Husk meg
Brukernavn
Passord

Kan ikke stå og se på, Sørlie!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 12 okt 03, 23:23
Etter å ha sett TV bildene en del ganger etter kampen idag må jeg få lov å stille et lite spørsmålstegn ved vår ellers så eminente keeper Steinar Sørlie. Virker jo som han bare står og ser på når Hønefoss scorer og lissom "regner med" at ballen går på utsiden. Det går jo ikke ann! Og akkurat det samme skjer ved stolpeskuddet Hønefoss hadde...godt mulig han kan skylde på sola, men det ser i alle fall litt underlig ut. Kan ikke "regne med" at ballen går på utsiden!!!

Jotjar

Knøttespiller
Ble medlem: 19 jun 03
Innlegg: 49

Lagt til: 12 okt 03, 23:28
Jeg kan ikke skjønne hvordan han skulle hatt mulighet på målet til Kvalheim. En superrask vending, et raskt og hardt skudd plassert så nære stolpen som det går ann. På headingen i stolpen har han ikke mulighet til å reagere så raskt, eneste han muligens kunne gjort var å gå ut i feltet og plukke.

---------------------------

*The Worlds Most Promising Cowboy*


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 12 okt 03, 23:29
Endret: 12 okt 03, 23:29
Jeg reagerte også på dette. I følge Jotjar hadde skuddet meget høy hastighet, men ut i fra mine vurderinger og det jeg har sett, så var det ganske labert tempo på den ballen.

Vendingen var eminent og skuddet kom utrolig fort, MEN hastigheten på ballen var lav. Den triller jo sakte mot mål og endret omtrent ikke retning når den traff stolpen. Tror uansett ingen keepere hadde tatt den (kanskje), men det er da fullt mulig å reagere.

Minner litt om goalen til Ringberg mot HamKam. En skikkelig markkryper.

(Headingen derimot er grei)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 12 okt 03, 23:30
Jeg skjønner fortsatt ikke hvordan du kan si at skuddet var hardt, Jotjar. Det suste ikke i mål!

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 12 okt 03, 23:31
Er lov å prøve å reagere i alle fall...krever ikke at man skal redde det som er av skudd, bare at man i alle fall reagerer! Men det var kanskje for sent å reagere når han først oppdaget situasjonen...mulig det var derfor det så litt passivt ut.

Jotjar

Knøttespiller
Ble medlem: 19 jun 03
Innlegg: 49

Lagt til: 12 okt 03, 23:34
Vel, jeg kan si det som følge av at jeg har sett det omigjen. At du fortsatt mener noe annet, er derimot rimelig vanskelig å skjønne.

---------------------------

*The Worlds Most Promising Cowboy*


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 12 okt 03, 23:45
Sakset fra Aftenposten (uten at det betyr at alt de sier stemmer): "Kenneth Kvalheim sendte i vei en lompe som en ellers god FFK-keeper Steinar Sørlie utrolig nok lot passere."

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 12 okt 03, 23:53
Vendingen til Kvalheim kom som et resultat av at Jørgen Pettersen ikke var tett nok i markeringen. Dersom Pettersen hadde vært helt oppe i kroppen på Kvalheim da han fikk ballen, så hadde han ganske enkelt ikke fått tid til å ta den vendingen. Men det var flere ting som ble gjort feil i foranledningen til den scoringen, Sørlie er ikke den som skal lastes mest. Først mister Risholt ballen unødvendig, deretter jogger midtbanen rolig tilbake, forsvaret trekker for langt tilbake isteden for å støte, og vips er det mål. Juniorfeil!

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 12 okt 03, 23:58
Har heller ikke sagt at Sørlie skal ha skylden for det jeg...bare stilte spørsmålstegn ved mangelen på reaksjon.

Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 402

Lagt til: 13 okt 03, 00:12
Mener ikke han har skylden jeg eller, men det ser veldig rart ut, skuddet de scoret på var på ingen måte hardt, burde vært mulig å ihvertfall fått en reaksjon (prøve å hive seg etter ballen)

Så hardt var det ikke, ellers så har han ikke reaksjonsevner.

Headingen i stolpen var utagbart hvis den hadde gått innenfor.

jonny28

Juniorspiller
Ble medlem: 22 apr 03
Innlegg: 121

Lagt til: 13 okt 03, 02:20
Synes at det er mere jørgen sin feil enn sørlie, for det første skal ikke han latt han vende opp, og sørlie står der han skal stå, greit han kan slenge seg men det er ikke greit når kvalheim vender opp ganske raskt

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 13 okt 03, 10:44
På tvbildene fra kampen kan det virke som om Steinar står med tyngden på venstre bein. Da er det umulig å rekke over da ballen gikk inn via stolpen.

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 13 okt 03, 11:11
Støtter den med tyngden på feil bein...da har vi en logisk forklaring!

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 13 okt 03, 11:17
Synes ikke vi kan laste Steinar for det målet. Det var vel litt passivt i midtforsvaret der, men det var jo en bra prestasjon av Kvalheim.

Håper vi er litt mer fandenivoldske i forsvar og flinkere til å gå på løp i de to neste bortekampene. Spill kynisk om nødvendig.

Ikke se på Oslo-Øst kampen som sikker. Vi må forsøke ALLT vi kan for å avgjøre til egen fordel før siste runde. Da vil det bli ett enormt press og nervene vil få testet seg.

Når det er sagt er jeg strålende fornøyd med sesongen uansett.

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 13 okt 03, 18:07
Selv en 12-åring kunne tatt den lompa...

Den som påstår at skuddet var hardt, ja den må slå av hurtigknappen på videoen...

Enhver som så foranledningen kunne se at det ville bli en avslutning på mål, at Steinar ikke leste situasjonen, ja det sier vel kanskje noe om at han må konsentrere seg mer under kampens gang, Steinar på tå og hev hadde tatt den ballen...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3