Husk meg
Brukernavn
Passord

I samtaler om Bjørkøy

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 nov 06, 00:07
FFK ønsker å reforhandle kontrakten - spilleren vil gå i tenkeboksen..

Vær snill Bjørkøy skriv unner for noen år til og bli med opp til toppen.. vi skal bli ett topp lag nå 

---------------------------

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 04 nov 06, 00:13
Vær så snill FFK, gi Bjørkøy et tilbud han vanskelig kan si nei til

Hoxmeister

Knøttespiller

Ble medlem: 31 mai 06
Innlegg: 74

Lagt til: 04 nov 06, 00:27

Bjørkøy har blitt en viktig spiller for laget,han må vi satse på videre,så håper han får et veldig bra tilbud fra ledelsen.

 


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 04 nov 06, 00:45
Godt å se at vi har en Direktør som ikke bare sitter å klør seg i ræva til det er for seint.........

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 04 nov 06, 00:55
Håper det går i orden. Er den en spiller vi trenger med videre, så er det Jonna.

---------------------------

FFK for alltid!
Guttæne mot Cupgull nr. 11


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 04 nov 06, 08:27
Bjørkøy vet å posisjonere seg for ny kontrakt hvertfall. Mannen er nok kanskje en av de skarpeste knivene i FFK skuffen tror jeg. Har vel ikke den beste kontrakten fra før tenker jeg, siden han ble handlet fra 1. divisjon og Hønefoss. Men har gode kort på hånde, ifm at han er kaptein, og hargjort 1,5 strålende sesong. Burde vel få en 4 års kontrakt spør du meg.

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 04 nov 06, 11:39
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Godt å se at vi har en Direktør som ikke bare sitter å klør seg i ræva til det er for seint.........


Så enig så enig....
Veldig godt å se at de starter såpass tidlig med reforhandling av kontrakter med våre viktigste spillere!

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 04 nov 06, 11:54
Viktig å ha med Jonna videre! Håper vi klarer å sikre oss en langtidskontrakt med han!!

Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 04 nov 06, 12:36
Endret: 04 nov 06, 12:37

Det nlir selvfølgelig vanskelig å beholde han hvis han har bestemt seg for å forlate klubben selv om man gir en kontrakt han  "vanskelig kan si nei til". Men da må det jo først komme et tilbud også!

Har med både det sportslige og det økonomiske å gjøre.....vi får vente i spenning...

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 04 nov 06, 13:15

Hvis du er 27 år og får et profftilbud fra en klubb i en attraktiv europeisk serie, så er det jo galskap å ikke takke ja og prøve seg. Men det er kanskje litt usikkert om intressen kommer fra  klubber som er så mye mer attraktive en FFK?


Uansett har jo kjøpet av Bjørkøy vært et av de beste i klubbens historie, helt der oppe sammen med Risholt og Ringberg? Men jeg skal nesten vedde for at han blir i FFK.

---------------------------

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!


ST

Juniorspiller

Ble medlem: 24 apr 06
Innlegg: 122

Lagt til: 04 nov 06, 16:55

Vær så snill Jonna! Gi oss mange flere år med deg i Rød/hvit trøye..! 

John Anders Bjørkøy

---------------------------

Semper Fi - Evig Troskap

FFK!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 nov 06, 16:59

Opprinnelig postet av oleberg
Bjørkøy vet å posisjonere seg for ny kontrakt hvertfall. Mannen er nok kanskje en av de skarpeste knivene i FFK skuffen tror jeg. Har vel ikke den beste kontrakten fra før tenker jeg, siden han ble handlet fra 1. divisjon og Hønefoss. Men har gode kort på hånde, ifm at han er kaptein, og hargjort 1,5 strålende sesong. Burde vel få en 4 års kontrakt spør du meg.

 

I hvertfall så lenge Ramberg har fått en kontrakt på tre år.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 04 nov 06, 17:31
Slik jeg forstår det har vi forhandlinger mellom to parter som ønsker å bli enige noe som er positivt. Bjørkøy er en av få spillere jeg har en følelse av at alle er fornøyd med og det ville vært tragisk om han forsvant.

hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 05 nov 06, 11:04

for all del gi den mannen en 4 års kontrakt!!!!!!!! vi har brukt 10 mil på spillere som sliter benken i sommer. hvis vi ikke har råd til å slenge en fristende  kontrakt til jonna på bordet så har jeg ikke ord!!!!

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 11 nov 06, 10:19

Ja ja - nå er han jo hvertfall Eggens drømmespiller og lanseres som landslagsaktuell. Det er jo bra forhandlingskort for Jonna og gå til bordet med Morgan med.

 

http://www.fxt.no/cupen/article798898.ece

 



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24