Husk meg
Brukernavn
Passord

Høgmo slutter, hva syns folket?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 190

Lagt til: 31 okt 06, 11:48

Jeg personelig syns han har fått litt hard medfart?

i media og ellers, assistenten har jo nlitt fremstilt som helt. Ikke lett å komme tilbake etter noe slikt!

Hva syns dere?


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 31 okt 06, 11:54
Opprinnelig postet av Rune

Jeg personelig syns han har fått litt hard medfart?

i media og ellers, assistenten har jo nlitt fremstilt som helt. Ikke lett å komme tilbake etter noe slikt!

Hva syns dere?



Synes det er en modig beslutning av Høgmo.  Det er trist at det har blitt slik - og media må nok ta noe av "skylden" for at det ble tilnærmet umulig for ham å komme tilbake.

Tørum har gjort en enormt god jobb etter at Høgmo ble sykemeldt, det er det ingen tvil om.

Dette er nok ikke det siste vi har sett av Høgmo, men jeg tolker hans fravær på gullfesten slik at han fortsatt har et behov for å være sykemeldt...

Jeg tar av meg hatten for hans beslutning og ønsker Høgmo lykke til i fremtiden!

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 31 okt 06, 11:56
Han gjorde en meget god insats i Tromsø, men i Rosenborg gikk det ikke hans vei. Når han ble langtidssykemeldt midt i sesongen og laget fikk suksess med assisetnttrener som hovedtrtener synes jeg ikke det er overaskende hvis Tørum fortsetter som sjef neste sesong.

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 31 okt 06, 12:04

Opprinnelig postet av Erikk
Han gjorde en meget god insats i Tromsø, men i Rosenborg gikk det ikke hans vei. .

 

Hvordan kan du si det ? Tørum har til media sagt at han bare har jobbet videre på malen fra Høgmo.

Lykke til videre Høgmo !

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 31 okt 06, 12:05
Endret: 31 okt 06, 12:14
Det Regnet jeg med ville skje.. kansje ny vif trener ?

han gir seg som trener så det at jeg sa at han blir vif trener er nok en feil om media snakker sant da

---------------------------

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..


6611-FFK

Juniorspiller

Ble medlem: 02 nov 04
Innlegg: 122

Lagt til: 31 okt 06, 12:27

Opprinnelig postet av keiko99
Det Regnet jeg med ville skje.. kansje ny vif trener ?

han gir seg som trener så det at jeg sa at han blir vif trener er nok en feil om media snakker sant da

 

Er han ikke en mulig ny FFK trener da ? Om vi vil bytte ut KTE ?

---------------------------

Ivrig aristokrat
Sempre Fi ! Forza FFK !


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 31 okt 06, 12:38
Jeg har hatt en magefølelse på at Per Mathias Høgmo blir FFK-trener i 2007 i omtrent en måned nå, og følelsen ble ikke svekket etter at han i dag trakk seg fra RBK. Tviler på at han klarer å holde seg borte fra fotballen. Han har vel hus i Moss ennå også?

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 31 okt 06, 12:57
Da er det greit å spørre er han den rette ?   (fikk jo ikke til RBK)  så hvorfor skal han få til FFK ?

---------------------------

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..


Jello B

Juniorspiller

Ble medlem: 16 jun 03
Innlegg: 161

Lagt til: 31 okt 06, 13:12
Opprinnelig postet av 6611-FFK

Opprinnelig postet av keiko99
Det Regnet jeg med ville skje.. kansje ny vif trener ?

han gir seg som trener så det at jeg sa at han blir vif trener er nok en feil om media snakker sant da

 

Er han ikke en mulig ny FFK trener da ? Om vi vil bytte ut KTE ?

Vi vil ikke ha Høgmo og vi vil ikke bytte ut KTE, vil vi vel?


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 31 okt 06, 13:17
Trist for høgmo det her, han gjorde alt forarbeidet og så blir han skviset ut i kulda av en pygmefaen som mini "jeg er fortballekspert og kan si nøyaktig hva jeg vil" Jakobsen og et samlet norsk pressekorps.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


Keano

Knøttespiller
Ble medlem: 19 sep 06
Innlegg: 45

Lagt til: 31 okt 06, 18:50

Synes det er bra jeg.Han har ikke stort å vise til som trener utenom damelandslaget.Lei den sutringa og bortforklaringene hans

---------------------------

There`s only ONE United


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 31 okt 06, 21:43

høgmo som menneske er en kjernekar. han har hatt sine problemer, og trenger kanskje å holde seg borte fra de mest utsatte rollene. f.eks som trener.

alle mennesker er ikke like, og jeg tror kanskje høgmo hadde funnet seg best til rette i en litt annen rolle i systemet.

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 31 okt 06, 21:55

I følge tv2 sporten,så flytter han sørover igjen og han har fått en del hendvendelser fra klubber på østlandet..

Så det skal bli spennende å se.. 

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 31 okt 06, 21:59
Han snakka om konkrete jobber i oslo området... spørs vel ikke om han havner i vålerenga!

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 04 nov 06, 03:02

Høgmo er og har vært en strålende personlighet i norsk fotball.

 

Høgmo skal ha MINST 60-70% av æren for Rosenborgs seriegull i år. RBK lå nede da Høgmo overtok (var det ikke en 9. plass eller noe?), og Tørum bygde bare videre på det grunnlaget Høgmo hadde lagt.

 

Men i pressen er det selvsagt ingen tendens til å se det slik. I god sportsjournalistisk ånd er det her som når man kommenterer en scoring - det er som regel bare den spilleren som kipper ballen over målstreken som nevnes, ikke den/de som sto for et fabelaktig forarbeid. Mediene elsker helter, og gir mer enn gjerne Tørum ALL æren for RBKs seriegull. Hvilket selvfølgelig er rent bullshit.

 

Høgmo kan sikkert være interessert i tilbud om en stilling i FFK (om nå det er aktuelt fra FFKs side), men som trener er han ferdig nå. Ellers ville han nok ha fortsatt i RBK.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3