Husk meg
Brukernavn
Passord

Spiller ut og inn?

Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 18 11

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 22 nov 06, 17:09
Hadde vært et bra tilskudd på høyreback: Alexander Aas muligens aktuell for Godset. Det er jo ikke fryktelig lenge siden han var landslagsaktuell og fikk vel også noen kamper, men er blitt litt glemt i dansk fotball.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 22 nov 06, 17:21
hadde ikke gjort noe med aas nei, men adm. får vel neppe ut fingern i tide.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 nov 06, 17:48
Tipper det bli handlet inn toppen en, eller to spillere til, så er troppen klar. Det de ser etter er backer og desverre ingen spisser.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 22 nov 06, 17:52
Opprinnelig postet av Patrioten
Tipper det bli handlet inn toppen en, eller to spillere til, så er troppen klar. Det de ser etter er backer og desverre ingen spisser.

Jeg synes det hører ganske fornuftig ut jeg. Men da burde hvert fall Alexander Aas være midt i blinken!

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 22 nov 06, 18:23

er enig i at vi trenger forsvarsspillere nå.vi bør ha nok dekning på midtbanen å i angrep.vi bør ha inn en ny høyre back.

en solid midtstopper som kan kjempe med de to andre vi har.kanskje titte litt på han vidar i moss igjen.å en venstreback som backup for bertilsen.få ut ihvertfall 4 spillere som ikke holder mål.ihvertfall tamas schekeres.spillere som må overbevise i løpet av treningene i vinter bør være mikka multaharju.stadheim.vuorinen.hvis ikke bør også de forsvinne.

 


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 22 nov 06, 18:23

Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Patrioten
Tipper det bli handlet inn toppen en, eller to spillere til, så er troppen klar. Det de ser etter er backer og desverre ingen spisser.

Jeg synes det hører ganske fornuftig ut jeg. Men da burde hvert fall Alexander Aas være midt i blinken!

 

Aas er vel ingen offansiv back, FFKs spillesystem er avhengig av hurtige backer og det fins nesten ikke hurtig høyrebacker i Norge, eller skandinavia.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 22 nov 06, 19:31
Opprinnelig postet av scheien

er enig i at vi trenger forsvarsspillere nå.vi bør ha nok dekning på midtbanen å i angrep.vi bør ha inn en ny høyre back.

en solid midtstopper som kan kjempe med de to andre vi har.kanskje titte litt på han vidar i moss igjen.å en venstreback som backup for bertilsen.få ut ihvertfall 4 spillere som ikke holder mål.ihvertfall tamas schekeres.spillere som må overbevise i løpet av treningene i vinter bør være mikka multaharju.stadheim.vuorinen.hvis ikke bør også de forsvinne.



Utålmodighet er en supporters største synd... La nå de nye, iallefall Stadheim og Vuorinen, få litt tid på seg til å spille seg inn i systemet.

Tamas har hatt et par seriøse blødmer, spesielt målet mot TIL, men har ikke vært så dårlig som enkelte skal ha det til her inne.  Jeg mener han er en ok backup, men vi burde kanskje hatt en enda bedre backup?

Multaharju har ikke heller overbevist i de kampene jeg har sett han spille. Det kan allikevel hende at han kan bruke vinterhalvåret til å spille på seg litt selvtillit og få trua. Han så ut som bambi på isen i FFK2s to siste kamper.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 22 nov 06, 20:06
vourinen og stadheim burde kansje få en sjanse av eggen

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 22 nov 06, 20:26

Opprinnelig postet av Patrioten
Tipper det bli handlet inn toppen en, eller to spillere til, så er troppen klar. Det de ser etter er backer og desverre ingen spisser.

 

Kjempebra. Første prioritet må være å få styrket forsvaret. Vi trenger ikke flere spisser nå. Dessuten så får vi jo islendingen ved nyttår. Får håpe han blir en forsterkning, hvis ikke har jeg troa på att de spissene vi har tar steget videre.

Det jeg er mest spent på er hvem vi mister. En opprydning i spillerstallen blir det jo uansett. Får håpe klubben har råd til å beholde Jonna og Brenne.


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 22 nov 06, 20:35
Opprinnelig postet av seal_dm

Dessuten så får vi jo islendingen ved nyttår. Får håpe han blir en forsterkning, hvis ikke har jeg troa på att de spissene vi har tar steget videre.


noe annet vil bli nesten komisk, da har vi en liten flokk under middels spisser.

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 22 nov 06, 20:55
Endret: 22 nov 06, 21:03


Opprinnelig postet av denialsander

Utålmodighet er en supporters største synd... La nå de nye, iallefall Stadheim og Vuorinen, få litt tid på seg til å spille seg inn i systemet.

Tamas har hatt et par seriøse blødmer, spesielt målet mot TIL, men har ikke vært så dårlig som enkelte skal ha det til her inne.  Jeg mener han er en ok backup, men vi burde kanskje hatt en enda bedre backup?

Multaharju har ikke heller overbevist i de kampene jeg har sett han spille. Det kan allikevel hende at han kan bruke vinterhalvåret til å spille på seg litt selvtillit og få trua. Han så ut som bambi på isen i FFK2s to siste kamper.

er ikke mer utålmodig enn andre.jeg sa de burde overbevise trenerne i løpet av vinteren om at de er noe å satse på.har de ikke klart det i løpet av en hel vinter så bør de gå.

se bare på de to nye vi fikk inn.de overbeviste eggen å de andre på en uke.nå vet jeg ikke hvordan de spiller på 2 laget.men klarer de ikke å være en av de beste spillerne der så har de ikke noe å gjøre i a laget å gjøre.

noen som vet åssen det ligger ann med west forresten?har ikke hørt noe om han er på bedringens vei eller om han er like skadet enda.


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 23 nov 06, 00:26
Opprinnelig postet av scheien

er ikke mer utålmodig enn andre.jeg sa de burde overbevise trenerne i løpet av vinteren om at de er noe å satse på.har de ikke klart det i løpet av en hel vinter så bør de gå.

se bare på de to nye vi fikk inn.de overbeviste eggen å de andre på en uke.nå vet jeg ikke hvordan de spiller på 2 laget.men klarer de ikke å være en av de beste spillerne der så har de ikke noe å gjøre i a laget å gjøre.

noen som vet åssen det ligger ann med west forresten?har ikke hørt noe om han er på bedringens vei eller om han er like skadet enda.

1. Siden de har blitt hentet inn/fått kontrakt er det stor sansynlighet for at de allerede har overbevist treneren.

2. Gå? Hvor da? De har vel kontrakt i et par år til, hva er poenget med å kjøpe ut spillere slik at vi sitter igjen med en tynnere stall?

3. At førstelagsspillere ikke presterer det de strengt tatt burde på reservelaget ser du i så og si alle klubber, det har vel først og fremst med motivasjon å gjøre.

Mange folk her snakker hele tiden om hvor dritt Multe er og hvor håpløs Tamas er og at disse to aldri burde vært i stallen (dette er en generell observasjon, ikke et angrep på enkeltpersoner), men greia er at ikke alle spillere som hvertfall er i nærheten av tippeliga-standard er villige til å være backup på et langt som har slitt i bånn lenge, og ikke mange spillere som er i nærheten av tippeliga-standard kan hentes inn uten overdreven bruk av ressurser.

Hvor elendige dere enn må mener disse spillerene er så var de begge langt bedre alternativer enn unggutter uten førstelagserfaring, og det er det som hadde vært alternativet i høst når Bertie var skada og dersom PAC hadde blitt skada.


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 23 nov 06, 00:38
Endret: 23 nov 06, 00:39

Opprinnelig postet av Patrioten
Tipper det bli handlet inn toppen en, eller to spillere til, så er troppen klar. Det de ser etter er backer og desverre ingen spisser.

 

På medlemsmøtet tirsdag fortalte Morgan at klubben ønsker å kjøpe nok en spiss, pluss to forsvarsspillere.

Dersom Czwartek velger å fortsette, er det mulig at det kun blir en ny forsvarsspiller.

 

Men nå sier jo også Eggen i dag at han øsker seg "et svart skjørt", eller det mange kaller for en "potet", som kan brukes på mange plasser, så vi får vel bare vente å se hva som kommer.

 

Men i år tror jeg forsterkningene vil komme på plass mye tidligere enn det vi er vant til her i byen. Så noen forsterkninger innen for de to siste dagene før overgangsvinduet stenger, tror jeg ikke vi kommer til å oppleve i år.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 23 nov 06, 01:28

får ikke håpe det skjer igjen.men de er jo på god vei allerede da.nå har de jo faktisk fått inn noen allerede.men er veldig spent på hvem som forlater oss i vinter.har snakket med mange som trur at raio kommer til å forsvinne i vinter.

trur vi får oss noen overraskelser i løpet av vinteren.vi har tross alt ganske mange på midten nå.så jeg er redd noen kommer til å forsvinne.


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 23 nov 06, 01:30
Endret: 23 nov 06, 01:31

Opprinnelig postet av Patrioten
Det de ser etter er backer og desverre ingen spisser.

 

Wow !

 

Hvis jeg endelig skulle få oppleve den ubeskrivelige gleden over at klubben henter inn en solid høyreback, en god backup på venstresiden samt en habil midtstopper i tillegg,

...ja da skal i alle fall jeg slutte å klage !

 

Men først må jeg se det med egne øyne før jeg i det hele tatt tror på det...

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 23 nov 06, 01:44
Nå har vel Pål andre vært en stabil høyere back i år da, ihvertfall på høsten... men trenger backup på begge plasser, eller kanskje en som går inn å tar plass i  første 11ren på høyeresiden og pac blir backup...

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 23 nov 06, 02:28

pål andre har gjort en bra jobb.men vi trenger en som gjør en super jobb.så kan pål gå inn som backup.får vi inn en solid høyreback en solid stopper å en som kan kjempe med bertie om plassen på venstre så trur jeg laget kommer til å sparke fra seg neste år.

 

men nå har det vært en del positivt i det siste.så jeg frykter for når det negative kommer.noen må ut så lenge noen andre kommer inn.å eggen har jo sagt han vil krympe a stallen til rundt 23 spillere. 


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 23 nov 06, 08:11
Endret: 23 nov 06, 08:11

Synes Pål på samme måte som Simen hevet seg ett par hakk i høst og var god, men han gjorde etter min mening for mange defensive feil i vårsesongen.

 

Men det er jo sann med Pål at det er bare å hente inn en bedre utfordrer så hever han seg ett par hakk til å beholder plassen :-) Utrolig imponerende utvikling den gutten har hatt på sine gamle dager! Jeg blir ikke overrasket om han har enda mer å gå på!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 23 nov 06, 11:07

Herlig at Eggen sier idag at han vil ha en forsvarsskjef! Det er det jeg mener vi har savna mest i laget vårt i år!! Agim Shabani kan kankje bli det på sikt, men nå trenger vi en som kan gå rett inn på laget å styre forsvaret!!

 

Hvis vi får det pluss en høyreback og en skikkelig goalgetter så mener jeg vi har et lag som kan kjempe om medaljene til neste år!!


Kongerapærn

Juniorspiller

Ble medlem: 06 apr 06
Innlegg: 148

Lagt til: 23 nov 06, 11:21

Hva med denne forsvarsrekka?

 

Gerrbrand - V.Martinsen - Piiroja - Bertelsen

 

Med Czwartek som backup på høyreback, Halvorsen backup venstre. Martinsen er fortsatt ganske ung, men om har er en "sjef" på banen vet jeg mindre om. Det vet vel Eggen...? Eller noen andre her inne, Hjælmen f.eks?



Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 18 11

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3