Husk meg
Brukernavn
Passord

Den store "Manchester United"-tråden

Flat Trådet Nøstet
Side 36 av 42 36

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 feb 09, 00:35

Manchester United drar ifra og Alex Ferguson mener Chelsea har ødelagt for seg selv

vi forsetter med og ikke slippe inn mål

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 feb 09, 22:22

Etter 22 timer og 19 minutter slapp omsider Manchester United inn et ligamål. Men Ronaldo sikret tre poeng

Fin rekord og ha meg seg. Greit at vi slapp inn ett hehe. vant jo Laughing

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 21 feb 09, 23:12

Griseflaks! Selvsagt var det Blackburn som klarte å endelig bryte mållinjen, selv om van der Sar ikke stod i mål. At vi hadde et stolpeskudd og kanskje også skulle hatt straffe (vel, hvem andre enn United får vel straffe på Old Trafford?) gjør at jeg føler vi i hvert fall skulle hatt minst ett poeng i dag. United kan ikke i all evighet vinne med ett mål heller.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 feb 09, 23:20

nei vi kan selv sagt ikke alltid vinne med ett mål det vet jeg også... jeg så ikke kampen, men stoler jo på det du sier, men jeg håper du ikke sier at dere fortjente minst ett p.g.a. at Blackburn sliter litt nede i bunnen Wink

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 22 feb 09, 08:34

Veldig sjeldent noen andre en United fortjener 3 poeng på Old Traford Cool Men at B'burn var nære ihvertfall ett igår er vel ganske riktig.

Men IGJEN, United viser at de spiller til fløyta går, å score mål teller mer en stolpe skudd vet du FFK1903.

 

Nå satser jeg på at City gjør jobben mot leverbassenget i kveld. Så beholder vi 8 poengs luken ned til røkla... Smile

---------------------------

Jørn Moum, gleder seg over seriesølv 2008!
FFK, The Pride of Norway!

*14.05.08 - Bethina* :)


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 22 feb 09, 11:13

wha wha did you say?

Gæmstn legger seg akkurat like mye som ronaldo gjorde, men bare ronaldo ente opp med gult. den lille hånda til rafael er til og med ikke nok til at pingla gæmstn legger seg paddeflat. Og hvorfor sjanser han på dive der, 100% sjanse jo! Og tar du med i beregninga at vi Evans fikk et feilaktig annulert mål, så ja vant vi fortjent med et mål men ikke no mer enn det.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 22 feb 09, 11:21

Når ble det lov å holde oppasseren sin nede for å heade ballen i mål egentlig? Helt korrekt annulert! Ja, hvorfor skulle Gamsten legge seg ned hvis det ikke var fordi han faktisk ble lagt ned? Han falt vel noe lett og dramatisk, men har sett det har blitt blåst straffe på slike ting før.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 22 feb 09, 13:00

MU på Old Trafford har vel samme fordel som RBK på Lerkendal, derfor er jeg sympatisør av "Heia bortelaget" ( begge steder om det er noe slik i Manchester).

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 22 feb 09, 14:34

Ja du må gjerne si hvem hva og hvor denne klatringa(?) fant sted. Og Gamst kunne enkelt ha stått der, han kjenner kontakt og legger seg ned i håp om at han skal få straffe, JA det er kontakt, men langt ifra nok til at Gamst skulle ha falt, hadde han prøvd å avslutta evt havna i ubalanse osv, greit straffe, men måten han utførte diven på var alt for lett leselig. All kontakt inni boksen er ikke straffe vet du.


''Ja, hvorfor skulle Gamsten legge seg ned hvis det ikke var fordi han faktisk ble lagt ned?'' Fordi han ikke har scora et jævla mål i år og ikke stoler på egne kvaliteter og vil gi en straffe til El santa kanskje? og en useriøs grunn; at han er wannabee TromsøRonaldo?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 22 feb 09, 14:37

Opprinnelig postet av Solheim

Og en useriøs grunn; at han er wannabee TromsøRonaldo?

Han er fra Vadsø.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 feb 09, 00:42

liverpool spilte uavgjort så vi dro jo litt mere i fra da Laughing

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 23 feb 09, 12:19

Opprinnelig postet av Solheim

Ja du må gjerne si hvem hva og hvor denne klatringa(?) fant sted. Og Gamst kunne enkelt ha stått der, han kjenner kontakt og legger seg ned i håp om at han skal få straffe, JA det er kontakt, men langt ifra nok til at Gamst skulle ha falt, hadde han prøvd å avslutta evt havna i ubalanse osv, greit straffe, men måten han utførte diven på var alt for lett leselig. All kontakt inni boksen er ikke straffe vet du.


''Ja, hvorfor skulle Gamsten legge seg ned hvis det ikke var fordi han faktisk ble lagt ned?'' Fordi han ikke har scora et jævla mål i år og ikke stoler på egne kvaliteter og vil gi en straffe til El santa kanskje? og en useriøs grunn; at han er wannabee TromsøRonaldo?

Punk 1: Kan begynne med corneren som førte til situasjonen med det annulerte målet, ballen var ALDRI borti Gamst Pedersen, så dette skulle ikke vært corner engang.

Punk 2: Straffesituasjonen, her er Rafael på etterskudd i situasjonen, og armene hans er bare ute etter en ting og det er og ødelegge for Gamst Pedersen. Klart straffespark.

Men som kjennt så spilles det fotball på Old Trafford til 'Alex Ferguson er fornøyd med resultatet ' og ikke etter regler og rettferdighet.

 

---------------------------

Drillo svarte følgende på et spørsmål om det var noe magisk ved ham.

- Nei, dette er ikke noe magi. Det har med avstander og vinkler og løpskapasitet og førsteforsvarsjobbing og overganger å gjøre, og ikke med magi.


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 23 feb 09, 15:18

Ja armen hans er ute etter en ting.. Men ødeleggern? nei, er det nok til at Gamst faller? Soleklart nei. Dumt å drite i egen seng, men det gjorde Gæmstn her.

Greit det ikke skulle vært corner, men hadde det ikke blitt corner, kan vi ikke si hva som hadde skjedd resten av kampen heller ( gamst situasjonen hadde ikke skjedd, men det her blir bare svada)

Og jeg kan ikke se et annet argument her fra andre siden enn at ''Det er Old Trafford og ingen fåår straffe på Old Trafford buhu sytinga'' For den armen er ikke nok til at gamst skal falle og da blir det filming! og han ødelegger for seg sjøl. Hadde han derimot prøvd og avslutta og bommet pga han kom i ubalanse etc, ja da snakker vi straffe.


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 23 feb 09, 16:14
Endret: 23 feb 09, 16:14
Endret av: bjorn

Ronaldo sin diving tar kaka da, så utrolig åpenbar ahah, fyren eier ikke skam. Passer godt i Utd Tongue out


palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04
Innlegg: 202

Lagt til: 23 feb 09, 16:14

Morro å hørt hva dere Rovers fans hadde sagt om det var Ronaldo som falt i samme situasjon som "straffa" til gamst.

Det var ikke straffa, ja, det hender at det blir blåst, men da er det utrolig billig.


palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04
Innlegg: 202

Lagt til: 23 feb 09, 16:17

Og A9$h,mulig det ikke skulle være corner,men mener du dette er dommeren som bevisst dømmer for United på Trafford?Dette blir for dumme argumenter, var garantert noen gale avgjørelser som cornere,innkast og slikt som gikk i fordel Blackburn også


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 mar 09, 18:49

Jaaaaaaaaaaaa da LaughingLaughingLaughing liga cup pokalen er i boks på straffer..

åååååå Deilig

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 mar 09, 22:43

Så vant vi 1-2 i dag.... bra det Laughing

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 04 mar 09, 23:23

Opprinnelig postet av keiko99

Så vant vi 1-2 i dag.... bra det Laughing

Nei, det var ikke braYell

---------------------------

HIT ME YOU CAN`T HURT ME SUCK MY KISS


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 mar 09, 23:40

hehe tenkte meg at noen ikke hadde samme syn som meg, men det kan jeg leve med Laughing

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn



Flat Trådet Nøstet
Side 36 av 42 36

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24