Husk meg
Brukernavn
Passord

Innmeldelse i plankehaugen

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

jørn

Bedriftsspiller

Ble medlem: 04 mai 06
Innlegg: 1

Lagt til: 06 okt 06, 18:21
hmmm. skjønner ikke bæret av medlemsnr jeg assa. Jeg er medlem nr 1559, men har jo vært medlem 2 eller 3år.
Mens samboern til en kompis er medlem 8hundreogetterellerannet og er første års medlem. Går det ikke i stigende tallrekke da eller??

En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 208

Lagt til: 06 okt 06, 18:22
Opprinnelig postet av Jon Syversen
Opprinnelig postet av Stinger
AAAAHHHHHHH! Deilig! Jeg fikk billett!! Medlem nr. 2 (høhøhø)
Hm, nå har jo jeg vært medlem nr 2 fra starten av, ettersom vi opprinnelig bare var to medlemmer da vi startet opp "Nye Plankehaugen" i februar 2001... Dette høres mystisk ut, men får håpe vi slipper å sloss om biletten. Jeg får kontakte medlems-Roy!
Pshht. Om du ikke var i klasserommet på Gresvik Ungdomsskole, så har du slett ikke noe å fare med. Plankehaugen Juniores hadde i sin tid vel 200 medlemmer, mye takket være god markedsføring. Nye medlemmer fikk nemlig finfin t fin-skjorte som velkomstgave...Og hvor mye kostet medlemsskapet? 0 kr. Fersking;) Og for de riktig hardcore er det vel bare en ting og si: Kristian Østli, "klapp klapp klapp"......

---------------------------

Opprinnelig postet av trigz

Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 06 okt 06, 21:04
Opprinnelig postet av En Annen Planke
Opprinnelig postet av Jon Syversen
Opprinnelig postet av Stinger
AAAAHHHHHHH! Deilig! Jeg fikk billett!! Medlem nr. 2 (høhøhø)
Hm, nå har jo jeg vært medlem nr 2 fra starten av, ettersom vi opprinnelig bare var to medlemmer da vi startet opp "Nye Plankehaugen" i februar 2001... Dette høres mystisk ut, men får håpe vi slipper å sloss om biletten. Jeg får kontakte medlems-Roy!
Pshht. Om du ikke var i klasserommet på Gresvik Ungdomsskole, så har du slett ikke noe å fare med. Plankehaugen Juniores hadde i sin tid vel 200 medlemmer, mye takket være god markedsføring. Nye medlemmer fikk nemlig finfin t fin-skjorte som velkomstgave...Og hvor mye kostet medlemsskapet? 0 kr. Fersking;) Og for de riktig hardcore er det vel bare en ting og si: Kristian Østli, "klapp klapp klapp"......


Selv om jeg ikke var med i klasserommet på Gressvik Ungdomsskole, så har jeg vært med på alle de turen dere kjørte i gang. Men jeg kan ikke huske at vi fikk noen medlemskort den gangen. Det var vel mer på papiret det der vel.

ketoyo

Juniorspiller

Ble medlem: 22 jan 04
Innlegg: 157

Lagt til: 07 okt 06, 11:23
Jeg kontaktet Plankehaugen for innmeldelse i 2005. De sendte meg giro som jeg betalte. Siden har jeg ikke hørt noe. Jeg har heller ikke fått noen ny giro iår, så jeg mistenker at jeg betalte medlemsavgiften uten at noen registrerte meg. jeg bor for tiden i utlandet, så jeg har ikke brukt mye energi på å følge opp saken, men allikevel... :-(

Blir uansett ingen cupfinale på meg. Litt for langt med 16 timers flyreise denne gangen.

---------------------------

Hvem er raskest: Brian West eller Vidar Hansen?


En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 208

Lagt til: 08 okt 06, 00:38
Ja, du stilte sågar med bil, Rune, når bussturen ble avlyst som følge av at alle de påmeldte valgte sandvolley på Foten til fordel for Kvik-FFK. Det siste året Juniores regjerte, tok undertegnede sine begrensede photoshopkunnskaper i bruk, og lagde noen finfine medlemskort. De ble printet ut på tykt papir, puttet i plastlommer, og delt ut til en god del medlemmer. Medlemslistene tror jeg kanskje står i en eller annen bortgjemt perm - hvis de fortsatt eksisterer....:)

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 okt 06, 17:32
Opprinnelig postet av En Annen Planke
Ja, du stilte sågar med bil, Rune, når bussturen ble avlyst som følge av at alle de påmeldte valgte sandvolley på Foten til fordel for Kvik-FFK. Det siste året Juniores regjerte, tok undertegnede sine begrensede photoshopkunnskaper i bruk, og lagde noen finfine medlemskort. De ble printet ut på tykt papir, puttet i plastlommer, og delt ut til en god del medlemmer. Medlemslistene tror jeg kanskje står i en eller annen bortgjemt perm - hvis de fortsatt eksisterer....:)


Er du en av de som satt på med meg til den kampen ?? 

Stinger

Knøttespiller

Ble medlem: 04 mar 04
Innlegg: 67

Lagt til: 10 okt 06, 23:27

Kjære Jon,

hvis du lot merke til (høhøhø) i mitt innlegg, så var det for å illustrere ironi. Jeg er medlem nr. 525. Så det var ikke meningen å skryte på meg et lavere medlemsnummer, kun en liten spøk.

Case closed.

---------------------------

Stinger
-Supporter i alle vindretninger


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 11 okt 06, 00:06
146 (!)

Men tror ikke medlemsnummerne er i riktig rekkefølge...De sjekke i alle fall året man ble medlem i tillegg til medlemsnummerne nå når de delte ut billetter til cupfinalen.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 11 okt 06, 00:17
Medlem nr 12, og jeg fikk ihvertfall en billett til finalen på det.
Husker ikke når jeg ble medlem i PH, men tror det var i 2001 eller 2002.. Men tror ikke medlemsnumrene er i riktig rekkefølge, som Holters også skrev.
Forøvrig hyggelig med en del innlegg fra deg igjen Holters!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 11 okt 06, 00:20
Opprinnelig postet av Pelle
Forøvrig hyggelig med en del innlegg fra deg igjen Holters!

Hehe, takk skal du jaggu ha! Det var hyggelig å høre... Jeg... ødela.. hånda mi rundt nyttår og har slitt en del med den siden, men det går bedre nå, så jeg kan skrive og herje litt rundt igjen. I tillegg er ikke studentfestene så altfor spennende lenger.

Er selv klar for cupfinalen! Whohoo!

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 11 okt 06, 09:17
Noen som vet hvor mange som har sesongkort som er medlem av Plankehaugen ? Jeg meldte meg inn i desember 2005 og fikk bilett fra PH sin kvote

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your l


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 11 okt 06, 12:51
Ja, tror ikke medlemsnr har noe å si. Jeg er medlem nr. 1113 og fikk billett

---------------------------

FFK tar hjem pokalen i år:)


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 11 okt 06, 13:38
Opprinnelig postet av Pelle
Medlem nr 12, og jeg fikk ihvertfall en billett til finalen på det.
Husker ikke når jeg ble medlem i PH, men tror det var i 2001 eller 2002.. Men tror ikke medlemsnumrene er i riktig rekkefølge, som Holters også skrev.
Forøvrig hyggelig med en del innlegg fra deg igjen Holters!


Tidligste du kan ha bli meldt inn er i 2002. Jeg var med å starta PL-haugen senior den gang ( vi var 8-10 på dette møtet ), og de første medl.korta som kom tror jeg starta på 100 el. 101, selv har jeg nr. 102. Så selv om du har nr. 12, kan du være langt ute i leksa.

FFKshnuppa

Bedriftsspiller

Ble medlem: 22 jul 05
Innlegg: 22

Lagt til: 11 okt 06, 16:24
jeg har medlemsnr 2590 og fikk billett.. har vært medlem i tre år.. mens brodern som har vært medlem i ett år har lavere medlemsnr enn meg..


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3