Husk meg
Brukernavn
Passord

Kasey Wehrman

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 29 sep 06, 19:58
Endret: 29 sep 06, 20:00
Så på TV2-sporten at Wehrman ønsker seg bort fra LSK pga lite spilletid og ba interesserte klubber ringe.

Min oppfordring til Morgan Andersen: RING!

Wehrman er en skikkelig kriger defensivt på midtbanen av høy klasse. Akkurat det vi har savnet, selv om Christian Berg har gjort det ganske bra i den rollen de siste månedene. Likevel er nok Wehrman noen klasser bedre, og en spillertype vi trenger nå. På sitt beste er han dessuten av de beste midtbanespillerne i Tippeligaen, hvert fall defensivt.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 29 sep 06, 20:02
Jupp. Har tenkt samme tanken selv. Er nøyaktig en slik harding vi trenger i den defensive midtbanerollen. Dessuten er han en OK pasningsfordeler også.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 29 sep 06, 20:03
Støtter trådstarter i denne.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 29 sep 06, 20:51

Wehrman er en voldsglad grisespiller som motstandere fryker....akkuratt hva FFK trenger. Vi har ikke hatt noe skikkelig DM siden Risholt dro. Wehrman er vel på et jevnt høyere nivå enn Risholt var, selv om jeg synes Risholt på sitt beste var TLs beste DM.

Skulle like å se Veigar danse og sprette med Wehrman rett foran seg...det hadde endt med grin!!

---------------------------

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 29 sep 06, 21:56
kanskje vente til vi har berga plassen før noe sånt blir aktuelt ?

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 29 sep 06, 22:37

Kasey W kunne sikkert tenkt seg og spilt under Eggen igjen, det var jo Eggen som henta han til Moss...

 

Men da vil det bli litt for mange x Mosse spillere i FFK synes nå jeg.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 30 sep 06, 00:10
Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Kasey W kunne sikkert tenkt seg og spilt under Eggen igjen, det var jo Eggen som henta han til Moss...

 

Men da vil det bli litt for mange x Mosse spillere i FFK synes nå jeg.



Hvem bryr seg hvor de kommer fra?  Så lenge det ikke er tvil om kvaliteten på spillerne kan de komme fra et hvilket som helst lag...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 30 sep 06, 00:18
tror ikke det blir aktuelt med Kasey! Ja, han er en god fotballspiller. Men vi kan vel også få litt EU- problemer? Selvfølgelig ville han styrket laget. Men det spørs vel om ikke Morgan tenker mere på en eller annen nigerianer?

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 30 sep 06, 13:34
ja til Kasey!!

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 30 sep 06, 18:44
Opprinnelig postet av ffkmats
tror ikke det blir aktuelt med Kasey! Ja, han er en god fotballspiller. Men vi kan vel også få litt EU- problemer? Selvfølgelig ville han styrket laget. Men det spørs vel om ikke Morgan tenker mere på en eller annen nigerianer?


Problem med EU ?? Sånn jeg ser det så kommer verken Mackie el. West til å få mye spilletid heretter.

algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 01 okt 06, 02:24
Det hadde sjokkert meg om han var overhodet interessert i å komme her, men for all del, det skader ikke å ringe, hvem vet.

jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 01 okt 06, 03:43
Endret: 01 okt 06, 03:43
Det er vel litt sent nå. Fokuset bør vare på og berge plassen så får vi vurdere wehrman når sesongen er over.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 01 okt 06, 12:34

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av ffkmats
tror ikke det blir aktuelt med Kasey! Ja, han er en god fotballspiller. Men vi kan vel også få litt EU- problemer? Selvfølgelig ville han styrket laget. Men det spørs vel om ikke Morgan tenker mere på en eller annen nigerianer?


Problem med EU ?? Sånn jeg ser det så kommer verken Mackie el. West til å få mye spilletid heretter.

 

Mackie tror jeg blir sendt hjem etter sesongen, men hvorfor skulle ikke West få spilletid neste sesong, dersom han er 100 % skadefri, Rune.

 

Etter min mening, så hadde vi ikke ligget på kvalikkplass nå, dersom West hadde unngått sin skade i sommer. På det tidspunktet han ble skadet var han veldig nær ved å finne toppformen igjen.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 01 okt 06, 12:57
Hvorfor sender de hjem Mackie da?

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 01 okt 06, 13:02
Endret: 01 okt 06, 13:02
McDonald får vel i likhet med Garro ikke fornyet oppholdstillatelse, siden han neppe spiller over 50 % av kampene selv når han er skadefri. Tror dessverre ikke han har noen fremtid i FFK.

Og når det gjelder Wehrman, så understreker jeg at jeg nevner han i forbindelse med neste sesong HVIS vi spiller i Tippeligaen da. Hvis noen ikke forstod det.

Og ja, man bør begynne å planlegge sånt allerede nå.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 01 okt 06, 13:50

Opprinnelig postet av Costanza
McDonald får vel i likhet med Garro ikke fornyet oppholdstillatelse, siden han neppe spiller over 50 % av kampene selv når han er skadefri. Tror dessverre ikke han har noen fremtid i FFK.

Og når det gjelder Wehrman, så understreker jeg at jeg nevner han i forbindelse med neste sesong HVIS vi spiller i Tippeligaen da. Hvis noen ikke forstod det.

Og ja, man bør begynne å planlegge sånt allerede nå.

 

Jg tror ikke denne regelen med å måtte spille 50 % av kampene er årsaken, dersom han blir sendt hjem.

Denne regelen gjelder også kun dersom spilleren er skadefri og det har jo ikke Mackie vært. Dessuten holder det vel også at spilleren sitter på benken og det har jo Mackie gjort i en del kamper nå, etter at han ble skadefri.

 

Dersom Mackie blir sendt hjem, så er det etter min mening på grunn av dårlige holdninger og at han ikke viser nok forståelse for at fotball er et tøfft lagspill. Spesielt det siste gjør at han antagelig ikke klarer å tilpasse seg Norsk fotball og sikkert vil passe mye bedre i andre ligaer, som feks. i sitt hjemland.

 

Når det gjelder Wehman, så er jeg enig i at det er en splller klubben bør vurdere meget nøye etter sesongslutt

 

Jeg vil poengtere at det jeg skriver om Macki kun er min personlige mening og at jeg håper jeg tar feil, fordi Mackie er en spiller som jeg har gledet meg til å se som fast innventar i den rød hvite drakta

Men dessverre,så tror jeg snart hans tid er ute i FFK, og det verste for ham selv er at han i dag ikke er en vesentlig bedre fotballspiller enn da han kom for et par år siden.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 01 okt 06, 14:13
Endret: 01 okt 06, 14:14
Men det bør legges til at McDonald vel egentlig aldri har fått ordentlig sjansen til å vise seg frem på a-laget. Det er mange som sliter med å markere seg i f.eks. 3. divisjon som er enda mer tuftet på hard fysisk fotball enn Tippeligaen, men som slår til når de får sjansen på høyere nivå med bedre lagkamerater. Jeg har en litt følelse av at McDonald vil hevde seg om han får tillit på høyere nivå. Tror han har det i seg. Man så det også da han for en sjelden gang fikk sjansen til å starte en kamp i Tippeligaen i fjor. Mot Start. Da viste han topp motivasjon og gjorde et veldig godt inntrykk. Vurdert ut fra den kampen, så hadde han fortjent flere sjanser. Men jeg tviler på at han får det, selv når han er skadefri. Og da er det jo like greit å sende han hjem egentlig. Synd.

EDIT: Nå sporer vi visst av denne tråden som handler om Kasey Wehrman... Men for å gjøre det relevant; jeg tror ikke det at vi har McDonald i stallen skal være noe hinder for et eventuelt kjøp av Wehrman eller andre spillere utenfor EU som vi med ganske stor sikkerhet kan si styrker laget.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 01 okt 06, 14:38
Endret: 01 okt 06, 14:39

Kasey Wehrman hadde vært en flott til FFK, etter min mening.

Andre ting som har vært inne på denne tråden, er bl.a McDonald vil bare si meg enig med Costanza. Han har vel ikke ordentlig fått noen TL sjangse enda.

Ser også at enkelte liker å linke Morgan (Kane) opp mot nigerianere, spørs vel ikke om MA er /blir boikotta der etter rotet sitt, som forsatt politiet etterforsker.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 01 okt 06, 19:43
Et mer realistisk kjøp ville vel vært Patrice Bernier, dersom Tromsø går ned (som det jo ser ut som om de gjør nå) har vi kanskje en mulighet der.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 01 okt 06, 21:14
Endret: 01 okt 06, 21:15

Etter å ha sett Mc Donald`s innhopp mot Sandefjord dag, så håper jeg indelig at jeg får feil i mine antagelser om at han blir sendt hjem.

Faktisk så tror jeg Costanza har veldig rett når han mener at Mackie vil ha mye større muligheter for å vise seg frem i Tippeligaen, enn i 3. divisjon.

 

Tarek var usedvanlig blek i dag - Mackie var mye bedre, så kanskje får han sjansen fa start mot Tromsø neste gang. Jeg håper at han i løpet av de siste kampene klarer å overbevise, slik at han også får tillit til neste år.

---------------------------

FFK på toppen i 2006



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3