Husk meg
Brukernavn
Passord

1. divisjon 2007

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 26 sep 06, 17:33
Opprinnelig postet av Snæbbis
Vi rykker utvilsomt rett opp igjen, men la oss ikke snakke om slike triste ting.


Ikke enig i at vi utvilsomt rykker rett opp igjen. Som jeg har skrevet et annet sted: Hvis Viking er blant lagene som går ned i år, vil de være soleklare favoritter til å gå rett opp igjen. Tror også at Tromsø vil være raskt tilbake ved nedrykk, ville mye heller slått følge med f.eks. Sandefjord eller HamKam. Men slik ser det jo ikke ut nå.

Nedrykk er livsfarlig - vi MÅ klare oss i år også.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 26 sep 06, 18:24
Nåja, jeg er rimelig sikker på at laget besitter mer enn nok kvaliteter til direkte opprykk selv om noen skulle stikke. men hva er det du skisserer, tromsø, viking og FFK alle ned, det er i så fall worst case scenario og jeg tviler på at om vi skulle ende på kvalikk vil rykke ned. Vi vil om vi skulle rykke ned få en hovedkonkurent om direkte opprykk er nå min teori, og det er tross alt to plasser. Forøvrig ser folk noe sykt svart på ting her akkurat nå, personlig synes jeg denne tråden er overflødig, da jeg uansett ikke tror vi rykker ned.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 26 sep 06, 21:09
Er forsåvidt enig at tråden er litt prematur, og at nedrykk med både Viking og Tromsø er worst case.

Innrømmer også at jeg er en av dem som ser litt svart på det akkurat nå, men skal prøve å løfte hodet mot Sandefjord-kampen. Selv med tap der er ikke alt håp ute - nekter å tro at vi skal gå gjennom en hel sesong uten borteseier. Og nå kan den godt komme snart

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 28 sep 06, 21:16
Opprinnelig postet av Snæbbis
Se nå ikke så svart på det folkens. Ta heller en titt på neste serierunde.



RBK-Tromsø.

Noe er fundamentalt gærent i trønderbyen igjen hvis de ikke revansjerer seg etter det ydmykende sandefjord tapet, denne tar bartegutta.




Skjemaet mitt er i rute!

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 29 sep 06, 00:27
Opprinnelig postet av Snæbbis
Opprinnelig postet av Snæbbis
Se nå ikke så svart på det folkens. Ta heller en titt på neste serierunde.



RBK-Tromsø.

Noe er fundamentalt gærent i trønderbyen igjen hvis de ikke revansjerer seg etter det ydmykende sandefjord tapet, denne tar bartegutta.




Skjemaet mitt er i rute!


hehe...
Det var en merkelig følelese å være på Lerkendal, og faktisk håpe at RBK scorer....
jaja, da har jeg opplevd det og.
:-)

ketoyo

Juniorspiller

Ble medlem: 22 jan 04
Innlegg: 157

Lagt til: 29 sep 06, 04:35
Opprinnelig postet av Rune

Opprinnelig postet av keiko99
hva skjer om vi vinner cupen og rykker ned da ?  er vi i europa for det ?

Tror vi holder plassen i Europa, men er ikke sikker!

Dersom vi vinner cupen er vi i Europa uansett. En slik situasjon hadde vi i 1984: vi vant cupen men rykket ned. I 1985 spilte vi i cupvinnercupen mot Bangor, med en tidlig exit etter 1-1 hjemme og 0-0 borte. Bangor var forresten det eneste Britiske laget i Europa i 1985, ettersom de andre lagene ble utestengt etter Liverpool-skandalen i 1984. Men vi rykker ikke ned denne gangen.

---------------------------

Hvem er raskest: Brian West eller Vidar Hansen?


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 29 sep 06, 12:12

Tromsø gjorde en jævli bra kamp i går mot RBK. De viser vilje og tæl.

FFK må henta fram mye dersom de ønsker å reise fra Tromsø med 3 poeng.

Faktisk er dette det året jeg ser mørkest på sesongavslutninga.

Men som tidligere sagt, håper jeg på TL kamper og Europa cup kamper på ny stadion, med ny trener og 3-4 nye kvalitetsspillere.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 29 sep 06, 12:46
Opprinnelig postet av dracula

Tromsø gjorde en jævli bra kamp i går mot RBK. De viser vilje og tæl.

FFK må henta fram mye dersom de ønsker å reise fra Tromsø med 3 poeng.

Faktisk er dette det året jeg ser mørkest på sesongavslutninga.

Men som tidligere sagt, håper jeg på TL kamper og Europa cup kamper på ny stadion, med ny trener og 3-4 nye kvalitetsspillere.

Enig i at Tromsø kampen kanskje er den vanskeligste å ta poeng i. Har derimot håp om seier mot Sandefjord og Odd, samt poeng mot Lyn og RBK. Synes også det ser skummelt ut. Ser ikke behovet for 3-4 nye spillere om ikke tilsvarende antall forsvinner i vinter.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 30 sep 06, 11:07

Kanskje fordi jeg håper at FFK snart kan begynne å kjempe om en plass på øvre halvdel av tabellen og helst om RL.

Dersom en er fornøyd med å bite negler på høstsesongen, gjerne for meg.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 01 okt 06, 19:59
Opprinnelig postet av Snæbbis
Se nå ikke så svart på det folkens. Ta heller en titt på neste serierunde.

Fredrikstad-Sandefjord.

denne skal. bør, og må vi ta inn. taper vi denne tror jeg og det bli nedrykk, men jeg tror gutta fatter situasjonen nå.

RBK-Tromsø.

Noe er fundamentalt gærent i trønderbyen igjen hvis de ikke revansjerer seg etter det ydmykende sandefjord tapet, denne tar bartegutta.

Start-Molde.

Start bør være revansjesugne etter to sure tap på rad, satser på at de lar det gå ut over Moldejævlene.

Viking-Tromsø.

samme hvem som vinner her, så lenge vi slår sandefjord.  det beste hadde vært uavgjort

Enga-ham-kam.

Enga er på god flyt, og lukter royal league, vær så snill enga. knus de sure bøndene og la dem gråte av skam.

dermed blir vi og viking de eneste av bunnlaga som har hjemmekamp. går dette som jeg håper ligger viking og tromsø fortsatt under oss. molde havner på kvalikk igjen og vi passerer sandefjord på målforskjell, og hanker dermed inn en uttrygg 9.plass. det er absolutt ikke umulig.


Med unntak av Enga gikk skjemaet helt inn! å så digg med trygg plass!!

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 02 okt 06, 17:10
Trygg og trygg. Er kort vei ned, men må innrømme at det ser lysere ut nå ja

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your l


Ixnay^

Knøttespiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 73

Lagt til: 02 okt 06, 17:14
Endret: 02 okt 06, 17:15
Ja, enig i at det ser lysere ut nå

Får håpe seieren og presset gir guttane givet de trenger for å ta i slik at vi vinner de neste kampene og sikrer plassen nok en gang

---------------------------

Mine tanker til Enerly!

FFK supporter midlertidig bosatt på sørlandet



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3