Husk meg
Brukernavn
Passord

I dag blir det Tromme på kamp!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 21 sep 06, 12:36

Saken er at alle skal følge med tromma og ikke tromma med alle.... Har prøvd å fortelle dette i går men det hjalp ikke... At det ikke stemte helt 100% er jeg enig i. Skulle jo bare mangle det var trossalt første gang vi brukte den . Kan ikke si at folk var veldig ivrige til å slå heller. I førsten måtte jeg trå til selv men måtte gi meg etter at jeg slå begge tomlene helt flate. Saken er at folk som har drukket litt skal tromme men kan ikke takta og dem som kan (som f eks Endre her) tør ikke å komme og si ifra.   Men som sagt for første gangen synes jeg det funket godkjent. 

 

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


FFK-pus

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 214

Lagt til: 21 sep 06, 12:55
Jeg synes det fungerte overraskende bra igår! Kjempe gøy var det. Gutta synes nok at det var kult å. Jaaaaaaaaaaaaaaa til mer tromme! Kan sikkert prøve meg jeg å

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 21 sep 06, 12:57
Endelig har vi tromma.. Det vil helt klart bedre seg med tromma utover, kan ikke forvente mer enn dette etter 1 gang. Men en ting; ikke bruk tromme i absolutt alle ropene også, blir litt dumt...som Fredrikstad *dunk* *dunk* *dunk*..blir liksom litt bodø glimt tendenser Bruk heller i de sangene vi, som vi er fredrikstad, den nye sangen etc

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



FFK-pus

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 214

Lagt til: 21 sep 06, 12:58
Opprinnelig postet av Klokan

Saken er at alle skal følge med tromma og ikke tromma med alle.... Har prøvd å fortelle dette i går men det hjalp ikke... At det ikke stemte helt 100% er jeg enig i. Skulle jo bare mangle det var trossalt første gang vi brukte den . Kan ikke si at folk var veldig ivrige til å slå heller. I førsten måtte jeg trå til selv men måtte gi meg etter at jeg slå begge tomlene helt flate. Saken er at folk som har drukket litt skal tromme men kan ikke takta og dem som kan (som f eks Endre her) tør ikke å komme og si ifra.   Men som sagt for første gangen synes jeg det funket godkjent. 

 

 



Også Zoran... Det er råvanskelig å få med seg hva du sier over HELE feltet. Vi sto oppe i hjørnet og hørte svært dårlig.... Men vi skjønte jo fort når de nærmere deg begynte å synge. hehe.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 21 sep 06, 13:00
Endret: 21 sep 06, 13:01
Opprinnelig postet av Rune

Likte tromma godt jeg

 

Tatt i betraktning at dette var første gangen, så fungerte dette meget bra.

 

Jeg har plass på hovedtribunen og hvis man skal være veldig kritisk, så syes jeg at den som slår på tromma ikke behøver å slå så hardt neste gang. Tromma skal jo bare ligge i bånn på sangen og gjøre det lettere å holde takten, den skal ikke dominere.

En annen ting som er viktig er at sangerne skal følge tromma, og ikke omvendt.

 

Tromma er kommet for å bli!!

---------------------------

FFK på toppen i 2006


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 21 sep 06, 13:03
tar vi den med til stabæk kan jeg ta å slå jeg

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


elin

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 03
Innlegg: 156

Lagt til: 21 sep 06, 14:24

Endelig tromme!!!

Det fungerte veldig bra med tromme igår! Men som mange andre sier her, det er viktig å bestemme seg for hvilke sanger det skal trommes til, og da er det enda mer viktig at alle holder samme tempo! Har sett opptak av kampen nå, blir en mye bedre tyngde i sangene vi brukte trommene! Zoran gjorde en kjempejobb med å slå, men er flott om andre kan ta seg av trommingen, mens Z tar seg av allsangsledelsen! Jeg kan også ta en tørn med den tromma, om det er nødvendig!

Syns det var litt dumt at det i noen sanger (noen ganger) ble bråslutt på spillingen, det bør vel kanskje være enten tromme eller ikke tromme i det hele tatt?!? 


math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 21 sep 06, 14:33
Hehe, hjemmedelen av Klokkesvingen er det daueste stedet på hele stadion. Er nesten flaut hvor lite folk der er med noen ganger. Spes. med tanke på at bortesupp. står i andre halvdel. Mulig det har noen med at det er der lyden fra f.eks. Plankehaugen høres minst, men likkavæl. Får håpe akkustikken blir bedre på nye stadion. Men bra trøkk i går da. Sku egentlig bare mangle.

---------------------------

math


Keano

Knøttespiller
Ble medlem: 19 sep 06
Innlegg: 45

Lagt til: 21 sep 06, 17:31
Tromme ble veldig bra, fordi det er ikke til å komme fra at Plankehaugen ikke er de aller beste til å holde takta

---------------------------

There`s only ONE United


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 20 okt 06, 11:52
Hvor har det blitt av tromma? Har man etter en kamå slutta med det? Få tromma inn på stadion igjen

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



FFK-pus

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 214

Lagt til: 20 okt 06, 12:22
Endret: 20 okt 06, 12:23
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa til tromme    (----- denne skal da forestille en tromme for anledningen

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 20 okt 06, 14:13
eeeeh...kan vi ikke bare få den tromma på plass tilbake??Hva har skjedd med den?

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 20 okt 06, 14:15
Opprinnelig postet av A9$h
eeeeh...kan vi ikke bare få den tromma på plass tilbake??Hva har skjedd med den?


Hvis du så hva som skjedde når vi brukte tromma så skjønner du sikkert hvorfor. Det er jo ingen som kan slå på`n.

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 20 okt 06, 14:33

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av A9$h
eeeeh...kan vi ikke bare få den tromma på plass tilbake??Hva har skjedd med den?


Hvis du så hva som skjedde når vi brukte tromma så skjønner du sikkert hvorfor. Det er jo ingen som kan slå på`n.

 

Rom ble ikke byggd på en dag

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 20 okt 06, 14:36
Opprinnelig postet av A9$h

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av A9$h
eeeeh...kan vi ikke bare få den tromma på plass tilbake??Hva har skjedd med den?


Hvis du så hva som skjedde når vi brukte tromma så skjønner du sikkert hvorfor. Det er jo ingen som kan slå på`n.

 

Rom ble ikke byggd på en dag



Det var jo det som var kravet til at vi skulle bruke`n, at noen kunne holde takta. Ikke sånn som sist. Da kunne like godt jeg stått der å slått også da ( og jeg er ingen trommeslager ).

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 20 okt 06, 15:39

Altså jeg synes jeg klarte meg fint men jeg kan ikke holde på med alt da.....

 

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 20 okt 06, 15:43
Endret: 20 okt 06, 15:45
Opprinnelig postet av Klokan

Altså jeg synes jeg klarte meg fint men jeg kan ikke holde på med alt da.....

 

 



Du slo i raskeste laget du også Zoran. Men du var i hvertfall best av dem som slo.
Og det er vel ikke mer enn 2-3 sanger vi trenger tromma til.

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 20 okt 06, 15:55

Jeg syntes faktisk ikke tromma er nødvendig på PH-feltet. Det er ett såpass lite felt, og dermed tror jeg ikke at det vil hjelpe på om folk synger eller ikke. Det ligger i hodet til folk. Så på kampen i reprise, og du hører jo ikke annet enn tromma. All honnør til Zoran og gutta som gjorde en hederlig innsats! Altså, Fugla har bruk for tromme, for de er så mange på feltet sitt. Men vi er rundt 350-400, og dessuten er det svært få sanger det er en nødvendighet med tromme på.

Det som også er, er at PH ikke synger høyt nok i visse tilfeller til å overdøve den.

---------------------------

Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!

- Martin Unneberg, medlem nr. 1065, syngende supporter, og ikke-liker av ikke-syngende supportere.


Hoxmeister

Knøttespiller

Ble medlem: 31 mai 06
Innlegg: 74

Lagt til: 20 okt 06, 17:56

Kan gjærne bruke tromma for min del,men vi er da vel egenlig ikke avhengig av den da?

Det beste hadde jo uansett vært omm alle på PH feltet kunne synge med resten av oss som står der.

Men kommer tromma,så la nå en som er edru og klarer å holde takta få tromme!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 20 okt 06, 18:10
ja til tromme for hælvete

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24