Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - Molde

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 13 5

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 16 sep 06, 12:08

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Har en dårlig følelse foran dette oppgjøret. Nå har FFK sjansen til å stikke i fra litt hvis de vinner. Kanskje få seg 7 p. forsprang til de 2 i bånn, og 4 p. til Molde. Er typisk FFK å rote seg bort da.

Kunne ikke vært mer enig, desverre...


Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 16 sep 06, 12:52

Taper vi denne kampen er jeg redd vi rykker ned, maks kvalifisering.

Vi har selvfølgelig et par nøkkelmatcher igjen mot Sandefjor og Tromsø, men jeg tror faktisk Molde er den letteste motstanderen av de. Dette er en være eller ikke være kamp for ffk.

Jeg merker at allerede nå begynner jeg å bli spent og nervøs. Blir en lang dag i morgen frem til kl 1800.

 

Hvis Molde nå vinner, Viking får Nordli effekten, Tromsø plukker nok en del poeng til på eget kunstgress, Sandefjord og Hamkam vinner alltid overraskende kamper.  Dette blir jevnt, og da er det sinnsykt viktig å vinne 6 poengs kampene!

 

 


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 sep 06, 12:57
Gode nyhter, Rami starter og finnen sitter på benken.

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 16 sep 06, 13:08

Opprinnelig postet av Patrioten
Gode nyhter, Rami starter og finnen sitter på benken.

Hvor har du det fra?


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 sep 06, 13:21
Får håpe han må ta å klippe vekk alt håret. Satse på at vi slår tilbake mot sånne gjøker med en gang ( se Erik Soler ).

www.rbnett.no/apps/pbcs.dll/article

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 sep 06, 13:57
Opprinnelig postet av ffk-4ever

Opprinnelig postet av Patrioten
Gode nyhter, Rami starter og finnen sitter på benken.

Hvor har du det fra?

 

Har mine kontakter


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 sep 06, 14:42

Opprinnelig postet av Patrioten
Gode nyhter, Rami starter og finnen sitter på benken.

Hvor har du det fra?

[/quote]

 

Har mine kontakter

[/quote]

Du har nok bomma denne gangen.www.fredrikstadfk.no/default.asp

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 16 sep 06, 14:50
Endret: 16 sep 06, 14:50

Laget (jmf. link i sist innlegg)

Lasse Staw, Pål Andre Czwartek, Raio Piiroja, Patrik Gerrbrand, Tamas Szekeres, Christian Berg, Hans Erik Ramberg, John Anders Bjørkøy, Tarik Elyounoussi, Mihaly Toth og Raymond Kvisvik.

Tror ikke det er det værste. Rami må stå over grunnet skaden, og berti også ute pga. skade, ellers er det laget  som banka Start og Enga ned i støvlene og også gjorde det bra mot LSK uendret.

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 sep 06, 14:56
Opprinnelig postet av DrDRE

Laget (jmf. link i sist innlegg)

Lasse Staw, Pål Andre Czwartek, Raio Piiroja, Patrik Gerrbrand, Tamas Szekeres, Christian Berg, Hans Erik Ramberg, John Anders Bjørkøy, Tarik Elyounoussi, Mihaly Toth og Raymond Kvisvik.

Tror ikke det er det værste. Rami må stå over grunnet skaden, og berti også ute pga. skade, ellers er det laget  som banka Start og Enga ned i støvlene og også gjorde det bra mot LSK uendret.



Dessverre så er det 2 usikkerhetsmomenter her som gjør at jeg frykter denne kampen. Nemlig Staw i mål og Tamas på v.back. Hadde vi hatt Rami og Bertie på plass så hadde jeg vært rimelig sikker på seier.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 16 sep 06, 15:07
Men det er vel lenge siden vi har hatt så sterk benk: Rami Shaaban, Miika Multaharju, Anders Stadheim, Simen Brenne, Øyvind Hoås og Hermani Vuorinen. Mange som kan komme inn og gjøre en god jobb, kanskje til og med snu kampbildet og være helt avgjørende...

Personlig skulle jeg gjerne sett Brenne (eller Stadheim) til fordel for Ramberg i den ene indreløper-rollen, men dette laget bør uansett være godt nok til å ta tre poeng fra Molde på hjemmebane. Men blir neppe noen "walk in the park"...

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 sep 06, 15:09

Hmm, han jeg fikk opplysningene fra pleier å være en sikker kilde.

Kan det være tatikk, at Rami spiller til søndag likevel, får håpe det.

Ellers er det bare å beklage, at han har gitt meg feil opplysninger.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 sep 06, 15:21

Laget ser bra ut, men keeperplassen med Lasse Staw i mål, kan bli det avgjørende at vi taper, har ikke helt troen på han.

Greit at han lovende og alt det der, men for øyeblikket er han ikke god nok for a-laget til FFK, vi har ikke råd til at han skal feile og lære av dette nå i sluttinnspurten, mener at det hadde vært bedre og hatt Steinar i målet med sin erfaring fra å ligge i bunnstriden de siste årene.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 sep 06, 15:23
Lasse er god nok. Du kan spare den kritikken der.

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 16 sep 06, 15:27

Opprinnelig postet av keiko99
Lasse er god nok. Du kan spare den kritikken der.


Det vil vel egentlig bare de neste kampene vise, Keiko99?

Hvis jeg kunne velge mellom Steinar og Lasse ville jeg foretrekke Lasse...  Men nå er det engang sånn at vi ikke har dette valget, så det er bare å støtte Lasse så mye vi kan.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 sep 06, 15:35
Opprinnelig postet av keiko99
Lasse er god nok. Du kan spare den kritikken der.


Som jeg skrev om Staw, han er et usikkerhetsmoment, p.g.a. liten rutine. At han kan bli god er en annen sak. Men pr.dags dato har han ikke overbevist meg.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 16 sep 06, 15:58
helt utrolig etter kampen mot søppla og la stadheim/vourinen sitte på benken,2 spillere som går rett inn oh styrker laget!!!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 sep 06, 15:58

Opprinnelig postet av keiko99
Lasse er god nok. Du kan spare den kritikken der.

 

Gi meg en god begrunnelse for det, før du gir meg fingeren.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 sep 06, 15:59

Opprinnelig postet av paco
helt utrolig etter kampen mot søppla og la stadheim/vourinen sitte på benken,2 spillere som går rett inn oh styrker laget!!!

Synes det er rart at John A, fortsatt spiller på samme plassen som VIF, skjønner meg ikke helt på Eggen.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 16 sep 06, 16:04
Opprinnelig postet av Patrioten

Synes det er rart at John A, fortsatt spiller på samme plassen som VIF, skjønner meg ikke helt på Eggen.


Men det gjør han da ikke... Tarik spiller i den posisjonen nå. Bjørkøy er tilbake som indreløper sammen med Ramberg, der han spilte mot Start i serien og Vålerenga i cupen!

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 16 sep 06, 16:10
Godt at vi har Bjørkøy på midten igjen. Synes han var stor mot Vif (da vi vant 3-0) og mot Start.

---------------------------

Fredd



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 13 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24