Husk meg
Brukernavn
Passord

Finnen og Stadheim debuterer til tirsdag

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 sep 06, 16:20

Hører rykter om FFK skal spille treninskamp mot IFK Gøteborg til tirsdag, har noen andre hørt det samme?

 


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 01 sep 06, 16:25
Endret: 01 sep 06, 16:25
Ok, har ikke hørt noe om denne treningskampen, men det stemmer sikkert.

Heavy kommer jo først til Fredrikstad på tirsdag, så da rekker han vel ikke engang å gjennomføre en trening med laget før denne kampen...

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 02 sep 06, 12:32
Opprinnelig postet av Patrioten

Hører rykter om FFK skal spille treninskamp mot IFK Gøteborg til tirsdag, har noen andre hørt det samme?

 

Da var det bekreftet ;-)

http://www.fredrikstadfk.no/default.asp?fid=1002

Blir spennede å se de nye spillerene våres

---------------------------

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 02 sep 06, 14:08

Urk. Enda en kamp som jeg ikke får sett. Denne gangen er det ikke pga egne reiser i jobbsammenheng, men min samboer som skal reise.

Kanskje FFK kunne vist den på web-TV?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 sep 06, 00:16
Opprinnelig postet av denialsander

Urk. Enda en kamp som jeg ikke får sett. Denne gangen er det ikke pga egne reiser i jobbsammenheng, men min samboer som skal reise.

Kanskje FFK kunne vist den på web-TV?

tenger du å bli henta da eller  ? 

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 03 sep 06, 08:09
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av denialsander

Urk. Enda en kamp som jeg ikke får sett. Denne gangen er det ikke pga egne reiser i jobbsammenheng, men min samboer som skal reise.

Kanskje FFK kunne vist den på web-TV?

tenger du å bli henta da eller  ? 



FFK limo-hente-service hadde vært fint. Men det måtte vært med barnesenger og greier.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 03 sep 06, 11:03

Hvem tror dere spiller til tirsdag.

Følgende er vel opptatt med landslaget:

-Rami

-Tarik

-Raio

- Trond Erik er skadet

 


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 03 sep 06, 14:35
Endret: 03 sep 06, 14:36
Lasse Staw i mål, Sekerez for Raio (ev Multiharjo) og Heavy for Tarik, Bjørkøy for Bertie

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 03 sep 06, 15:24
De bør teste ut Szekeres som venstreback i hvert fall. For å se hvordan han klarer seg mot ganske bra motstand i en kamp som ikke betyr noe. Da blir det vel Magnussen eller kanskje Shabani som midtstopper sammen med Gerrbrand. Czwartek på høyreback. På midten kan Berg få fortsette i sin rolle defensivt, mens Bjørkøy, Ramberg, Stadheim og Brenne alle bør få spilletid som indreløpere. 45 min hver kanskje? På høyre kant i angrepet så har vi Multaharju og Kvisvik på venstre. McDonald bør få komme inn og spille noen minutter. Som midtspiss bør selvsagt Heavy testes ut, men blir sikkert litt spilletid på Tóth også.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 03 sep 06, 15:35
Er det noen som vet om Finnlands U21 landskamp blir vist på nettet?

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 03 sep 06, 15:47
Opprinnelig postet av Costanza
Bjørkøy, Ramberg, Stadheim og Brenne alle bør få spilletid som indreløpere. 45 min hver kanskje?
brenne og stadheim burde få spille mer enn 45 minutter. brenne trenger matchtrening og stadheim må få tid til å spille seg inn med nye lagkamerater. håper eggen velger å kjøre bjørkøy ned på venstrebacken for å la han trene seg der istedenfor tamas. håper han starter med stadheim og brenne foran berg. hvis det ikke skjer noe uventet burde han sette inn ramberg for indreløperen som ikke skal spille til helga etter en time. skal brenne eller stadheim starte neste kamp, trenger de å spille hele kampen nå.

---------------------------

med ffk til champions league!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 03 sep 06, 15:53
Endret: 03 sep 06, 15:54
Opprinnelig postet av knut
Opprinnelig postet av Costanza
Bjørkøy, Ramberg, Stadheim og Brenne alle bør få spilletid som indreløpere. 45 min hver kanskje?
brenne og stadheim burde få spille mer enn 45 minutter. brenne trenger matchtrening og stadheim må få tid til å spille seg inn med nye lagkamerater. håper eggen velger å kjøre bjørkøy ned på venstrebacken for å la han trene seg der istedenfor tamas. håper han starter med stadheim og brenne foran berg. hvis det ikke skjer noe uventet burde han sette inn ramberg for indreløperen som ikke skal spille til helga etter en time. skal brenne eller stadheim starte neste kamp, trenger de å spille hele kampen nå.

Både Brenne og Stadheim har vel spilt regelmessig i hele år, så det er jo ikke sånn at de er uten kamptrening slik du antyder. Angående backplassen heller jeg mer og mer til at Szekeres bør prøves ut først. Ikke fordi Bjørkøy har gjort en dårlig jobb der, men fordi han for tiden er utrolig god på midtbanen og vår beste spiller i den lagdelen. Szekeres har lang fartstid i posisjonen, men aldri i FFK. En treningskamp mot IFK bør være den rette anledningen for å se hvordan han gjør det. Når det gjelder Bjørkøy så vet Eggen hva han er god for som back.

Og angående Heavy, hvis han spiller 90 min for U21-landslaget i dag, så tror jeg egentlig ikke det er smart å bruke han noe særlig i morgen.

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 03 sep 06, 16:04
riktig at brenne har spilt mye i år, men til helga vil det være en måned siden forrige gang han starta en obligatorisk kamp

---------------------------

med ffk til champions league!


tajo

Knøttespiller
Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 42

Lagt til: 03 sep 06, 17:42

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 03 sep 06, 17:46
Kampen går på stadion, ser jo at de skriver at den skal gå på ullevi, men det var nok det som var planen hvis vålerenga skulle kommet tenker jeg.

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 03 sep 06, 19:45
Bor utenbys, og kommer meg sjelden inn til kamp, men jeg har fri til tirsdag, og kunne tenkt meg inn på kampen. Fint om noen som har kontakter finner ut av om den blir vist i Fredrikstad eller på Ullevi - sistnevnte blir litt vel langt å dra for en treningskamp...

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 03 sep 06, 21:03

Sjekk linkene, så feil kan ikke alle ta. eller?

http://www.fredrikstadfk.no/default.asp?ArtID=526

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060902/FFK/60902002/1017/AKTUELT

Men ser at FFK sier at kampen begynner 18.00 og at fb sier 19.00, tipper ffk har rett.

 


hanskongen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 mai 05
Innlegg: 9

Lagt til: 04 sep 06, 19:53
Er vel ikke noe tvil om hvor kampen skal gå, det blir på stadion...

www.ifkgoteborg.se


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24