Husk meg
Brukernavn
Passord

Positivt med Ultras?

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 30 aug 06, 21:50
At du kaller dette usaklig sier jo alt om deg. Jeg er saklig i mine inlegg, jeg står for det, det er du og visse andre som ikke tåler oh høre synspunkter fra en annen kant. SPAM du!!! hehe, stenge meg ute!!!! Ja der ser du, igjen" holder du ikke med meg så kan du holde kjeften din". En må tåle og høre andres synspunkter. Men deg gidder jeg ikke og svare mer på denne tråden. Du er irrasjonell til de grader. Håper for all del at dette ultras "tulle" som jeg kaller det ikke blir noe av når en ser hvilke som skal være med på dette., en kan jo begynne og lure.

MotorWerk

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 255

Lagt til: 30 aug 06, 21:59
Så så folkens, nå tar vi det litt med ro her. Dere må gjerne skjelle hverandre ut etter noter for alt jeg bryr meg, men ta det i pm.
FFK er tross alt det viktigste her, ikke sant?

---------------------------

-exit body, exit mind-


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 30 aug 06, 22:10
Opprinnelig postet av ffk-4ever
At du kaller dette usaklig sier jo alt om deg. Jeg er saklig i mine inlegg, jeg står for det, det er du og visse andre som ikke tåler oh høre synspunkter fra en annen kant. SPAM du!!! hehe, stenge meg ute!!!! Ja der ser du, igjen" holder du ikke med meg så kan du holde kjeften din". En må tåle og høre andres synspunkter. Men deg gidder jeg ikke og svare mer på denne tråden. Du er irrasjonell til de grader. Håper for all del at dette ultras "tulle" som jeg kaller det ikke blir noe av når en ser hvilke som skal være med på dette., en kan jo begynne og lure.


Jaja.. Synd du ikke vil svare meg mer, da får vel noen andre over 13 år gjøre det..

Uansett, bare for å ha det på det rene, ultrasgrupper er ikke et voldelig fenomen. De gruppene er kun ment for å støtte klubben 100%, det er også ment som å være et uavhengig talerør for supporterne, noe som er veldig viktig når man ser hvilke kommersielle makter som er i den moderne fotballen i dag.

At noen grupper faktisk er voldelige stemmer, men tar man i betraktning av alle ultrasgrupperinger som finns i verden og hvertfall i Norge så er det svært få. Så får folk tro hva de vil om BRH, de kan enten være sneversynte som vår kjære venn ffk-4ever, skeptiske til det(noe jeg selvfølgelig forstår at folk er) eller ta ideen imot med åpne armer.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Kølla Riisa

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 8

Lagt til: 31 aug 06, 00:13

UFC var reprensert på kampen i Stockholm.

Bilder(våre egne), reisebrev/krønike og en sinnsyk fet film finner dere på: www.ultrasfeltc.com

Det var Bajen sin casualgruppe KGB som stod for banestormingen, ikke Ultras. Det vet jeg siden jeg sto 15 meter unna.

Hva skjer med BRH egentlig? Forsatt internettultras?

---------------------------

www.ultrasfeltc.com


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 31 aug 06, 00:37
Opprinnelig postet av DeMeNteD
er det noen annen måte til å få de fe-huene i plankehaugen til å synge?? ser ikke sånn ut!
å du tror det hjelper å starte ultras.. at det synges så mye bedre av den grunn... ha ha få meg ikke til å le

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 31 aug 06, 00:59
Opprinnelig postet av Kølla Riisa

UFC var reprensert på kampen i Stockholm.

Bilder(våre egne), reisebrev/krønike og en sinnsyk fet film finner dere på: www.ultrasfeltc.com

Det var Bajen sin casualgruppe KGB som stod for banestormingen, ikke Ultras. Det vet jeg siden jeg sto 15 meter unna.

Hva skjer med BRH egentlig? Forsatt internettultras?



Forsatt bare internettultras ja. Mangel på engasjement og tid blandt medlemmene har gjort det vanskelig for oss å komme fullt igang desverre. Håper vi blir å dra det seriøst igang utover høsten.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 31 aug 06, 01:14
Dere har iallefall min fulle støtte. Det har alle som engasjerer seg. Ikke hør på sutrekoppene

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 31 aug 06, 11:03
Endret: 31 aug 06, 14:35

Opprinnelig postet av ffk-4ever
At du kaller dette usaklig sier jo alt om deg. Jeg er saklig i mine inlegg, jeg står for det, det er du og visse andre som ikke tåler oh høre synspunkter fra en annen kant. SPAM du!!! hehe, stenge meg ute!!!! Ja der ser du, igjen" holder du ikke med meg så kan du holde kjeften din". En må tåle og høre andres synspunkter. Men deg gidder jeg ikke og svare mer på denne tråden. Du er irrasjonell til de grader. Håper for all del at dette ultras "tulle" som jeg kaller det ikke blir noe av når en ser hvilke som skal være med på dette., en kan jo begynne og lure.

 

Igjen må jeg le av deg. Du motsier deg selv. Du sa selv i en foregående post at du "ikke var innteressert i å høre på andres meninger, uansett". Du er helt usaklig, og bør ikke snakke til oss om saklighet og spamming.

---------------------------

Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!

- Martin Unneberg, medlem nr. 1065, syngende supporter, og ikke-liker av ikke-syngende supportere.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 31 aug 06, 15:24
Opprinnelig postet av bønna
Opprinnelig postet av Kølla Riisa

UFC var reprensert på kampen i Stockholm.

Bilder(våre egne), reisebrev/krønike og en sinnsyk fet film finner dere på: www.ultrasfeltc.com

Det var Bajen sin casualgruppe KGB som stod for banestormingen, ikke Ultras. Det vet jeg siden jeg sto 15 meter unna.

Hva skjer med BRH egentlig? Forsatt internettultras?



Forsatt bare internettultras ja. Mangel på engasjement og tid blandt medlemmene har gjort det vanskelig for oss å komme fullt igang desverre. Håper vi blir å dra det seriøst igang utover høsten.


Kan ikke dere i BRH komme opp på gamle TIFO-feltet ?? Det er jo der den " harde kjerne " skal stå nå. Jeg forventa faktisk å se dere på dette feltet i forrige hjemmekamp.

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 31 aug 06, 15:37

Er enig med Rune Haugen!!!

De som vil synge med litt høyere volum enn snittet må stå høyt oppe.

 

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 31 aug 06, 15:45
Endret: 31 aug 06, 15:46
Det var desverre litt småfullt der da jeg kom en halvtime før kamp sist, så jeg ble stående på min "faste" plass til høyre rett bak TIFOfeltet. Der det somregel greit med syngende personer.

---------------------------

Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!

- Martin Unneberg, medlem nr. 1065, syngende supporter, og ikke-liker av ikke-syngende supportere.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 31 aug 06, 15:49
Opprinnelig postet av Martin_
Det var desverre litt småfullt der da jeg kom en halvtime før kamp sist, så jeg ble stående på min "faste" plass til høyre rett bak TIFOfeltet. Der det somregel greit med syngende personer.


Ikke kom å si det var dårlig med plass på TIFO. Kunne fint plassert minst 10 stk. rundt meg. Bare for å si det så sto jeg ca. 1/2 - 1 m. fra Zoran. Så det er bare å ta plass neste gang

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 31 aug 06, 15:59
Endret: 31 aug 06, 16:00

Jeg mener det er plass til alle.

Nå må vi samle troppene, og navnet betyr ingenting.

Til de som vi synge bør det være en selvfølge at du står høyt på tribunen. Da kan du kalle deg Plankehaugen, Holygans, Falcons, Brigade Rød-Hvit 06, Red Beavers, Indre Østfold Boarder Front, Askim Ultras, Rolvsøy Inter City Firm, Drøbakk Headhunters, Trosvik City Boys, Øssia Red Army, Bad Blue Boys Zagreb, Kråkerøy Stone Island, Lisleby Casuals, Gressvik MC, Fredrikstad Fighters Nederland, Rød Hvit Fraksjon Halden, Strömstad Firmanboys eller Lahellemoen Filantelistklubb.

Ettersom jeg er med i Den kristne supporterklubben til FFK, Holygans vil jeg si:

Det var mange rare dyr Noa hadde med seg i arken. Sånn er det med FFK også... mange rare mennesker, men sammen er vi sterke!

 

Oppfør deg, SYNG HØYT!

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 03 sep 06, 22:57

må si at det blir litt enkelt å si "STÅ Å SYNG FOR FAAN , ELLERS FÅR DERE IKKE STÅ SAMMEN MED OSS!!!.  en må jo beggynne et sted. hvis vi er interisert i å få flere syngende så er ikke det måten å gå frem på.

å stå å skrike på kamp er ikke så enkelt for alle. mange synes det er flaut hvis de ikke har gjort det så mye før. når man får slengt den i fleisen første gangen man står på plankehaugen tribunen  så får man kanskje ikke så lyst til å være med videre?

en metafor til ettertanke : . man blir ikke en fagarbeider over nattan , man må først gå lærlingtiden.

 

 

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 24 sep 06, 05:13
Virker som om noen har vanskelig for å skille mellom ultras og casuals...

---------------------------

Heia Mihaly Toth!


poppey

Juniorspiller

Ble medlem: 10 jan 04
Innlegg: 141

Lagt til: 24 sep 06, 12:42
Opprinnelig postet av FFK Forever

Opprinnelig postet av ffk-4ever
Når de såkalte ultrasene ikke kan samarbeide med Plankehaugen , jaaa da har de et problem allerede. Se å få stoppet dette en gang for alle.

 

Snakk om trangsynt holdning. 

Vi i FFF prøver å få folk til å synge og drar i gang sanger. Syns du dette virkelig er å motarbeide Plankehaugen?

Et tips skift nick. Du gjør skam på det.

 

 

Det som kanskje er et viktig argument er at når denne gruppa ble starta så tok styret i plankehaugen kontakt med gutta og prøvde og få til et samarbeide. Svaret styret fikk var at de ikke ville være med på dette i og med at styret krevde at ultrasgruppa skulle følge reglemanget til Plankehaugen. dette viser at selv om de nå fremstår som en "snill" gruppe så har de planer om og gjøre noe som ikke er tilatt i PH i fremtiden. Veldig synd er dette siden de fleste bare vil ha mere stemmning på stadion.

Min mening er : Følg reglene til PH og støtt guttane. veldig synd at det må brukes navn som ultras når det er noen ultra grupper som står for bråk og ulovligheter som f.eks bluss på tribuner.

---------------------------

PISSBOY #1
Bajs är kul :)
epostadresse er jon.kilen@tiscali.no


HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03
Innlegg: 144

Lagt til: 27 sep 06, 22:45
Ultras er et ord jeg forbinder med noe negativt i fotball. å det samme mener flere jeg har snakket med.
jeg skjønner ikke hvorfor dere skal kalle dere ultras og likevell  skal stå hos plankehaugen??.

Synes plankehaugen feltet er for plankehaugen, IKKE ultras. Ultras kan stå et annet sted.  Bestem dere for hva dere skal være!!!.

---------------------------

ffk
arsenal
evig aristokrat


HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03
Innlegg: 144

Lagt til: 27 sep 06, 22:50
Opprinnelig postet av DeMeNteD
er det noen annen måte til å få de fe-huene i plankehaugen til å synge?? ser ikke sånn ut!


Dette er vel ikke måten å gå fram på. Kalle sine medsupportere for fe-huer. Jeg synes du burde melde deg ut av plankehaugen med en gang jeg.

---------------------------

ffk
arsenal
evig aristokrat


DeMeNteD

Juniorspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 198

Lagt til: 28 sep 06, 06:18

Opprinnelig postet av HBL
Opprinnelig postet av DeMeNteD
er det noen annen måte til å få de fe-huene i plankehaugen til å synge?? ser ikke sånn ut!


Dette er vel ikke måten å gå fram på. Kalle sine medsupportere for fe-huer. Jeg synes du burde melde deg ut av plankehaugen med en gang jeg.

 

er faktisk litt enig der! kanskje alle vi som vil synge skal melde oss ut av plankehaugen og joine BRH for fullt? så kan dugnadhaugen kjøre sitt eget løp.. eller skal vi prøve å fjerne dauingene fra PH i stede?


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 28 sep 06, 19:36
Opprinnelig postet av DeMeNteD

Opprinnelig postet av HBL
Opprinnelig postet av DeMeNteD
er det noen annen måte til å få de fe-huene i plankehaugen til å synge?? ser ikke sånn ut!


Dette er vel ikke måten å gå fram på. Kalle sine medsupportere for fe-huer. Jeg synes du burde melde deg ut av plankehaugen med en gang jeg.

 

er faktisk litt enig der! kanskje alle vi som vil synge skal melde oss ut av plankehaugen og joine BRH for fullt? så kan dugnadhaugen kjøre sitt eget løp.. eller skal vi prøve å fjerne dauingene fra PH i stede?

Dermed er det bekreftet at Ultras i Norge nå ikke lenger er annerledes enn i andre land. www.fxt.no/tippeligaen/lillestrom/article753646.ece

UFC har blitt brukt som eksempel av gutta i BRH på hvor positivt det er med Ultras her til lands. Jeg har vært i mot HELE VEIEN og redd for hvor dette kunne utvikle seg. Nå kommer det altså håndfaste bevis på at min frykt er begrunnet...

Så meld dere gjerne ut av PH, slik at vi i framtiden ikke assosieres med det som måtte komme.

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24