Husk meg
Brukernavn
Passord

Fredrikstad have signed Icelandic striker Jóhannsson

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 9 9

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 26 aug 06, 18:33
det hele er sikkert bare en avledningsmanøver.. egentlig er det en heeeelt annen spiller som er i søkelyset. hehe

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 26 aug 06, 18:37
Opprinnelig postet av Husgutt
det hele er sikkert bare en avledningsmanøver.. egentlig er det en heeeelt annen spiller som er i søkelyset. hehe


Begynner isåfall å bli vel mye avledningsmanøvrer for å hente en "stjernespiss":-)

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 26 aug 06, 18:43
Jeg har trua på de guttæne vi allerede har. De har begynt å levere bedre kamper i det siste og hvis vi er heldige flyter vi på en medgangsbølge. Håper ikke all rotet styre i ffk har stelt i stand vil påvirke spillerene. Trur gutta er for proffe til det....og vil nå bevise at de fortjener plassene sine.

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 26 aug 06, 18:44
Endret: 26 aug 06, 18:46

Opprinnelig postet av svartoghvit
...Få ryddet opp i styre og stell, fotball Norge trenger FFK i eliteserien!

Det er vel nettopp det vi nå endelig er i gang med...:-)

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 26 aug 06, 19:04
Dette gjør meg trist. Vi trenger ikke bråk og støy nå. Vi trenger spisser og seiere. Dette må det ryddes opp i fra Morgans side. Regelverket er klart, og Morgan burde vite dette like godt som andre.

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 26 aug 06, 19:17

Opprinnelig postet av Costanza
Jeg nekter å tro at Morgan Andersen & FFK ikke kjente til denne regelen. Det er jo velkjent for enhver normalt fotbalinteressert person at en spiller ikke lenger kan skifte klubb to ganger i løpet av så kort tid! Og det er vel nettopp kjennskap til fotballens regelverk som skal være av Morgan Andersens styrker?

Spennende å se hva som skjer her. Men når sant skal sies; jeg blir ikke veldig fortvilet om det ikke blir noe av denne overgangen - etter at jeg så overgangssummen.

Helt enig! Amser det som helt usannsynlig om Morgan ikke kjente til regelen. Tror planen hans er å få til en disp her. Så da er det vel bare å innse at Morgan er i gang med det kritikerne hans mener han er best på. Skape konflikter!!!


stibarst

Juniorspiller

Ble medlem: 25 aug 06
Innlegg: 101

Lagt til: 26 aug 06, 19:56
men selv om han skulle få disp..... hva er poenget... han scorer jo ikke mål!!!!!

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 26 aug 06, 20:50
Endret: 26 aug 06, 20:50
Hvordan vet du hva han vil gjøre i FFK?  La han i så fall få en sjanse før du kritiserer. Det er mange eks på spillere som etter klubbytte har bøtta inn mål

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 aug 06, 20:58

Synes det er synd at ledelsen gambler med Tippeligalivet til FFK, begynner å lure på om de ikke skjønner konsekvensene av de holder på med, nedrykk vil kanskje koste oss 30. millioner kroner og det er jo heller ikke noen garanti for at vi rykker opp igjen året etter og ikke minst tenk dere å spille i Adecoligaen på den nye Stadion.

Dere mener at vi har gode nok spisser og at de har prestert bra i det siste, er vel ikke så rart det, når de vet at det blir konkurranse om plassene, siden ledelsen uttaler at det skal komme inn to nye spisser, hvem som helst hadde vel skjerpet seg da.

Kommer det ingen, da er nok muligheten stor for at de spissene vi igjen, har detter ned nok hakk, fordi da vet de at det ikke er noen konkurranse om plassene og får spille uansett.

Vi har igjen kun tre spisser og det er Tarik, Øyvind, Tott.

Lurer på hva ledelsen gjør hvis Tarik får en langtidskade, da har vi kun to spisser.

Nei, her må det kjøpes inn spisser, jo før jo eller


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 aug 06, 21:46
Det er forsatt tid til å hente en patrioten. Det vi snakker om her er måten dem statser på han fra Island at morgan tror han kan forandre ett regelverk.. Jeg spørr hvorfor kan ikke Knut:T.Eggen si: Denne spilleren skal tilbake til island morgan for dette er ikke det vi trenger. Dette er ikke styret som har gjor feilen det er morgan andersen og Harry Hansen i sammens.

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 26 aug 06, 21:57

Tror ikke det er fullt så enkelt som å sende han tilbake og bare hente en ny spiss keiko. Først skal det vel ankes til NFF/FIFA, som sikkert tar både tid og energi for ledelsen, så forhandlinger med spiller/klubb om kompenssasjon, så signing av ny spiss som holder kvaliteten som vi er ute etter.

Klarer de alt dette på 5 dager, tar jeg av meg hatten.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 aug 06, 22:40
Opprinnelig postet av seal_dm

Tror ikke det er fullt så enkelt som å sende han tilbake og bare hente en ny spiss keiko. Først skal det vel ankes til NFF/FIFA, som sikkert tar både tid og energi for ledelsen, så forhandlinger med spiller/klubb om kompenssasjon, så signing av ny spiss som holder kvaliteten som vi er ute etter.

Klarer de alt dette på 5 dager, tar jeg av meg hatten.

hmm hvorfor kan en ikke bare heve kjøpet. skulle vle ikke være så vanskelig det vel.. Dem har vel forsikret seg mot slike ting.. Rart dem gidder det brydderitet

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 26 aug 06, 23:22
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av Pk

Sitat fra VG:

"- Kjente dere ikke til regelverket?

- Vi trodde han hadde spilt sin siste kamp for KR i juni, svarer Andersen."

 

Jaha ja...trodde ??? Sånt tror man ikke, det sjekker man 100% før man underskriver kontrakt. For noen surrehuer vi har som skal styre klubben vår...

 

Ok at FFK burde vite. Men hva med selger? Det må da være i hans interresse at salgsobjektet er gangbar vare? Det er vel selger som har mest å tape på at salget blir omstøtt? Valur var vel nærmest av de to parter (Valur/FFK) til å vite om spilleren hadde spilt kamper for Reykjavik i juli. For ikke å snakke om spilleren selv.

Kan virke som om du, og flere med deg, bare venter på en anledning til å "ta" FFK, og ukritisk tar stilling i denne saken.

Vel...når de roter så til de grader som de gjør må det være lov å "ta" FFK litt...men du har selvfølgelig helt rett, både spiller og hans islandske klubb burde også være klar over regelverket og ha tenkt på det!


Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 27 aug 06, 12:34

Tok ikke lang tid før bråket startet med Morgan. Synd jeg ikke satt noen kroner på det tidligere. Jeg tror vi må venne oss til at det kommer til å blåse mye.

Jeg tror de bruker så mye tid for å søke om dispensasjon rett og slett fordi de har driti seg ut. Kunne de ha hevet kjøpet umiddelbart så hadde de gjort det. SKal de heve dette kjøpet koster det helt sikkert klubben mye kroner og da velger de å forsøke få dispensasjon.

Skal vel ikke se bort ifra at det blir meldt overgang til FFK og han blir leid ut til Valur frem til 1 juli neste år, men til neste år er det ikke sikkert han gidder å spille i FFK for da er jo vi kanskje i Adeccoliga?!?! Det blir morsomt å følge denne føljetongen!

Jeg lurer på hva det neste med Morgan blir!

 

 


stibarst

Juniorspiller

Ble medlem: 25 aug 06
Innlegg: 101

Lagt til: 28 aug 06, 07:28

Opprinnelig postet av Topscorer
Hvordan vet du hva han vil gjøre i FFK?  La han i så fall få en sjanse før du kritiserer. Det er mange eks på spillere som etter klubbytte har bøtta inn mål

 

 

Jeg syntes det er rimelig greit å kunne kritisere et spillerkjøp av en spiller som ikke er en målscorer. jeg er vel ikke nødvendigvis så veldig kritisk til spilleren i sin helhet. han kan jo ikke noe for at han ikke scorer mål.

hvis han skulle score mål - så er jo det vell å bra, men han har vel kanskje ikke like store forutsetninger som mange andre????



Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 9 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24