Husk meg
Brukernavn
Passord

Fredrikstad have signed Icelandic striker Jóhannsson

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 9 3

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 22 aug 06, 20:58
Har alltid lurt på hvor skuffet det er mulig å bli.... i kveld fant jeg det ut. Når man annonserer en ny spiller med superlativer som; superspiss og rettinnpålagetspiller, så bør man etter min mening dra noe mer ut av hatten enn dette. Uansett....har et håp om at jeg blir positivt overrasket.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 22 aug 06, 21:05
Opprinnelig postet av djpete
Har alltid lurt på hvor skuffet det er mulig å bli.... i kveld fant jeg det ut. Når man annonserer en ny spiller med superlativer som; superspiss og rettinnpålagetspiller, så bør man etter min mening dra noe mer ut av hatten enn dette. Uansett....har et håp om at jeg blir positivt overrasket.

Sitter dessverre med samme følelsen. Skuffet. Spillere som har gjort det langt bedre enn Jóhannsson på Island har blitt flopper i norsk fotball. Det KAN selvsagt bli en suksess ala Pall Gunnarson, men det skal mye til. Jeg har problemer med å se hvorfor denne spilleren skal være en klar forsterkning og gå rett inn på laget slik Morgan Andersen antyder.

Hvis det hadde vært Harry Hansen alene som hadde ordnet dette, regner jeg med at kritikken hadde stormet her inne. Det virker som folk har en helt annen innstilling til Morgan Andersen.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 22 aug 06, 21:14

Opprinnelig postet av djpete
Har alltid lurt på hvor skuffet det er mulig å bli.... i kveld fant jeg det ut. Når man annonserer en ny spiller med superlativer som; superspiss og rettinnpålagetspiller, så bør man etter min mening dra noe mer ut av hatten enn dette. Uansett....har et håp om at jeg blir positivt overrasket.

 

Du kan jo også spørre deg: Hvor urealistiske forhåpninger er det mulig å ha? Det kan også høres ut som om du er overbevist om at den nye islendingen ikke er "superspiss osv".

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 22 aug 06, 21:47
Det jeg lurer på er, hvorfor alle skal dømme en spiller nedenomoghjem før han i det hele tatt har dratt på seg drakta?
Selv om vi ikke har hørt navnet hans før, behøver ikke bety en dritt! Man kan jo dra frem flere klubber som har kjøpt "kjente navn" som heller ikke har slått igjennom...
Og fok skifter jo mening i hytt og pine her inne og da, jeg blir sliten jeg!

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 22 aug 06, 21:49
Endret: 22 aug 06, 21:52

Ikke klag før han har landet i norge da folkens...gi mannen en kjangs...og du costanza, du vil at folk skal klage på morgan, få deg et liv, tulling...morgan fortjener vel noen kjangser han og uten at du skal dra i gang diskusjoner om det han gjør er bra nok...

---------------------------

Heia FFK


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 22 aug 06, 21:56
Opprinnelig postet av Lex

Ikke klag før han har landet i norge da folkens...gi mannen en kjangs...og du costanza, du vil at folk skal klage på morgan, få deg et liv, tulling...morgan fortjener vel noen kjangser han og uten at du skal dra i gang diskusjoner om det han gjør er bra nok...


Jeg vil da ikke at folk skal klage på Morgan!? Hvor får du det fra? Jeg har hele tiden vært positivt innstilt til ansettelsen av Morgan Andersen. Jeg skrev bare at jeg har en følelse av at reaksjonene på dette spillerkjøpet fort kunne vært annerledes om det var noen andre fra klubben som hadde vært ansvarlige for kjøpet. Det har jo skjedd flere ganger tidligere her inne at folk nærmest har blitt rasende når det blir hentet inn ukjente spillere fra små land når ledelsen lover at spilleren som skal komme skal gå rett inn på laget...

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 22 aug 06, 21:59

Jassågitt, sier du det... da misforst jeg litt da...

Hvor var ffk her da tro? http://www.fxt.no/tippeligaen/molde/article717572.ece

 

---------------------------

Heia FFK


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 22 aug 06, 22:14
Opprinnelig postet av Lex

Jassågitt, sier du det... da misforst jeg litt da...

Hvor var ffk her da tro? http://www.fxt.no/tippeligaen/molde/article717572.ece

 

 

I flg. Morgan, så er vår Islending bedre enn denne Baldvinsson.

 

Forløpig ser ihvertfall ikke jeg noen grunn til å tvile på det, jeg vil i hvertfall se ham i FFK drakt først.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 22 aug 06, 22:57
hadde vi kjøpt Occean før sesongen hadde alle vært superfornøyde.. se på han nå?  de LSK supporterne på jobben er ihvertfall grinete på han og de 8 millionene de mener har gått i dass..

la mannen få sjansen til å vise seg fram før han blir slaktet da.. jeeez

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 22 aug 06, 22:58
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av djpete
Har alltid lurt på hvor skuffet det er mulig å bli.... i kveld fant jeg det ut. Når man annonserer en ny spiller med superlativer som; superspiss og rettinnpålagetspiller, så bør man etter min mening dra noe mer ut av hatten enn dette. Uansett....har et håp om at jeg blir positivt overrasket.

 

Du kan jo også spørre deg: Hvor urealistiske forhåpninger er det mulig å ha? Det kan også høres ut som om du er overbevist om at den nye islendingen ikke er "superspiss osv".


Hva vet du om urealistiske forhåpninger hos meg?
Blir ikke forhåpninger dannet på grunnlag av antydninger og uttalelser fra klubben? Klubben har spent buen rimelig høyt, og er ikke i nærheten av å ha truffet eplet de har antydet å ha siktet seg inn på.
Jeg er på ingen måte negativ til spilleren de har handlet, han skal få nok av sjanser til å overbevise. Men det ville være å juge dersom jeg påstod at jeg hoppet i stua av lykkerus av signeringen, og det var det "forhåndsprognosene"  forberedte meg på.

Føler meg litt som Kjell Bjarne,  i det han får greie på at  flesk og duppe ikke står  på menyen allikevel.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 22 aug 06, 23:08
Endret: 22 aug 06, 23:08
Opprinnelig postet av djpete

Hva vet du om urealistiske forhåpninger hos meg?
Blir ikke forhåpninger dannet på grunnlag av antydninger og uttalelser fra klubben? Klubben har spent buen rimelig høyt, og er ikke i nærheten av å ha truffet eplet de har antydet å ha siktet seg inn på.
Jeg er på ingen måte negativ til spilleren de har handlet, han skal få nok av sjanser til å overbevise. Men det ville være å juge dersom jeg påstod at jeg hoppet i stua av lykkerus av signeringen, og det var det "forhåndsprognosene"  forberedte meg på.

Føler meg litt som Kjell Bjarne,  i det han får greie på at  flesk og duppe ikke står  på menyen allikevel.


Uff og uff.

Det var sikkert mang en Viking-supporter som hoppet i stua av lykkerus da de kjøpte Ødegaard, mens det var sikkert mange Stabæk-fans som ristet på hodet i forvirring da klubben hentet Nannskog. Du vet ikke en døyt om hvaslags eple klubben har tyden, og ikke for å fornærme din fotballkunnskap, men bare fordi en spiller ikke står i boka di under order "superspiss" betyr ikke at han ikke kan gjøre forskjellen for oss.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 aug 06, 23:14
Jeg tror det er ganske vanlig at vi kapper hoder av spillere føre dem for prøvd eller bevist noe... Jeg tror faktisk morgan vet hva han henter..

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 22 aug 06, 23:18
[quote=algern0n]
Opprinnelig postet av djpete

men bare fordi en spiller ikke står i boka di under order "superspiss" betyr ikke at han ikke kan gjøre forskjellen for oss.


Er det mulig...det har jeg vel aldri påstått heller, bare utgir  min personlige mening om denne signeringen, og det er lov eller? Når navn som Allbeck blir seriøst nevnt som "nominerte", av klubben selv, så får man vel lov til å håpe på noe mer enn en islending som ingen har hørt om????? Eller?
Det bør vel ikke hevdes at man rakker ned på spilleren, og ikke gir han noen sjans, bare pga at man mener klubben har stillt forventningene for høyt.
Bare for å si det en gang til: håper for all del at han blir en suksess, en mer kjent spiller ville ikke gitt noe annet enn en større sjans for nettopp, suksess.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 23 aug 06, 00:11
jaja.. da blir det ihvertfall ingen andre forsterkninger enn denne islendingen..

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 23 aug 06, 00:12
http://f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060823/FFK/108230004/1009 ikke flere forsterkninger nei..

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 aug 06, 00:19
vi bør greie oss med det vi har så for vi heller se neste sessong.. kansje europa spill

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 23 aug 06, 00:29
jeg blir egentlig mere og mere skeptisk for denne islendingen jo mere fakta om han kommer fram..

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 23 aug 06, 01:38
Opprinnelig postet av djpete
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av djpete
Har alltid lurt på hvor skuffet det er mulig å bli.... i kveld fant jeg det ut. Når man annonserer en ny spiller med superlativer som; superspiss og rettinnpålagetspiller, så bør man etter min mening dra noe mer ut av hatten enn dette. Uansett....har et håp om at jeg blir positivt overrasket.

 

Du kan jo også spørre deg: Hvor urealistiske forhåpninger er det mulig å ha? Det kan også høres ut som om du er overbevist om at den nye islendingen ikke er "superspiss osv".


Hva vet du om urealistiske forhåpninger hos meg?
Blir ikke forhåpninger dannet på grunnlag av antydninger og uttalelser fra klubben? Klubben har spent buen rimelig høyt, og er ikke i nærheten av å ha truffet eplet de har antydet å ha siktet seg inn på.
Jeg er på ingen måte negativ til spilleren de har handlet, han skal få nok av sjanser til å overbevise. Men det ville være å juge dersom jeg påstod at jeg hoppet i stua av lykkerus av signeringen, og det var det "forhåndsprognosene"  forberedte meg på.

Føler meg litt som Kjell Bjarne,  i det han får greie på at  flesk og duppe ikke står  på menyen allikevel.


Men Kjell Bjarne fikk jo allikevel flesk og duppe til slutt, var jo mer igjen på kjøkkenet

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


ketoyo

Juniorspiller

Ble medlem: 22 jan 04
Innlegg: 157

Lagt til: 23 aug 06, 02:54
Opprinnelig postet av wergis
jeg blir egentlig mere og mere skeptisk for denne islendingen jo mere fakta om han kommer fram..

Ja, jeg ble en smule skeptisk da jeg leste FBs oppsummering av scoringsmerittene hans:

I 2003 startet Johansson åtte kamper og kom inn som innbytter i sju for KR Reykjavik, hvor han noterte seg for tre mål. Sesongen etter sto han bokført med null i protokollen, før han i 2005-sesongen hadde 11 kamper fra start og tre som innbytter for KR. Fasiten ble kun én fulltreffer. I 2006 fikk han tre kamper fra start og seks som innbytter uten å tegne seg på scoringslisten. For en måned siden meldte Johansson overgang til Valur. Han scoret tre mål mot et av bunnlagene IBV. På de tre andre kampene han spilte for Valur scoret han et mål, før han valgte å søke lykken i Fredrikstad.

Men for all del, jeg tror Morgan vet hva han gjør, og det er betryggende at han har fulgt spilleren over tid. Jeg ser frem til å gi ham en sjanse. Håber han får god mottagelse på stadion i motsetning til en del andre nykommere som har måttet slite de siste årene (forventningene er ekstremt høye i byen).

---------------------------

Hvem er raskest: Brian West eller Vidar Hansen?


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 23 aug 06, 07:41
Opprinnelig postet av ketoyo
Opprinnelig postet av wergis
jeg blir egentlig mere og mere skeptisk for denne islendingen jo mere fakta om han kommer fram..

Ja, jeg ble en smule skeptisk da jeg leste FBs oppsummering av scoringsmerittene hans:

I 2003 startet Johansson åtte kamper og kom inn som innbytter i sju for KR Reykjavik, hvor han noterte seg for tre mål. Sesongen etter sto han bokført med null i protokollen, før han i 2005-sesongen hadde 11 kamper fra start og tre som innbytter for KR. Fasiten ble kun én fulltreffer. I 2006 fikk han tre kamper fra start og seks som innbytter uten å tegne seg på scoringslisten. For en måned siden meldte Johansson overgang til Valur. Han scoret tre mål mot et av bunnlagene IBV. På de tre andre kampene han spilte for Valur scoret han et mål, før han valgte å søke lykken i Fredrikstad.

Men for all del, jeg tror Morgan vet hva han gjør, og det er betryggende at han har fulgt spilleren over tid. Jeg ser frem til å gi ham en sjanse. Håber han får god mottagelse på stadion i motsetning til en del andre nykommere som har måttet slite de siste årene (forventningene er ekstremt høye i byen).

 

Han var vel skadd 2004-sesongen, der han hadde null scoringer? 

 

Vi kan ikke gjøre annet enn å vente og se hva som skjer med han her i FFK. Lykke til, Johannsson!

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 9 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3