Husk meg
Brukernavn
Passord

Semifinale ......

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 21 aug 06, 17:32
Er det noen som vet om det finnes noe videoklipp på nettet med scoringene med mer fra kvartfinalen? Hadde vært digg å se igjen!

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 21 aug 06, 17:41
På fxt.no kan du se alle målene fra tippeligaen og cupen....har sett Bjørkøys sitt sikkert 10 ganger, jævli kald og digg avslutning!

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 aug 06, 17:48
Opprinnelig postet av Per Egil
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Desverre Keiko. Det gjelder alle bortsett fra deg??


Stemmer det, jeg fikk det akkurat bekreftet av en kar i kebabkø med gjøglerhatt. Det gjelder alle untatt keiko99.

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


fidq

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 05
Innlegg: 103

Lagt til: 22 aug 06, 09:28

Noen som vet når det blir bestemt idag hvem kamp som skal spilles 20.sept og hvem som blir 21.sept? Hvilke kriterier ligger egentlig til grunn for beslutningen fra NFF?

---------------------------

Varme tanker til Dagfinn Enerly....


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 22 aug 06, 10:00
Endret: 22 aug 06, 10:09

På ticketmaster sin side om salg av billetter til denne kampen står det 20. sept, men vet ikke om dette er endelig bestemt ennå.

Billettene er forøvrig i salg nå, både hos Aristokraten og via Billettservice/Ticketmaster. Sesongkortinnehavere har fortrinnsrett på sine plasser frem til 03. sept.


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 22 aug 06, 10:11
Endret: 22 aug 06, 10:11
Opprinnelig postet av fidq

Noen som vet når det blir bestemt idag hvem kamp som skal spilles 20.sept og hvem som blir 21.sept? Hvilke kriterier ligger egentlig til grunn for beslutningen fra NFF?

 

Det skal bli bestemt iløpet av dagen idag.. Vet ikke hvordan de velger dette.

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 22 aug 06, 11:10
Opprinnelig postet av wergis
Opprinnelig postet av fidq

Noen som vet når det blir bestemt idag hvem kamp som skal spilles 20.sept og hvem som blir 21.sept? Hvilke kriterier ligger egentlig til grunn for beslutningen fra NFF?

 

Det skal bli bestemt iløpet av dagen idag.. Vet ikke hvordan de velger dette.

 

Det avhenger kanskje av søndags/mandags-kamper helga før og etter?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Fattern

Juniorspiller
Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 96

Lagt til: 22 aug 06, 14:31
Endret: 22 aug 06, 14:32

Semifinalene i NM er berammet, det blir kamp 20.09.2006  kl. 1900

 

---------------------------

... et lenke er ikke sterkere enn det svakeste ledd ...


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 22 aug 06, 14:37
Endret: 22 aug 06, 14:38

Nå må det jo sies at Keiko99 har klart å skaffe seg bilett uten å måtte dra fra Mysen til Fredrikstad da, hvis jeg da ikke finner på å bruke den selv...

 

Er det forresten noen som  har noen ferske tall på hvor mange biletter som er solgt. Står på f-b.no at kl 12.00 var det solgt 1500....

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 22 aug 06, 14:55
Opprinnelig postet av Bob Page

Nå må det jo sies at Keiko99 har klart å skaffe seg bilett uten å måtte dra fra Mysen til Fredrikstad da, hvis jeg da ikke finner på å bruke den selv...

 

Er det forresten noen som  har noen ferske tall på hvor mange biletter som er solgt. Står på f-b.no at kl 12.00 var det solgt 1500....



Sto i kø fra 10.00 -11.30 i dag for å få meg billett. Sånn er det når man bruker 1 kasse.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 22 aug 06, 15:01
Hehe, stod selv i kø fra ca 9.50 til ca 11.00. Hørte at det var en del problemer i kasse slik at ho som stod der måtte ringe osv. Syns dog at de kunne ha brukt kassa i baren nede oxo. Feks solgt biletter bare til PH der....

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 aug 06, 15:18
Opprinnelig postet av Bob Page

Nå må det jo sies at Keiko99 har klart å skaffe seg bilett uten å måtte dra fra Mysen til Fredrikstad da, hvis jeg da ikke finner på å bruke den selv...

 

Er det forresten noen som  har noen ferske tall på hvor mange biletter som er solgt. Står på f-b.no at kl 12.00 var det solgt 1500....

jeg har ikke mange venner, men dem jeg har gjør jaggu en bra jobb

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 aug 06, 19:10
Det var kø før de stengte i etterrmiddag, virket nesten som om hun ville stenge butikken, istedenfor å selge billetter, ikke bra Mia.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 22 aug 06, 21:24

Opprinnelig postet av Patrioten
Det var kø før de stengte i etterrmiddag, virket nesten som om hun ville stenge butikken, istedenfor å selge billetter, ikke bra Mia.

 

Kan hende ho måtte noe viktig, vettu! Er ikke sikkert hennes livsmisjon er å selge semifinalebilletter til fotballhungrige FFK-fans.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 22 aug 06, 21:38
hørte nå at det bare var to seksjoner ledig igjen til kampen (ekke sikker på hvilken to seksjoner da).. så de som hvertfall skal ha bill. bør skaffe det fort som F....

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 22 aug 06, 21:53
Er sikkert flere med sesongbilletter som ikke kommer til å benytte seg av forkjøpsretten, og da blir det fort flere gode plasser igjen i begynnelsen av september...

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 aug 06, 11:22
Det var igjen bare 300 sitteplasser og i alt var det solgt over 5000 billetter, 750 var sendt til Kristiandsand, vet ikke om det er iberegnet.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 aug 06, 13:06

[quote=Patrioten]Det var igjen bare 300 sitteplasser og i alt var det solgt over 5000 billetter, 750 var sendt til Kristiandsand, vet ikke om det er iberegnet skrev Demokraten i dag.

Men, på FB står det at det er solgt 3700 vet ikke hvem man skal tro på?


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 24 aug 06, 12:09
[quote=Patrioten]

Opprinnelig postet av Patrioten
Det var igjen bare 300 sitteplasser og i alt var det solgt over 5000 billetter, 750 var sendt til Kristiandsand, vet ikke om det er iberegnet skrev Demokraten i dag.

Men, på FB står det at det er solgt 3700 vet ikke hvem man skal tro på?

 

Alle sitteplass billetene på stadion ble utsolgt i går. Kun ståplasser igjen

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 25 aug 06, 18:31
Endret: 25 aug 06, 18:31
Start har vist tatt seieren på forskudd og forhørt seg om billetter til cupfinalen alt, i følge www.menigheden.no/index.php


Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3