Husk meg
Brukernavn
Passord

Latterlig mediedekning nok engang.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 20 aug 06, 13:20

Nok engang blir kampanalyse og fotballbeskrivelse kastet i dass for å fotfølge skuffede enga trenere og spillere.

Samme som sist. se og hør mentaliteten råder i sporten også. Er Enga så jævlig bra og viktig da.? Er middels lag de som alle andre her til lands. Virker som om tap for FFK er barometer for når det er krise i klubben. Patetisk synes jeg.

Står aldrig noe om FFK annet enn at andre lags trenere er dypt rystet hver gang de taper mot oss

Klanen? Avgik vel stille med døden igår

---------------------------

Hovedtribunen Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 20 aug 06, 13:25
Endret: 20 aug 06, 13:25

FFK er aldri på FXT menyen på Høyre side heller når det skjer noe på Fredrikstadfk.no

Har enkelte lag kjøp plass der eller?  Alltid samme lagene det står ting om!

 

www.fxt.no på siste nytt fra klubbene til høyre.

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


Anne_ffk

A-lagspiller

Ble medlem: 22 jul 05
Innlegg: 237

Lagt til: 20 aug 06, 13:29
Uansett hvordan FFK spiller, så blir det vridd om til bra/dårlig prestasjon av motstanderlaget... gitt opp trua på spillerintervjuer etter en bra kamp! ( ikke det at man får dem etter dårlige heller!)

---------------------------

God bedring, Dagfinn=)


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 20 aug 06, 13:45
Fant denne i går da! http://pub.tv2.no/nettavisen/fxt/cupen/article715129.ece

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 20 aug 06, 14:00
Endret: 20 aug 06, 14:01
Opprinnelig postet av Jepmaster

FFK er aldri på FXT menyen på Høyre side heller når det skjer noe på Fredrikstadfk.no

Har enkelte lag kjøp plass der eller?  Alltid samme lagene det står ting om!

 

www.fxt.no på siste nytt fra klubbene til høyre.

 

Mulig dette krever RSS, eller at klubbene som sender nyheter har gjort en eller form for tilpasning på sin publisering av nyheter for å få det til.  Det tok tid før det kom nyheter om flere klubber, og det er vel ikke bare FFK som mangler?

 

Uansett: Morgan har flagget endringer på fredrikstadfk.no - det blir spennende å se hva som skjer.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


linbus

Knøttespiller

Ble medlem: 07 mai 03
Innlegg: 52

Lagt til: 20 aug 06, 14:10

Jeg blir personlig meget oppgitt over hva media gjør det til! Det er jo helt feil at det å fokusere på Vålerenga når det faktisk er vi som spiller de ut, og vi som lett går videre til en semifinale? Skulle ikke heller medias oppmerksomhet vært på Fredrikstads seier og taktikk som gjorde at vi vant? Jeg kan rett og slett ikke gjøre annet enn å bli oppgitt.

Er jo tross alt bare de "store" klubbene som VIF, Rosenborg og  Brann, som får all oppmerksomhet. Det burde heller gis mer oppmerksomhet til klubbene som er på vei oppover og ikke middelhavsfarer VIF som har spilt en helt elendig sesong.

Håper media kan flytte fokus til et mer passende standpunkt.

---------------------------

FFK i mitt hjerte - Erik Røed


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 20 aug 06, 14:24
Endret: 20 aug 06, 14:34
Fjorårets seriemester har gjort en elendig sesong, og er allerede slått ut av Champions League. Rekdal gikk ut før kampen og sa at cupen var utrolig viktig fordi det var den eneste tittelen de hadde sjans på i går. Det er klart det blir mediafokusering på et slagent VIF-lag da når FFK har knust siste rest av drømmen deres. Sesongen deres er nå en fiasko.
 
Jeg har da også sett mye positiv omtale om FFK i en rekke medier, men det virker som enkelte ser på sidene i den paranoide formening om at TV2 (og andre medier) hater FFK over alt på jord. Vi ligger på 11. plass denne sesongen og får akkurat den medieoppmerksomheten vi fortjener.

Hadde vi vært et førstedivisjonslag som hadde slått ut Enga, så hadde vi sikkert fått mer oppmerksomhet, men det er da ikke så sensasjonelt at et Tippeligalag slår ut et annet.

Hvor mye skryt har egentlig Brann fått i år, ikke så mye for å være serieleder, men er det noe knisninger i klubben så blir det førstesidestoff med en gang. Det er slike ting som selger aviser, ikke glad-nyheter. Det er sportslig krise som selger aviser, ikke sportslig suksess, med mindre det er noe svært minneverdig. For den menige mann i gata så tviler jeg på at FFK til semifinalen er noe som kommer til å bli snakket om i flere år fremover. Da lever nok diskusjonen mer over hvor dårlig sesongen til VIF har vært i år. Året der de var seriemester og mislykkes med alt.

Syns det kommer en slik tråd som dette nesten etter hver runde vi har gjort det godt nå, hvorfor skal vi på død og liv ha så stor annerkjennelse hos media? Vi fikk vår velfortjente medieoppmerksomhet når vi som en liten askeladd rykket opp to divisjoner på to år. Jeg husker Dagbladet/VG hadde midtsiden om feiringen i Fredrikstad, mens de hadde en liten notis om at Hamkam vant førstedivisjon og dermed også rykket opp. Nå er vi i Tippeligaen, og må dele oppmerksomheten med 13 andre lag, hvorpå noen lag er mer interessant enn andre. Vi kan ikke være førstesideoppslag etter hver seier, det er mange lag som har lignende seire.

Tina2323

Bedriftsspiller
Ble medlem: 20 aug 06
Innlegg: 1

Lagt til: 20 aug 06, 14:31
Synes det er helt greit jeg at gutta slipper litt av presset fra media. La de "store" gutta få full medie dekning og masse  press på seg. Så kan Heller guttæne seile opp og ta dem alle på senga. 

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 20 aug 06, 14:47

Opprinnelig postet av FFK1903
Fjorårets seriemester har gjort en elendig sesong, og er allerede slått ut av Champions League. Rekdal gikk ut før kampen og sa at cupen var utrolig viktig fordi det var den eneste tittelen de hadde sjans på i går. Det er klart det blir mediafokusering på et slagent VIF-lag da når FFK har knust siste rest av drømmen deres. Sesongen deres er nå en fiasko.
 
Jeg har da også sett mye positiv omtale om FFK i en rekke medier, men det virker som enkelte ser på sidene i den paranoide formening om at TV2 (og andre medier) hater FFK over alt på jord. Vi ligger på 11. plass denne sesongen og får akkurat den medieoppmerksomheten vi fortjener.

Hadde vi vært et førstedivisjonslag som hadde slått ut Enga, så hadde vi sikkert fått mer oppmerksomhet, men det er da ikke så sensasjonelt at et Tippeligalag slår ut et annet.

Hvor mye skryt har egentlig Brann fått i år, ikke så mye for å være serieleder, men er det noe knisninger i klubben så blir det førstesidestoff med en gang. Det er slike ting som selger aviser, ikke glad-nyheter. Det er sportslig krise som selger aviser, ikke sportslig suksess, med mindre det er noe svært minneverdig. For den menige mann i gata så tviler jeg på at FFK til semifinalen er noe som kommer til å bli snakket om i flere år fremover. Da lever nok diskusjonen mer over hvor dårlig sesongen til VIF har vært i år. Året der de var seriemester og mislykkes med alt.

Syns det kommer en slik tråd som dette nesten etter hver runde vi har gjort det godt nå, hvorfor skal vi på død og liv ha så stor annerkjennelse hos media? Vi fikk vår velfortjente medieoppmerksomhet når vi som en liten askeladd rykket opp to divisjoner på to år. Jeg husker Dagbladet/VG hadde midtsiden om feiringen i Fredrikstad, mens de hadde en liten notis om at Hamkam vant førstedivisjon og dermed også rykket opp. Nå er vi i Tippeligaen, og må dele oppmerksomheten med 13 andre lag, hvorpå noen lag er mer interessant enn andre. Vi kan ikke være førstesideoppslag etter hver seier, det er mange lag som har lignende seire.

 

Ikke helt slik jeg mente ihvertfall. Ønsker ikke at vi skal få store oppslag a la det vi fikk når vi gikk fra 2.div til eliteserien.

Ønsker dog at fotballen og evt.taktikken/forbedringer o.l skal dekkes når vi spiller og ikke bare at de andre er sure for at e taper mot oss.

De trådene som hr kommet om dette temaet er vel strengt talt få og mest etter at TV2 har neglisjert det meste på stadion iår. Ønsker kun at det fotballmessige skal skrives mest om,men vet vi lever i avisenes horeverden hvor skandale slåes større opp enn suksess

---------------------------

Hovedtribunen Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3