Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK vs. Start

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 10 9

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 27 aug 06, 19:52
Endret: 27 aug 06, 19:55
Opprinnelig postet av Plankekæll
Hehe. Jeg er mer fornøyd med å få luke til 2-3 lag i bunnen av tabellen...


Det ene poenget vi hadde på Viking har jo egentlig ikke så mye å si uansett, ettersom vi har bedre målforskjell. Så om vi havner på samme poengsum eller om vi har et poeng mer, spiller ingen rolle i forhold til dem, med mindre det skulle bli noen rare resultater mot slutten.

Og et poeng til Viking eller ei er vel heller ikke forskjellen på om vi har en luke eller ikke? Sååå jevn er tross alt ikke ligaen :p

Men, men skal ikke klage på denne runden uansett, nesten alt har gått våres vei, så nå håper jeg LSK banker Hamkam! 4-0-seier lar i hvert fall høre fra seg, måtte vi bare følge opp det i semifinalen, men typisk om det ene laget vinner i dag, det andre i semien...

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 27 aug 06, 19:55

4-0 seier!!!!

Detta var moro!!!

Detta laget kan ikke rykke ned!!!¨

Blir spennende framover!!!

Moro at alle kampene gikk vår vei!!!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 27 aug 06, 20:01
fantastisk runde, alle resultatene gikk vår vei! jeg er mektig fornøyd, og ikke minst med at vi endelig holdt nullen!

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 27 aug 06, 20:10

Moro å se at vi begynner å få god målforskjell!!!

Bedre enn mange av de andre bånnlaga!


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 27 aug 06, 20:12
Bare og gratulerer FFK!! Hurra dette var moro i dag.

ketoyo

Juniorspiller

Ble medlem: 22 jan 04
Innlegg: 157

Lagt til: 27 aug 06, 20:12
Opprinnelig postet av Snæbbis
fantastisk runde, alle resultatene gikk vår vei! jeg er mektig fornøyd, og ikke minst med at vi endelig holdt nullen!

Endelig holdt nullen, ja, vi har 7-0 i målforskjell de to siste kampene!!! Kanskje vi rett og slett skal legge spissdebatten død? Akkuratt for øyeblikket scorer alle på laget (bortsett fra Shaban). Neste år kommer Mackie og West for fullt. Har en veldig god følelse!

---------------------------

Hvem er raskest: Brian West eller Vidar Hansen?


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 27 aug 06, 20:52

kampen idag var meget godt gjennomført, litt rusk i starten og utover i 1 omgang, men etter sjanser å dømme så er vel resultatet vel fortjent! deilig å endelig holde nullen! flott! 

 

synes fortsatt at bjørkøy bør beholde plassen som han hadde i starten av kampen, brenne er og blir giddaløs i mange situasjoner men det er vel i en annen tråd...

 

kampen ja, kvisvik dagens beste, tarik starter friskt og får en scoring, synes han faller litt i prestasjonene etter scoringen, men alt i alt en godt gjennomført kamp av samtlige, rami hadde ett par meget bra redninger og alt i alt en terningkast 5 på kampen i sin helhet fra min side ihvertfall!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 27 aug 06, 20:58
gratulerer folkens, var en veldig fin og artig kamp detta her... liten trøst for meg som har det tungt nå....

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 27 aug 06, 21:12
Opprinnelig postet av Gofoten

vi tar 3pts og stopper Starts seiersrekke med 4-0 på stadion.

Bare for Solèr å finne fram barbermaskin

 

 

hva var det jeg sa??!!

ukens spåmann

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen


vedkasse

Knøttespiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 63

Lagt til: 27 aug 06, 21:27
Opprinnelig postet av Gofoten
Opprinnelig postet av Gofoten

vi tar 3pts og stopper Starts seiersrekke med 4-0 på stadion.

Bare for Solèr å finne fram barbermaskin

 

 

hva var det jeg sa??!!

ukens spåmann



Solér barberte seg etter at vi tapte mot Drogheda på torsdag. Greit nok at du hadde flaks med resultatet i dag, men det hindrer likevel ikke din uvitenhet(Eller skal vi nøye oss med å si at du er lite oppdatert på fotballresultater?).

---------------------------

-vedkasse


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 27 aug 06, 21:29
Opprinnelig postet av Gofoten
Opprinnelig postet av Gofoten

vi tar 3pts og stopper Starts seiersrekke med 4-0 på stadion.

Bare for Solèr å finne fram barbermaskin

hva var det jeg sa??!!

ukens spåmann

Hva var det du sa? - Jo:

Opprinnelig postet av Gofoten

På hjemmebane i serien bør vi helt klart starte med Brenne og ikke med berg som noe defensivt anker. Tarik og Toth på topp med Stevie som superinnbytter.. putter forhåpentligvis to i debuten for oss også. Og vi tar 3pts og stopper Starts seiersrekke med 4-0 på stadion.

Bare for Solèr å finne fram barbermaskin

Så ikke så mye til Stevie som superinnbytter, nei... Men imponerende med resten av spådommen

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 27 aug 06, 21:30
Opprinnelig postet av vedkasse


Solér barberte seg etter at vi tapte mot Drogheda på torsdag. Greit nok at du hadde flaks med resultatet i dag, men det hindrer likevel ikke din uvitenhet(Eller skal vi nøye oss med å si at du er lite oppdatert på fotballresultater?).



Bitter Start supporter. Så søtt

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 27 aug 06, 21:38
LSK - HamKam 3 - 1, 15 minutter igjen. Digg, da smetter ikke H/K forbi oss, og vi beholder 10.plassen. På tide å titte oppover på tabellen om vi fortsetter å spille som vi har gjort siste to kampene! Deilig å begynne å nærme seg positiv målforskjell også!

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 27 aug 06, 21:46
Solér så jeg på stadion i dag flere ganger og han var like skjeggete som en boms. Fysj

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 27 aug 06, 22:01
Dette var artig...bra jobba gutter!

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 27 aug 06, 22:02
Opprinnelig postet av vedkasse

Solér barberte seg etter at vi tapte mot Drogheda på torsdag. Greit nok at du hadde flaks med resultatet i dag, men det hindrer likevel ikke din uvitenhet(Eller skal vi nøye oss med å si at du er lite oppdatert på fotballresultater?).


Solér sa i et intervju med Radio Fredrikstad på fredag at han ikke telte med tapet mot Drogheda, ettersom de gikk videre. Derfor er det nok i dag han må ta skjegget. Så hvem som er uvitende er ikke godt å si.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 27 aug 06, 22:25
Opprinnelig postet av DrDRE
LSK - HamKam 3 - 1, 15 minutter igjen. Digg, da smetter ikke H/K forbi oss, og vi beholder 10.plassen. På tide å titte oppover på tabellen om vi fortsetter å spille som vi har gjort siste to kampene! Deilig å begynne å nærme seg positiv målforskjell også!


De TRE siste kampene mener du vel? Uavgjort borte mot LSK var også sterkt! Guttæne var forøvrig suverene i  dag!!!

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 27 aug 06, 23:39
Endret: 27 aug 06, 23:39

Opprinnelig postet av Rey
Opprinnelig postet av vedkasse

Solér barberte seg etter at vi tapte mot Drogheda på torsdag. Greit nok at du hadde flaks med resultatet i dag, men det hindrer likevel ikke din uvitenhet(Eller skal vi nøye oss med å si at du er lite oppdatert på fotballresultater?).


Solér sa i et intervju med Radio Fredrikstad på fredag at han ikke telte med tapet mot Drogheda, ettersom de gikk videre. Derfor er det nok i dag han må ta skjegget. Så hvem som er uvitende er ikke godt å si.

 

Jo, det er jaggumeg godt å si. Vedkassa vår er en bitter start-fan, som hoverer over "feil" vi har her, og som driter seg ut så det fortsatt lukter svidd av bremsespora.

 

Hahahaahaahaahahaaaaaaa!

 

For en dag! :-)

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 aug 06, 23:44
Raymond er kongen i FFK..  Deilig å sette på plass det start laget en gang for alle.. 

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 28 aug 06, 01:26

Fra IK Start sine hjemmesider :

"Stig Inge Bjørnebye:
- Unøyaktighet i avgjørende faser. Litt marginer mot oss og tungt hele tiden å kompensere for feil på regntung bane med 2 ganger 120 min fra forrige uke i beina."

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...



Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 10 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24