Husk meg
Brukernavn
Passord

Vålerenga - FFK (kvartfinale NM)

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 10 6

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 19 aug 06, 17:50
En meget, meget sterk kamp av FFK! Nå er det semifinale! :)

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Magic18

Juniorspiller

Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 118

Lagt til: 19 aug 06, 17:52
Opprinnelig postet av elin

Dette er bare dødsdeilig! Deilig å holde nullen også (*banke i bordet*)

Banker så hardt at salongbordet rister her jeg nå

 

---------------------------

#18™


kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 19 aug 06, 17:55
Oi oi oi! Hva med Follo hjemme i semien?

---------------------------

Ære være plankebyen!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 19 aug 06, 17:57
Opprinnelig postet av kjell
Oi oi oi! Hva med Follo hjemme i semien?


 
Det er det lov å håpe på! Håper at Start sender bønda fra LSK ut av cupen etterpå.

Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 19 aug 06, 18:00
For en fantastisk deilig følelse jeg sitter med nå! Dette var den beste fotballopplevelsen med FFK i år. Helt utrolig fenomenalt supergenialt kongekult with sugar on the top. Gratulerer alle som er glad i Fredrikstad. Nå har laget våkna! Fantastisk stemning av Plankehaugen i dag også. Urinerte på Klanen!

Og vi holdt 0en. Perfekt. Nå gleder jeg meg til fortsettelsen.

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 19 aug 06, 18:01

Yiiiiihaaaaaa!!!

Helt sinnsykt..... For en fotballdag: Arsenal og Liverpool avgir poeng (fint for United-supportere...), FFK knuser og overkjører VIF og få klanen til å gå hjem 10 min før slutt, og som om ikke det er nok, så vant jeg en vanskelig serieåpning på hattrick.org ævv... juhuuu...   Det er bare så jeg jeg venter på å ramle i ælva på fylla i natt for å få balanse i regnskapet...

Som vi sa på 90-tallet: Enga var gode i dag! NOT!

Ett extra pluss til: Rami, Bertie, Rajo, Bjørkøy, Kvisvik og Toth...

 

 


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 19 aug 06, 18:02
Det glemte jeg også å ta med: Plankehaugen var fenomenale, ihvertfall virket det sånn på tv.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 aug 06, 18:02
 Dette er helt fantastisk      Det at vi ikke slapp inn ett eneste mål... Jeg gleder meg til vidre spill i cupen og at vi skal kjempe oss opp over på tabbellen 

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 19 aug 06, 18:02

Årets prestasjon av FFK!!!!!

Morro..

Nå må vi bygge videre til serien....

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 aug 06, 18:05
Opprinnelig postet av Olavesen
Det glemte jeg også å ta med: Plankehaugen var fenomenale, ihvertfall virket det sånn på tv.
hæ ? du ikke ta i.. Jeg satt å så akkurat samme kamp som deg og dem var ikke noe fenomenale som du skal ha det til. En sang dem dro som jeg en gang ikke hørte hva dem sang om var da folk sto og slo seg baken. Kan si bra, men ikke mer

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


ketoyo

Juniorspiller

Ble medlem: 22 jan 04
Innlegg: 157

Lagt til: 19 aug 06, 18:07
Det mest utrolige var at dette skjedde på bortebane, og til og med i apebergets egen stue (Lyn Stadion). Det er nesten så man glemmer hvorfor vi er på jakt etter ny spiss. Deilig å se hvor aggressiv og målrettet Toth spiller når han endelig får sjansen. Kvisvik spilte så bra at man nesten ønsker seg kampen på dvd. Tarik legger opp til første målet og er cm fra å score FFKs tredje mål. Piroja ruver i forsvaret og Shaban er tryggheten selv. Herlig!

---------------------------

Hvem er raskest: Brian West eller Vidar Hansen?


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 19 aug 06, 18:10

Opprinnelig postet av ketoyo
Det mest utrolige var at dette skjedde på bortebane, og til og med i apebergets egen stue (Lyn Stadion). Det er nesten så man glemmer hvorfor vi er på jakt etter ny spiss. Deilig å se hvor aggressiv og målrettet Toth spiller når han endelig får sjansen. Kvisvik spilte så bra at man nesten ønsker seg kampen på dvd. Tarik legger opp til første målet og er cm fra å score FFKs tredje mål. Piroja ruver i forsvaret og Shaban er tryggheten selv. Herlig!

 

Go Guttæne!!!!!!!

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 19 aug 06, 18:11
Dette er bare helt rått! Og fordi vi alle er enige om at serien er aller viktigst - tenk hvilken selvtillit guttane spilte på seg foran Start-kampen! Ikke dumt at neste hjemmekamp for Vålerenga er nettopp mot FFK også... Tipper det kommer til å være en del høye skuldre der borte da... Med kun ett  mål i mot på Åråsen og NULL i dag så brer deg seg defensiv trygghet også! Plankehaugen avdeling London er fornøyd i dag....

smarkuss

Knøttespiller
Ble medlem: 19 mai 03
Innlegg: 32

Lagt til: 19 aug 06, 18:19

eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 19 aug 06, 18:20

Nå håper jeg klappjakten på Pål Andre, Toth og Hoås er over.  Man blir ikke en bedre spiller av den massive kritikken

som de får.  Hadde de fått like mye ros når de spiller bra,  som kritikk ellers hadde kanskje selvtilliten vært

bedre.  Kan ikke være godt å høre all dritt som slenges.  Denne kampen gjorde GODT.

Gleder meg til neste.  TENK DERE EN SUPERSPISS som kommer innen en uke 


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 19 aug 06, 18:30
Fra Dagbladets artikkel om kampen:
 
"Totalt vant laget fra Plankebyen skuddstatistikken 22-8, og tok en meget fortjent seier."
 
Skuddvillige gitt!

SveinHjalmar

Juniorspiller
Ble medlem: 18 mai 06
Innlegg: 101

Lagt til: 19 aug 06, 18:32
Endret: 19 aug 06, 18:34
Yes, så herlig!;-D

Deilig å se at de fleste spillerne leverer! Kampen var en fryd å se på, jeg ble nesten litt skuffet når mr.Hauge blåste av.. Kvisvik gjorde jo bortimot samtlige VIF spillere til latter! Godt å ha en som er så god i feltet som Rami som bakerste mann på banen. Han var der på hvert eneste innlegg, meget godt å se=)

Nå får guttene godt med selvtillit og er nok meget sugne på å knuse Start!

DEILIG!:-D

Synd jeg droppet å gå på kampen=( hehe.. Hadde nok vært morsommere å vært på Ullevaal;-D

Eliot: Må nok si at jeg forsatt stiller spørsmålstegn til hvorfor Toth spiller..

EDIT: Kommer det Cup-låt nå?:-D

Bikkja

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 mai 04
Innlegg: 19

Lagt til: 19 aug 06, 18:44
Opprinnelig postet av SveinHjalmar
Yes, så herlig!;-D

Deilig å se at de fleste spillerne leverer! Kampen var en fryd å se på, jeg ble nesten litt skuffet når mr.Hauge blåste av.. Kvisvik gjorde jo bortimot samtlige VIF spillere til latter! Godt å ha en som er så god i feltet som Rami som bakerste mann på banen. Han var der på hvert eneste innlegg, meget godt å se=)

Nå får guttene godt med selvtillit og er nok meget sugne på å knuse Start!

DEILIG!:-D

Synd jeg droppet å gå på kampen=( hehe.. Hadde nok vært morsommere å vært på Ullevaal;-D

Eliot: Må nok si at jeg forsatt stiller spørsmålstegn til hvorfor Toth spiller..

EDIT: Kommer det Cup-låt nå?:-D

---------------------------

Syng høyt, syng Vålerenga!


Bikkja

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 mai 04
Innlegg: 19

Lagt til: 19 aug 06, 18:45

Opprinnelig postet av Bikkja
Opprinnelig postet av SveinHjalmar
Yes, så herlig!;-D

Deilig å se at de fleste spillerne leverer! Kampen var en fryd å se på, jeg ble nesten litt skuffet når mr.Hauge blåste av.. Kvisvik gjorde jo bortimot samtlige VIF spillere til latter! Godt å ha en som er så god i feltet som Rami som bakerste mann på banen. Han var der på hvert eneste innlegg, meget godt å se=)

Nå får guttene godt med selvtillit og er nok meget sugne på å knuse Start!

DEILIG!:-D

Synd jeg droppet å gå på kampen=( hehe.. Hadde nok vært morsommere å vært på Ullevaal;-D

Eliot: Må nok si at jeg forsatt stiller spørsmålstegn til hvorfor Toth spiller..

EDIT: Kommer det Cup-låt nå?:-D

 

Dere var best. Ferdig med det. Bortsett fra at jeg lo ikke. Nå tar dere resten og, håper dere får Lillestrøm og grisebanker dem !

---------------------------

Syng høyt, syng Vålerenga!


elin

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 03
Innlegg: 156

Lagt til: 19 aug 06, 18:58
Har også sittet her hjemme og sett på kampen. Det var voldsomt trøkk i supporterne i dag, og hørte oftere Fredrikstad-folk enn Klanen... Dette var årsbeste på bortebanen!!!      


Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 10 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24