Husk meg
Brukernavn
Passord

Arne Nyhaug

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 12 aug 06, 00:48
Deilig og bli kvitt de gamle grinebiterne....velkommen Morgan

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060812/FFK/108120026/1009

---------------------------

Heia FFK


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 aug 06, 00:51
ja det ser ut til at dem som ikke er villig til å gi morgan en fortjent sjangse bare forlater FFK. Jeg var skeptisk på førsten, men nå etter vært har jeg mere troa på morgan.

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 12 aug 06, 04:04
Tupp den gamlingen ut av klubben. Det er nettopp den mentaliteten denne fyren har hatt som har holdt klubben tilbake i så mange år. Drittlei av å høre på gamle spillere snakke om gamle tider....(FØLG MED I TIDA!!). Eller skal vi hente tilbake FFK Old Boys?....argh, få vekk ALLE gamlinger som Nyhæv...

---------------------------

Jeg vil ha tilbake Drillo, og heia Mihaly Toth!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5511

Lagt til: 12 aug 06, 10:22
"Når små menn kaster lange skygger, da er det kvelden"

Kan forstå at noen stiller spørsmålstegn ved Andersens etikk etter oppstyret rundt NISO og påstander om dokumentforfalskning i Mikel saken. At kritikken derimot kommer fra en advokat, hvis yrkesgruppe går under samme "hederlighetskategori" som bruktbilselgere, gjør det lite troverdig.
Dette minner om en mann som har innsett at han ikke har mer å tilføre, men ikke har innsett hvorfor.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 12 aug 06, 11:06
Ha det bra, gamle grinær. Bra å bli kvitt disse sure gamlingene som heller vil tilbake til 2. divisjon enn å tenke nytt..

---------------------------

NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 12 aug 06, 12:06

Enig! Ha det bra!

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 12 aug 06, 13:38
Enig med sist ærede talere. Hvis han var så misfornøyd så kunne han vel tatt det internt og ikke gått ut i media med det.
Virker som en person som er ute etter oppmerksomhet.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 aug 06, 14:11

Ikke noe å samle, få han ut av systemet så fort som mulig.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 12 aug 06, 14:43
Det er slike folk som denne Nyhaug som MÅ ut av klubben for å få ting til å fungere igjen! Mennesker som tror de er større en klubben er ikke noe å samle på for en klubb som skal etablere seg i TL og som er pokka nøtt til å tenke helt nytt i forhold til åssen ting var på 60-70 tallet. Får vi vekk flere av de gamle gubbæne, så har ffk kommet et godt stykke på vei!



sånn indirekte, så kan det se ut som morgan allerede har en positiv efekt på klubben!!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 12 aug 06, 16:10
Denne gangen vil jeg si meg enig med Kanovetalt.
For å omskrive ett gammelt sitat jeg vil ikke si noe galt om "A.N," men han er advokat.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 12 aug 06, 18:04
Det må være lov å melde seg ut av hvilken som helst forening eller organisasjon. Men å gjøre det offentlig, for å skade klubben man har vært medlem i, er ren brønnpissing.
Også utrolig at FB gir saken en dobbeltside. Innholdet var tynt som vann, kom ikke fram noe annen enn gubbens synsig og oppgulp. Blir man mer meningsberettiget når man kan tittulere seg som advokat? Latterlig hele driten.

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 12 aug 06, 18:13
Endret: 12 aug 06, 18:24
Ut i fra en personlighetsvurdering er Morgan Andersen absolutt den rette mannen hva gjelder funksjonen han er tiltenkt,
...en slu rev som ikke går av veien for å ta alle midler i bruk når eventuelle problemstillinger dukker opp i horisonten. Én som tør å konfrontere alle og enhver med sin visjon og sitt standpunkt. Én som har et bredt kontaktnett som han vet å utnytte.

Dette blir jo nesten som Arve M. i bakvendtland...:-)

Det kommer garantert til å storme rundt han både i tide og utide. Avgjørelser og uttalelser vil ofte være kontroversielle. Dog er det nettopp en slik personlighet jeg mener klubben trenger i den tiltenkte funksjonen, 
...velkommen Morgan !

Har idag også registrert at FB har fått en ny skribent til sin spalte for leserbrev, innenfor emnet FFK. 
Ønsker denne personen lykke til i hans nye rolle. 

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


FFKPatriot

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 15 aug 06, 23:12
Suverent å bli kvitt den gamle tullingen...ønsker Morgan lykke til...

---------------------------

"Mens vi venter på en ny storhetsperiode"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3