Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugens beste TIFO... Var det en vits ?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 07 aug 06, 23:40
Endret: 07 aug 06, 23:42
Det skrytes her at vi skulle få se Plankehaugens beste TIFO. Ikke misforstå, det var en bra tifo på kampen i kveld, men jeg har da sett bedre tifoer enn dette....

På en annen side , vet noen når de to middagene trekkes og hvor de blir publisert ?

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


SveinHjalmar

Juniorspiller
Ble medlem: 18 mai 06
Innlegg: 101

Lagt til: 07 aug 06, 23:58
Så enig så enig! Var det bare de flaggene og dorullene som var "showet", trodde tifoer var plakater på en måte.. Så det kom noe opp hoved, men hva det stod så jeg ikke..

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 08 aug 06, 00:02

Her har du et bilde fra kampen mot Viking...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 08 aug 06, 01:41
En pris dere får i år er prisen for mest negativt og demotiverende publikum!

Hadde vel gått 2 minutter før noen slang ut en hævv av dritt mot Q om hvor fet han var! 2 min etter var det Ramberg sin tur, som ikke eide kondisjon! Sånn holdt døm faan meg på hele kampen! Nesten en prestasjon det ævv!
Også denna tråden! Respekt for sine medbrødre/søstre det!

Begynner glansbildet å slå sprekker??

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 08 aug 06, 01:46
Opprinnelig postet av Hjælmen
En pris dere får i år er prisen for mest negativt og demotiverende publikum!

Hadde vel gått 2 minutter før noen slang ut en hævv av dritt mot Q om hvor fet han var! 2 min etter var det Ramberg sin tur, som ikke eide kondisjon! Sånn holdt døm faan meg på hele kampen! Nesten en prestasjon det ævv!
Også denna tråden! Respekt for sine medbrødre/søstre det!

Begynner glansbildet å slå sprekker??

Drittslenging fra tribunen mot enkeltspillere er da bare tradisjon. Sånn har det vært i all min tid på Stadion hvert fall. Ikke noe nytt i år!

Men tifoen var vel kun gjenbruk fra tidligere??

Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 08 aug 06, 01:50
Er vel vanskeligere å gjøre det bedre på den stadion...

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 08 aug 06, 01:55
Ja dere har vel mye bedre muligheter dere. Uten at jeg kan si at det er noe bedre.

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


SveinHjalmar

Juniorspiller
Ble medlem: 18 mai 06
Innlegg: 101

Lagt til: 08 aug 06, 10:50
Endret: 08 aug 06, 10:55
Opprinnelig postet av Hjælmen
Er vel vanskeligere å gjøre det bedre på den stadion...
Hva med: NEI! Herregud.. Plankehaugen er nesten like tafatte som mange FFK spillere var i går. Plankehaugen gikk til avisen og sa: Kom til stadion på mandag, vi skal ha årets tifo show! Da må det gå ann å gjøre noe litt bedre enn det greiene i går.. Det var da for fankern ikke noe tifo show... Noen flagg og noen blusser! WOW - Det var greier!

polvott

Juniorspiller

Ble medlem: 04 nov 04
Innlegg: 91

Lagt til: 08 aug 06, 12:13
Helt enig i att det blir feil å gå ut i avisa med "kom på stadion årets tifo" Men de som klager på tifoen får ringe sjefskongen å melde seg på til å hjelpe til....Alt for mye folk her som bare syter uten å gjøre en dritt selv. Begynner å bli litt dritt lei.

---------------------------

Laget vårt, byen vår!!!!


Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 08 aug 06, 12:49
Tifo-gruppa er ikke den mest aktive delen av Plankehaugen om dagen, dessverre. Vi trenger engasjerte folk til å ta i et tak, gjerne noen som ikke holder på med dugnader i tide og utide. Det er innimellom veldig mye fokus på andre ting enn det som er relatert til det som skjer på Stadion, og da blir det altfor lite fokus på for eksempel tifo. 

Undertegnede framsto som usedvanlig krass i kritikken av "ultras" i Demokraten for en god stund tilbake. Bakgrunnen for min tydelige irritasjon og oppgitthet var egentlig relativt enkel, men var tydeligvis ikke viktig nok til å bli nevnt på trykk. Vi har blant annet en tifo-gruppe som sliter med å få nok folk. Tifo-gruppa har hele tiden jobbet med både sang og tifo, men mangler altså folk. Når folk som ikke gidder å møte opp på tifo-verksteder og liknende, starter en egen ultrasgruppe, blir jeg og mange med meg litt irritert. Ingen kan nekte noen å gjøre det, men man må ha lov til å si fra når vi søren ikke klarer å få folk nok til den ene lille gruppa vi har og andre starter noe som uten tvil vil konkurrere med den jobben tifo-gruppa gjør! Når en ser på hva som skjer på feltet hver gang, med mange folk som ikke synger og er lite engasjerte, tror jeg at man trygt kan si at Plankehaugen er for liten i øyeblikket til å ha to grupper som konkurrerer på dette feltet og de fleste andre felt.

Det ironiske med Plankehaugen er at vi har penger til tifo men ikke folk, mens mange andre supporterklubber ikke har penger til tifo men nok folk. Andre tifo-grupper bruker mye tid på å samle inn penger til tifo, mens vi vel i år har satt av 150.000 kroner på budsjettet til tifo. Det betyr at folk som vil holde på med tifo, kan holde på med tifo - ikke innsamlingsaksjoner. Det er en luksus ikke så mange andre har! Men vi mangler altså folk... 

Dette betyr at om for eksempel gjengen rundt Brigade Rødhvit, som åpenbart er mer engasjerte i FFK og det som skjer på tribunene på Stadion enn de fleste, vil jobbe med tifo og sang-delen av Plankehaugen, så står døra vidåpen. Og man får garantert midler til disposisjon samtidig som man virkelig gjør en jobb som merkes.

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 08 aug 06, 16:22
Syns TIFO-gjengen gjør en flott jobb foran hver kamp og at tifo`n i går var som vanlig bra, men nåt man går ut i avisa og annonserer årets tifo bør det være litt bedre enn det som var i går... Det er det som er poenget mitt og ikke at det var en dårlig tifo, for det var det ikke..

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 08 aug 06, 18:02
Opprinnelig postet av Lars Thoresen
 
Dette betyr at om for eksempel gjengen rundt Brigade Rødhvit, som åpenbart er mer engasjerte i FFK og det som skjer på tribunene på Stadion enn de fleste, vil jobbe med tifo og sang-delen av Plankehaugen, så står døra vidåpen. Og man får garantert midler til disposisjon samtidig som man virkelig gjør en jobb som merkes.


Noe samarbeid er ikke umulig fra min side ihvertfall.

TIFO-gjengen gjør jo en god jobb, men vi blir vel ikke akkurat lagt merke til i supporter-Norge nå lenger. Mulig noen av de andre i BRH vil, men nå snakker jeg først og fremst for min egen del.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 08 aug 06, 19:05

Til trådstarter:
Er du medlem av Plankehaugen, bør du tenke nøye igjennom medlemskapet ditt. Og serlig tenke nøye før du synger "står vi en for alle og alle for en"!
Hva gjør du, som hever nivået på Plankehaugen? 
Venter du bare på å bli underholdt av stort tifoshow? Og når det ikke svarer til dine forventninger, kommer du med jalla.
Du bør melde deg til tjeneste straks! 

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 09 aug 06, 03:34
Opprinnelig postet av Culemart
Ja dere har vel mye bedre muligheter dere. Uten at jeg kan si at det er noe bedre.

Nei, har søppelstadio for det vi ævv!

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 09 aug 06, 10:50
Har du sett dette inlegget ?

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 09 aug 06, 16:34
Opprinnelig postet av Bob Page
Syns TIFO-gjengen gjør en flott jobb foran hver kamp og at tifo`n i går var som vanlig bra, men nåt man går ut i avisa og annonserer årets tifo bør det være litt bedre enn det som var i går... Det er det som er poenget mitt og ikke at det var en dårlig tifo, for det var det ikke..


I mine øyne, lager du her en unødvendig destruktiv tråd som er rettet mot din egen supportergruppe.
Overskriften din er vansklig å mistolke Bob.

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 09 aug 06, 18:46
Endret: 09 aug 06, 19:23
Opprinnelig postet av Lars Thoresen
Tifo-gruppa er ikke den mest aktive delen av Plankehaugen om dagen, dessverre. Vi trenger engasjerte folk til å ta i et tak, gjerne noen som ikke holder på med dugnader i tide og utide. Det er innimellom veldig mye fokus på andre ting enn det som er relatert til det som skjer på Stadion, og da blir det altfor lite fokus på for eksempel tifo.


Flott at du tar opp dette Lars, det er jo ikke akkurat nytt. Blir dette tatt tak i? Flere blir jo rent skremt bort av dugnadsiveren blant noen. Greit med en dugnad i ny og ne, men det er ikke alle som vil ta ut ferie for å bygge hus for Raymond. Snakker ikke for meg sjøl nå, men vet at det er mange som har reagert på antall dugnader de siste par åra. Dette gjeldet folk som tidligere var med i tifo-gruppa og ellers engasjert på alt mulig vis. Navnet: "Dugnadshaugen" kommer ikke ut av løse lufta.
Plankehaugen står kanskje ovenfor et veivalg?


Når det gjelder hvorvidt tifo´et på mandag var en vits eller ikke skal jeg ikke ytre noen mening, men at det er  en vits, å gå ut å reklamere for det, det er vel hevet over tvil.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 aug 06, 12:33
Opprinnelig postet av Lars Thoresen
Tifo-gruppa er ikke den mest aktive delen av Plankehaugen om dagen, dessverre. Vi trenger engasjerte folk til å ta i et tak, gjerne noen som ikke holder på med dugnader i tide og utide. Det er innimellom veldig mye fokus på andre ting enn det som er relatert til det som skjer på Stadion, og da blir det altfor lite fokus på for eksempel tifo. 

Undertegnede framsto som usedvanlig krass i kritikken av "ultras" i Demokraten for en god stund tilbake. Bakgrunnen for min tydelige irritasjon og oppgitthet var egentlig relativt enkel, men var tydeligvis ikke viktig nok til å bli nevnt på trykk. Vi har blant annet en tifo-gruppe som sliter med å få nok folk. Tifo-gruppa har hele tiden jobbet med både sang og tifo, men mangler altså folk. Når folk som ikke gidder å møte opp på tifo-verksteder og liknende, starter en egen ultrasgruppe, blir jeg og mange med meg litt irritert. Ingen kan nekte noen å gjøre det, men man må ha lov til å si fra når vi søren ikke klarer å få folk nok til den ene lille gruppa vi har og andre starter noe som uten tvil vil konkurrere med den jobben tifo-gruppa gjør! Når en ser på hva som skjer på feltet hver gang, med mange folk som ikke synger og er lite engasjerte, tror jeg at man trygt kan si at Plankehaugen er for liten i øyeblikket til å ha to grupper som konkurrerer på dette feltet og de fleste andre felt.

Det ironiske med Plankehaugen er at vi har penger til tifo men ikke folk, mens mange andre supporterklubber ikke har penger til tifo men nok folk. Andre tifo-grupper bruker mye tid på å samle inn penger til tifo, mens vi vel i år har satt av 150.000 kroner på budsjettet til tifo. Det betyr at folk som vil holde på med tifo, kan holde på med tifo - ikke innsamlingsaksjoner. Det er en luksus ikke så mange andre har! Men vi mangler altså folk... 

Dette betyr at om for eksempel gjengen rundt Brigade Rødhvit, som åpenbart er mer engasjerte i FFK og det som skjer på tribunene på Stadion enn de fleste, vil jobbe med tifo og sang-delen av Plankehaugen, så står døra vidåpen. Og man får garantert midler til disposisjon samtidig som man virkelig gjør en jobb som merkes.
dere gikk ut føre kamma kampen at tidenes tifo ville komme å da er dette litt svak unnskyldning... en kan ikke kaste brann fakkel på bålet om en ikke vil at det skal grilles

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 11 aug 06, 17:20
Opprinnelig postet av keiko99
en kan ikke kaste brann fakkel på bålet om en ikke vil at det skal grilles


se der fikk du den:-) Ville ikke kastet brannfakkel på bålet om jeg skulle grillet heller jeg Keiko. Har kanskje en spesiell måte å grille på i Mysen

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 aug 06, 19:42
Opprinnelig postet av djpete
Opprinnelig postet av keiko99
en kan ikke kaste brann fakkel på bålet om en ikke vil at det skal grilles


se der fikk du den:-) Ville ikke kastet brannfakkel på bålet om jeg skulle grillet heller jeg Keiko. Har kanskje en spesiell måte å grille på i Mysen
det jeg mente med det jeg sa er at plankehugen gikk ut i media lenge føre kampen og sa at tidenes tifo ville bli vist den kampen.. Dette er lattlig gjort av plankehuagen..   Derfor sa jeg at en kaster ikke fakkel på ett bål om det ikke skal grilles...

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3