Husk meg
Brukernavn
Passord

Patrik Gerrbrand er klar

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 01 aug 06, 22:49
Opprinnelig postet av Loppa
Opprinnelig postet av bjervell
Juuuhu!

Føles litt rart å juble for en spiller jeg ikke aner noenting om, men allikevel: Juuuhu! :-)


Jey!!


Slenger meg på den.

---------------------------

Fredd


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 aug 06, 23:00
Endret: 01 aug 06, 23:04
Opprinnelig postet av Costanza
Så akkurat sporten på TV-Norge hvor de intervjuet både Eggen og Gerrbrand. Eggen sa at han var veldig nær å komme med i den svenske vm-troppen (vet ikke hvor sant det er) og Gerrbrand virket oppriktig glad for å være her og gledet seg til å spille på den nye stadion.


Det er tull av Eggen å si, han var aktuell for  a-landslaget før han gikk til Leicester, men han gjorde noe dumt for seg selv, noe som kostet han en plass på a-landslaget, kan vel si at han bli svartelistet.
Kanskje dumt av meg å skrive det, for nå kommer vel snokene på Nettavisen til å lage sak på det.  

Men, det positive om han, var at han var en av de beste spillerne i Hammarby når han var der.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 01 aug 06, 23:11
Endret: 01 aug 06, 23:12
Opprinnelig postet av Patrioten
Det er tull av Eggen å si, han var aktuell for  a-landslaget før han gikk til Leicester, men han gjorde noe dumt for seg selv, noe som kostet han en plass på a-landslaget, kan vel si at han bli svartelistet.
Kanskje dumt av meg å skrive det, for nå kommer vel snokene på Nettavisen til å lage sak på det. 

Hvis du tenker på fyllekjøring-episoden så er ikke det akkurat noen hemmelighet. Enhver som har skrevet navnet hans inn i google de siste dagene har nok lest flere saker om det. Men det tilhører fortiden. Han har tatt sin straff.

En annen ting: Noen som vet hvordan etternavnet uttales? Mener jeg hørte to forskjellige varianter på TV2 og TVNorge. Man uttaler G`en som J?

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 01 aug 06, 23:17
Nei.. Alle R`ene byttes ut med j`er, slik at det blir Gejjbjand

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 aug 06, 23:19
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Patrioten
Det er tull av Eggen å si, han var aktuell for  a-landslaget før han gikk til Leicester, men han gjorde noe dumt for seg selv, noe som kostet han en plass på a-landslaget, kan vel si at han bli svartelistet.
Kanskje dumt av meg å skrive det, for nå kommer vel snokene på Nettavisen til å lage sak på det. 

Hvis du tenker på fyllekjøring-episoden så er ikke det akkurat noen hemmelighet. Enhver som har skrevet navnet hans inn i google de siste dagene har nok lest flere saker om det. Men det tilhører fortiden. Han har tatt sin straff.

En annen ting: Noen som vet hvordan etternavnet uttales? Mener jeg hørte to forskjellige varianter på TV2 og TVNorge. Man uttaler G`en som J?


Han var aktuell for a-landslaget når de spilte i Hong Kong, men på grunn av den uheldige episoden ble han ikke tatt ut.

Lasse Båtstad

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 154

Lagt til: 02 aug 06, 00:19
det som er genialt er at det har kommet 2 forsterkninger og vi har ikke betalt 1kr i overgang for noen av dem.... mener han har familie rett over svenskegrensa!kanskje en grunn til at han singnerte...  velkommen skal du være patrik...........

---------------------------

Lasse Båtstad


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 02 aug 06, 00:22
vil tru at navnet uttales ca. : jærrbrant

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 02 aug 06, 00:50
Endret: 02 aug 06, 00:50
Noen som vet hvilket nummer han får? Gerrbrand altså

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 02 aug 06, 01:03
Han får vel draktnummer 3 tenker jeg.. Andre ledige nummer er 8 (det bør vel ikke brukes mer), 16, 19, 24, 25, 27, 29 og 30.

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 aug 06, 01:06
Opprinnelig postet av Culemart
Han får vel draktnummer 3 tenker jeg.. Andre ledige nummer er 8 (det bør vel ikke brukes mer), 16, 19, 24, 25, 27, 29 og 30.
8 er ikke ledig.. om du ser på Enerly sitter han med 8 på seg da han satt med lue...  håper han for bora sin drakt jeg..

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 02 aug 06, 01:24
Synes det hadde vært greit om han fikk draktnummer 8. Livet må gå videre. Som dere ser på bildet fra forsiden hadde Gerrbrand også nummer 8 i Hammarby, tydeligvis.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 aug 06, 01:47
Opprinnelig postet av Costanza
Synes det hadde vært greit om han fikk draktnummer 8. Livet må gå videre. Som dere ser på bildet fra forsiden hadde Gerrbrand også nummer 8 i Hammarby, tydeligvis.

se her det er ikke lenge siden han hadde 8 på lua si

greit at livet skal gå videre, men da tror jeg dafinn må godta det at noen tar over den

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 02 aug 06, 03:23
Det spiller vel ingen rolle hvilket nummer han får? Bare han ikke får nummer 8 da! Føler faktisk at det draktnummeret tilhører Enerly ennå, så får vi se om ikke noen tar over det etter hvert, men ikke ennå syns jeg.

Deilig at vi endelig ser ut til å få en spiller som forsterker laget og som faktisk var ønsket av andre klubber. Skal ikke ta noe på forskudd, men her tror jeg FFK har gjort en kjempesigning!

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 02 aug 06, 09:15
Endret: 02 aug 06, 09:15
Opprinnelig postet av Costanza
Hvis dette er postet her før, så har jeg ikke fått det med meg, men dette innlegget fra en bitter mossing på forumet til Leicester-fansen i går er hvert fall morsom lesing:

I hope to see Gerrbrand go back to Sweden, because Fredrikstad is for my team in Norway the equivalent of what Derby and Forest are for Leicester City.

My team, Moss FK, are hoping for promotion to the premiership, while Fredrikstad are fighting against relegation from the top-flight.

So to see Gerrbrand join Fredrikstad would break my heart!



Hahaaahaaahaaaa!!!  Som Rams-fan og FFK-fan kan jeg knapt le mer hjertelig enn det jeg har gjort de siste ti minuttene. Stakkars fyr! Han vil slite med dette en stund, kjenner jeg.  LOL!

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 02 aug 06, 09:28
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Costanza
Hvis dette er postet her før, så har jeg ikke fått det med meg, men dette innlegget fra en bitter mossing på forumet til Leicester-fansen i går er hvert fall morsom lesing:

I hope to see Gerrbrand go back to Sweden, because Fredrikstad is for my team in Norway the equivalent of what Derby and Forest are for Leicester City.

My team, Moss FK, are hoping for promotion to the premiership, while Fredrikstad are fighting against relegation from the top-flight.

So to see Gerrbrand join Fredrikstad would break my heart!



Hahaaahaaahaaaa!!!  Som Rams-fan og FFK-fan kan jeg knapt le mer hjertelig enn det jeg har gjort de siste ti minuttene. Stakkars fyr! Han vil slite med dette en stund, kjenner jeg.  LOL!


og her er hele tråden: http://www.foxestalk.co.uk/forums/index.php?showtopic=22990&st=0

morsomt at såpass mange Leicester fans skryter av ham. Vi har muligens gjort et varp her! Well done Eggen og FFK!


Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 02 aug 06, 11:00
Enig med "Vlad".  Bye Bye Tamaz....   Elendige klareringer, selvmål, og unødvendig gult kort... Gerrbrand kunne ikke vært mer velkommen!

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 02 aug 06, 11:48
Håper vi får et par som rajo og bora på sitt beste,for det var til tider meget sterkt par

---------------------------

Hovedtribunen Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 02 aug 06, 11:51
Jeg som trodde dette skulle bli en tråd om å ønske noen velkommen, ikke noen til H....

FFK-Supporter

Juniorspiller
Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 189

Lagt til: 02 aug 06, 12:24
Dette var flotte greier! ENDELIG! Velkommen så mye!!!!

---------------------------

FFK i Cupfinale 2006 !!!


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 02 aug 06, 13:43
Fant dette i en mere eller mindre ubetydelig artikkel i Aftonbladet:

...Hammarby har åkt på träningsläger utan stjärnbacken Patrik Gerrbrand, 24....

FFK har fått en stjernespiller!!!


Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24