Husk meg
Brukernavn
Passord

Brann - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 30 jul 06, 18:51
Opprinnelig postet av DrDRE
Dropp pratet om spillerkjøp, gjør som Brann gjør og kjøp dommeravgjørelser isteden. Særlig linjedommeren er jo helt på trynet!


Enig! Kællen dømte jo innkast til Brann da Vaagan Moen sparket ballen mot ham ÉN meter foran ham!!! Tosk! Hoveddommeren  er også en komplett idiot!

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 30 jul 06, 18:53
Bra start på omgangen, hvor jeg syns vi styrer det hele ganske greit. Fin scoring av Tarik som spilte meget bra første 20. Så kommer Brann inn i kampen og får 2 raske mål, det andre skulle værtfall vært avverga. Ser helt klart at Tamas ikke holder TL klasse, her må det forsterkes. PAC har heller ikke hatt dagen, kunne avverga det første målet hvis han ikke hadde rusa inn i mannen som hadde ballen! Sinnsykt god redning på straffa! Synd alle andre kamper går i mot oss også! Vi får håpe på tidlig scoring nå så er det håp, men jeg har mine tvil!

JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 30 jul 06, 18:56
Vi er uten både Piiroja og Szekeres neste kamp. Begge må stå over pga gule kort. Tamas hadde med seg 2 stk fra Tromsø.
Kjemperedning av Shaaban på straffa, men det stå stygt ut med tanke på strekk der? Håper han ikke må gi seg. Uten han tror jeg det kan bli stygge sifre. Håper bare at Tarik setter ett til

---------------------------

FFK og Leeds United


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 jul 06, 19:04
Ai ai ai,  Shaaban ut, Staw inn... Får håpe han ikke gjør seg bort og håper at Shaabans skade ikke er alvorlig, da har vi kun et keepertalent å stille med!

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 30 jul 06, 19:06
Uff da... Redd det her kan bli stygt dersom ikke forsvaret tetter godt igjen bak nå!! Får håpe Ikke det er alvorlig for Rami

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 30 jul 06, 19:11
Worst case: Shaaban ute neste kamp (eller mer), Piraja og Tapas ute pga kort, ingen nye forsterkninger bak til neste kamp.. Kan bli skummelt. Håper Staw er tent på å ville konkurere med Rami

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 30 jul 06, 19:21
Bra kamp av Hoås og Staw så langt!

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 30 jul 06, 19:35

Dommerne innrømmer at de er kjøpt og betalt, Brann rykker ned i Adeccoligaen og blir fratatt 30 poeng. I wish..

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 30 jul 06, 19:44
Ramberg ut, Christian Berg inn... Tipper det blir 2 - 1, hadde vi hatt en målscorer nå, som SCORER mål,så kunne vi klart 2 - 2 tror jeg.... skjer det nå, ja så sykler jeg til tynset ass

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 30 jul 06, 19:50
Endret: 30 jul 06, 19:50
Der var det 3 - 1 til Brann.... Tamas Szekeres, ja dere leser riktig, Szekeres scoret selvmål =( 
Og der leder Viking 3 - 1..... Vi må ha en god stopper til, og en spiss frem til Ham Kam kampen...

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 30 jul 06, 19:51
D I S A P P O I N T E D ! ! ! ! ! ! ! ! !

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05
Innlegg: 286

Lagt til: 30 jul 06, 19:51
Herregud.. Keeperen dems tar jo alt i feltet... Kan ikke Raymond vurdere å slå på bakerste elns så han ikke kan gå ut å plukke?!? Helvette og.. Jeg syns det er fortidlig å bedømme Tamas, men vi har ikke så veldig mange alternativer på midtstopper heller.. Tronseth gjør mye rart han og, og Magnussen har ikke erfaringene man trenger.

Syns Brann hadde flaks i dag, men sånn er det med "topplagene"...

---------------------------

"Vær forandringen du vil se..."


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 30 jul 06, 19:59
Sykle til Tynset, hva skal du der ?

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 30 jul 06, 20:00
Dama mi er derfra.. hehe

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


zippi

Knøttespiller
Ble medlem: 30 jul 06
Innlegg: 46

Lagt til: 30 jul 06, 20:03

I svarte.... regna med tap, håpa på seier. Men vi er og blir et bunnlag. Blir skuffet gang på gang!!!! Tamas var en knall signing!!!

---------------------------

FFK FFK FFK !!!!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 jul 06, 20:04
Martin Wiig er til å grine av, fikk han egentlig til noe?

brenne

Knøttespiller
Ble medlem: 30 okt 04
Innlegg: 65

Lagt til: 30 jul 06, 20:04
Kan vi ikke bare sparke han szekeres a? Det går vel ikke an å score sånn vel? Greit nok at det bare var en situasjon, men han henger jo ellers aldri med i angripene p.g.a farten!! Og Czwartek er jo alt for dårlig. bare i dag så var han jo helt på bærtur på 1-1 målet og i tilegg så blir han jo helt desperat når han får ballen når vi ligger under.. Da slår han ballen så høyt og langt som overhodet mulig..

---------------------------

Tenker på deg Dagfinn Enerly!!!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 30 jul 06, 20:05
Flaks og flaks.... Syns de utklasset oss etter 20 min... Håper finnen viser seg å være den klassespilleren vi håper på og trenger at han er.. Kvalik i dag og mest sansylig dir. nedrykk i morra...

Eneste lyspunkt er at Sparta Sarpsborg og Moss gikk på en smell de også....... Vent nå litt, et lyspunkt til, Tarek har begynt å score mål.....

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 30 jul 06, 20:09
Alt gikk i mot oss.....IGJEN!!
Viking vant,Tromsø vant og Start slår vel Lyn i morra også kan jeg regne med!!
Begynte så bra og jeg håper på 3 meget viktige poeng mot Brann,men neida.....
Første 25 min må vel nesten være årsbeste av FFK?? Hadde jo nesten Brann i knestående på Brann stadion,men bortespøkelse slo til igjen ja..

Så jeg lurer på hva som skjer nå?? Piroija og Szekeres må stå over neste kamp.
Og mot HamKam så kunne vi så sårt ha trengt hodesterke stoppere.. HamKam er jo eksperter på dødballer!
Er 99% sikker på at Tronseth spiller,men hvem vil bli makker`n hans??

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 jul 06, 20:12
Opprinnelig postet av GurrBass
Alt gikk i mot oss.....IGJEN!!
Viking vant,Tromsø vant og Start slår vel Lyn i morra også kan jeg regne med!!
Begynte så bra og jeg håper på 3 meget viktige poeng mot Brann,men neida.....
Første 25 min må vel nesten være årsbeste av FFK?? Hadde jo nesten Brann i knestående på Brann stadion,men bortespøkelse slo til igjen ja..

Så jeg lurer på hva som skjer nå?? Piroija og Szekeres må stå over neste kamp.
Og mot HamKam så kunne vi så sårt ha trengt hodesterke stoppere.. HamKam er jo eksperter på dødballer!
Er 99% sikker på at Tronseth spiller,men hvem vil bli makker`n hans??


Ligger vel i kortene at en ny forsvarspiller er på plass innen mandag, de jobber i hvertfall med to stk.
Er begge de to plass, pluss finnen, så kann vi ha tre nye i forsvaret mot Ham-Kam og det trengs.


Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24