Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - Viking

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 23 jul 06, 22:19
Sitat fra f-b : "Dessverre ser moldenseren ut som en nyfødt kalv der han forsøker å finne balansen i skuddforsøket."

Dette var fra den store sjansen på slutten av kampen hvor både Hoås og Tarik hadde sjansen til å score!! hehe

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 jul 06, 22:46
Hva skjedde med Brian, var det en alvorlig skade?

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 23 jul 06, 22:48
Håper ikke det... Han klarte hvertfall å gå,det var nå hvertfall et lyspunkt...
Så ut som et overtråkk eller no!?

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04
Innlegg: 327

Lagt til: 23 jul 06, 22:48
han røk mest sannsynlig akillesen..ute minst resten av denne sesongen.        opereres imorgen=(


SYND!

---------------------------

FFK i tykt og tynt, på FMV!


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 23 jul 06, 22:52
Opprinnelig postet av ffkfmv
han røk mest sannsynlig akillesen..ute minst resten av denne sesongen.        opereres imorgen=(


SYND!


Jeg kan garantere deg at han ikke røk akillesen. Det skal være helt sykt vondt, og mannen hadde da mest sannsynlig vridd seg i uutholdelig smerte!

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 23 jul 06, 22:58

Hadde den røket,så hadde han vel ikke klart å gå på beinet vel!??!?? 

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04
Innlegg: 327

Lagt til: 23 jul 06, 23:18
Det var det jeg hørte sist. MEn først hørte jeg at han hadde et brudd i ankelen.

---------------------------

FFK i tykt og tynt, på FMV!


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 23 jul 06, 23:20

Tror ikke det er brudd heller

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 23 jul 06, 23:23
Bra kamp,og gratulerer med seieren folkens... Syntes Plankehaugen var bra idag, og vi spilte nydelig... Og idag scoret også TArikk!! Herlig....
Også vil jeg benytte annledningen til å ønske Zoran velkommen tilbake som forsanger, jeg sto og venta på han og tilslutt kom han.... Utrolig ass, den mannen gir aldri opp!!

Stå på neste kamp også folkens, og husk: Vi synger for Fredrikstad laget.... Og for Dagfinn Enerly, som faktisk vinka med begge hendene idag

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


Magic18

Juniorspiller

Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 118

Lagt til: 23 jul 06, 23:28
Opprinnelig postet av GurrBass
Sitat fra f-b : "Dessverre ser moldenseren ut som en nyfødt kalv der han forsøker å finne balansen i skuddforsøket."


Hm.. det utsagnet der syntes jeg er like patetisk som det vedkommende etpar rader bak meg sa når Hoås skulle igang med oppvarmingen. 

"Ta å sett deg ned igjen æ" 

Har ikke Hoås fått nok nå da? Syntes han gjorde det bra etter han kom inn jeg. Den sjansen der var det jo han selv som skapte ved å få med seg ballen og holde i den til medspillerne kom etter.

---------------------------

#18™


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 jul 06, 23:30
Dessverre ble Brian West skadet, og trolig dreier det seg om en alvorlig achillesskade. Svarene får det medisinske apparatet i morgen skriver fredrikstadfk

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 jul 06, 23:48
dette var jaggu deilig  

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 jul 06, 23:52
Utrolig godt. Taper Stabæk i morgen ligger vi brått tre poeng fra Royal L plass

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 24 jul 06, 08:17
Nydelig kamp! Rajo og Rami var utrolig gode i går, trur ikke Rajo taper en duell jeg. Moro å se at Raymond begynner å finne formen, idag var jo dødballene gode også! Trur nok han kan bli en vikrig mann framover. Synd det med Brian, han var jo på gang nå. Var også godt å se at Viking ikke fungerte sammen, detta kan godt væra et lag som havner i bunnstriden også på slutten av sesongen!

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 24 jul 06, 09:40
Flott seier og bra kamp.
FFK`s nøkkelspillere Rami & Raio viste toppklasse og Raymond begynner å finne formen.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


innvandrer

Juniorspiller

Ble medlem: 27 sep 05
Innlegg: 208

Lagt til: 24 jul 06, 09:50
Opprinnelig postet av dracula
Flott seier og bra kamp.
FFK`s nøkkelspillere Rami & Raio viste toppklasse og Raymond begynner å finne formen.
Helt enig! Kanonredningen til Rami i andre omgang, er slike redninger som skiller seiere fra tap/uavgjort. Det er slike redninger vi savnet når han var borte... og da havnet vi desverre alt for fort på andre siden av vektskålen. I mine øyne ble Rami matchvinner igår.

---------------------------

Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet. (FFK-VIF 2006)


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 24 jul 06, 11:01
Dette havna visst i feil tråd, så jeg slenger`n inn her også...

Det var virkelig herlig med tre poeng i går. Herlig og livsnødvendig.

Men hele første omgang, og fram til utvisninga i andre, satt jeg ofte og rev meg i håret av forsvarsspillet til FFK. Og særlig samhandlinga mellom den bakre fireren og midtbanen. Hvor var egentlig midtbanen? Gang på gang gikk klareringene fra Raio & co rett til Vikingspillere, og et bedre lag hadde straffet oss langt hardere! Spiller for spiller ser midtbanen vår bra ut, men den fungerer jo ikke! I alle fall ikke defensivt.

Faktisk vil jeg gå så langt som å si at vi i kampen mot Rosenborg var bedre defensivt enn mot Viking. Litt henger selvfølgelig sammen med at vi pressa mye høyere mot Viking, men alt i alt ble jeg ikke imponert over jobbinga i midtbaneleddet på egen halvdel.

Heldigvis viste vi tidvis stort angrepsspill, så de tre poenga var fullt fortjente.

---------------------------


Bjørn Jervell Hansen


petterjr

Bedriftsspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 24

Lagt til: 24 jul 06, 12:35
høyde punkter fra FFK-Viking her: http://webtv.tv2.no/webtv/fotball/?ref=vik&cmd=program&id=77203 ser et glimt av Enerly på tribunen. Ser ut som om han kommer seg.

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 24 jul 06, 12:52
Skal vi få spillerne til å prestere, trenger de støtte. Ikke drittslenging. Folk som slenger dritt burde holde seg hjemme. De burde ihvertfall holdes borte fra PH feltet. Kjente det kokte flere ganger i går.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 25 jul 06, 14:13
Opprinnelig postet av seal_dm
Skal vi få spillerne til å prestere, trenger de støtte. Ikke drittslenging. Folk som slenger dritt burde holde seg hjemme. De burde ihvertfall holdes borte fra PH feltet. Kjente det kokte flere ganger i går.


Dette er dessverre et kjent problem, som det er vanskelig å gjøre noe med. Vi som er av den mer positive sorten kan heller prøve å spre vår optimisme ved å si "Det var synd" og "Stå på guttær" og heller la pessimistene seile sin egen sjø. Det viktigste er at laget får vår fulle og hele støtte. Å rope slengbemerkninger til sine egne spillere, er rett og slett usmakelig.

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3