Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - Viking

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 jul 06, 00:26
Jeg nevner som vanlig

Dommere:
Hoveddommer:  Helgerud, Kristoffer
Assistentdommer:  Stormoen, Hans Christian
Assistentdommer:  Wiken, Svein Inge
Observatør:  Olsen, Jan Erik Blomholt
4.dommer:  Kjensli, Trygve

Laget for noen andre tippe på.. Det som er litt skremmende er at det er så stille på spillermarkedet

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 21 jul 06, 03:28
Endret: 21 jul 06, 03:31
Jeg tipper laget blir:

                                                Shaaban

PAC                            Piiroja                   Tamas                   Bertelsen             

                Bjørkøy                     Ramberg                Brenne

                Tarik                          Toth                         West

---------------------------

"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much more important than that!"
-Bill Shankley


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 21 jul 06, 03:33
Som med Drillo sin vante stil(4-5-1),så får vi kanskje se Eggen med sin vante stil(4-3-3)


                                                                                    
                        Shaaban
Czwartek - Piroija - Szekeres - Bertelsen
      Bjørkøy - Brenne - Ramberg
       Elyounoussi - Toth - Kvisvik
                                       
                                                      

Siden det ikke har skjedd så meget på overgangsmarkedet,så tviler jeg sterkt på at det plutselig skal dukke opp noen som går rett inn i første 11`ern..
Håper på 3 poeng her,og tror det er den kampen vi har størst mulighet til å ta 3 poeng (samt Ham Kam i neste hjemmekamp ).

Mitt tips er : 2-1
                                          

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 jul 06, 09:34
skulle vi tape denne kampen har vi tapt en så kalt 6 poengs kamp

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 21 jul 06, 09:47
Enig Keiko, dette er en 6poengs kamp.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 21 jul 06, 11:03
Kun seier er godt nok her,for mot brann blir det tøft i neste runde.

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 21 jul 06, 13:56
Enig, dette er tre uendelig viktige poeng, siddisjævlene må gruses  og sendes tilbake  til Stavanger i makrell-i-tomat  bokser som nyhakket slakt.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 21 jul 06, 14:20
Viking har ikke vinne borte i år og gjør det ikke nå heller! Vi tar en 3 poenger og snur trenden! Tipper at Toth går inn som spiss igjen, med Kvisvik og West på kantene!

sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 21 jul 06, 15:57

3-1
Og overkjøring fra 1 til 90 minutt. Toth skårer 2 og Piroja smekker inn en med hodet.
Siddisene får et trøstemål før de putrer tilbake til petroliumsbygda si.

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 21 jul 06, 16:00
Mener å huske at vi hadde brukbart tak på dem borte, og kanskje t.o.m. burde vunnet. Håper vi får hjemmebanefordelen til å telle nå.

Tror på samme laget som Superboy, men Kvisvik inn istedetfor West.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 21 jul 06, 16:12
Endret: 21 jul 06, 16:17
Jeg mener hvertfall man kunne prøvd 4-4-2 snart... laget mitt blir da som følger:

                                                    Rami

Jonna                   Raio                                     Tamas                          Bertie 



Tarik                      Hansi                                Simen                           Raymond



                              Brian                                 Mishy


Må være mulig å kunne tette igjen bakover snart, tror det blir bedre med denne formasjonen.

Ellers kunne jeg godt tenke meg Rune Bolseth fra Sogndal som et defensivt midtbaneanker, han har en enorm løpskapasitet, og jobber nesten for to.          


Grunnen til at jeg tar ut PAC er at han har vært elendig i det siste, sist mot Bryne ble han pessa på, fælt å se.
Brian West er SPISS, ferdig med det! Sette han på vingen er jo rett og slett latterlig.                      

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 21 jul 06, 16:12
Likte dårlig at Viking vant enkelt hele 5-0 i midtuka mot Bodø/Glimt og sikkert spilte på seg masse selvtillit, mensw våre spillere slet seg ut i 120 minutter mot Bryne.

Viking har jo også vært sommerens vinner på overgangsmarkedet, spesielt Ijeh på topp frykter jeg. Berg og Stokholm på midtbanen er jo også spillere som har kommet fra SAS-ligaen i Danmark hvor de har prestert veldig bra og nær landslagsnivå. Vi får håpe de fremdeles ikke er 100 % samspilte.



Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 21 jul 06, 16:19
Opprinnelig postet av Costanza
Likte dårlig at Viking vant enkelt hele 5-0 i midtuka mot Bodø/Glimt og sikkert spilte på seg masse selvtillit, mensw våre spillere slet seg ut i 120 minutter mot Bryne.

Viking har jo også vært sommerens vinner på overgangsmarkedet, spesielt Ijeh på topp frykter jeg. Berg og Stokholm på midtbanen er jo også spillere som har kommet fra SAS-ligaen i Danmark hvor de har prestert veldig bra og nær landslagsnivå. Vi får håpe de fremdeles ikke er 100 % samspilte.




Tror Viking er litt FOR høyt oppe nå, FFK på Fr.stad stadion blir en hardere nøtt for siddisene. Tipper FFK vinner 2-1. Men jeg hadde blitt mer glad for 1-0, fordi det hadde vært artig å holde nullen for en jævla gangs skyld på hjemmebane.

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 21 jul 06, 16:21
Vinner vi, så blir det vel heller 4-3 eller noe i den dur :)

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 21 jul 06, 16:23
Opprinnelig postet av Olavesen
Vinner vi, så blir det vel heller 4-3 eller noe i den dur :)


Hehe, ja. Blir nok noe slikt. 3-2 kanskje? Taper vi blir det sikkert 1-4 eller noe... Men jeg tror fortsatt på 2-1. Toht begge måla.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 21 jul 06, 16:26
Opprinnelig postet av Plankekæll
Jeg mener hvertfall man kunne prøvd 4-4-2 snart... laget mitt blir da som følger:

                                                    Rami

Jonna                   Raio                                     Tamas                          Bertie 



Tarik                      Hansi                                Simen                           Raymond



                              Brian                                 Mishy


Må være mulig å kunne tette igjen bakover snart, tror det blir bedre med denne formasjonen.

Ellers kunne jeg godt tenke meg Rune Bolseth fra Sogndal som et defensivt midtbaneanker, han har en enorm løpskapasitet, og jobber nesten for to.          


Grunnen til at jeg tar ut PAC er at han har vært elendig i det siste, sist mot Bryne ble han pessa på, fælt å se.
Brian West er SPISS, ferdig med det! Sette han på vingen er jo rett og slett latterlig.                      


lett med på 4-4-2 igjen, kansje den nye spillestilen rett og slett er for komplisert for spillerene i forhold til talent?
Bolseth har jeg ikke så mye inntrykk av, men det har jo kommet mye snask fra Sogndal før, eneste jeg vil forandre er Tronseth foran Tamas.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 21 jul 06, 16:39
Tronseth eller Tamas tror jeg blir ett fett egentlig... Ligger omtrent på samme nivå.

En annen spiller jeg kunne tenkt meg i FFK i Amund Skiri. Han er stødig hver gang han spiller på Enga. Han er både stopper, og defensiv midtbane. Et rivjern som alltid gir 100 prosent. I Aalesund var han stor.

Pål Steffen Andresen kunne jeg også tenkt meg, han får jo ikke spille noe særlig for fugla. Men det er jo urealistisk, jeg vet det.

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 22 jul 06, 12:26
Jeg forventer uansett full innsats! Ingen får gå der ute å slappe av.

---------------------------

Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 22 jul 06, 12:32
Slapp av folkens, om 2 timer drar jeg til Spania. Ifjor var jeg der i hjemmekampen mot RBK, i Mai var jeg der ihjemmekampene mot Vålerenga og Stabæk......... Lukter festfotball i morgen......

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 jul 06, 15:12
Endret: 22 jul 06, 15:15
Stortrives som førstekeeper

Vikings keeper Iven Austbø stortrives i rollen som Vikings førstekeeper. Snart kan ting forandre seg. Viking nærmer seg nemlig en ny keeper.

– Jeg har alltid hatt lyst til å være førstekeeper i Viking. Derfor stortrives jeg naturligvis med å være det. Jeg blir veldig skuffet hvis jeg mister plassen til en eventuell ny keeper, sier Austbø til Rogalands Avis. 

Han er vel litt i den situasjonen som Steinar var i at han er på vei bort fra klubben.
Steinar spilte de fem siste kampene sine i juni, de to-tre første kampene var vel ok, men de to siste var vel ikke all verden.
Kanskje det samme skjer med Iven?Det tyder på at dette blir hans neste siste kamp for Viking.

Tenk med dere selv, hvis dere hadde hatt en jobb og har fått beskjed om at i løpet av 1-2 uker så har vi ikke mer bruk for deg. 

Da er det jammen ikke lett å være motivert og gå jobben.





Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3