Husk meg
Brukernavn
Passord

Kvartfinale-trekning

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 21 jul 06, 01:04
Er enig med Costanza her...
Pleier å være det laget som har reist mest som får fordelen!
Håper også kampen blir tv-sendt,har ikke no mulighet til å dra til Ullevaal

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 21 jul 06, 03:24
Ikke noen mulighet til å dra til Ullevaal?? Det er jo bare bullshit!!! Alle kan kaste seg i automobilen og kjøre en lett tur inn til hovedstaden. Uansett tror jeg desverre ikke guttæne går videre med det glitrende spillet de viser om dagen, men men det er lov å krysse fingre og tær...

---------------------------

"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much more important than that!"
-Bill Shankley


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 21 jul 06, 03:35
Opprinnelig postet av Superboy
Ikke noen mulighet til å dra til Ullevaal?? Det er jo bare bullshit!!! Alle kan kaste seg i automobilen og kjøre en lett tur inn til hovedstaden. Uansett tror jeg desverre ikke guttæne går videre med det glitrende spillet de viser om dagen, men men det er lov å krysse fingre og tær...


Alt er mulig,men med tanke på husbygging og overtagelse av huset så kan jeg rett og slett ikke!
Skulle så gjerne ha vært der!!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06
Innlegg: 176

Lagt til: 21 jul 06, 12:31
Nå er jeg så lei av å lese alle negative innlegg her på forumet, om det gjelder denne saken eller andre saker rundt laget FFK.Har holdt kjeft lenge, men nå føler jeg tiden er inne til å si ifra. Virker nesten som vi har tapt kampen mot VIF i cupen , før kampen er spilt. Hva slags supportere er vi egentlig? Folk klager i tillegg på om de må reise hele 1 time til Oslo for å se kampen, dersom det ikke blir hjemmekamp? Når trenger et lag mest støtte, i medgang eller motgang?
Skal vi barefortsette å  spre eder og galle, eller skal vi nå alle ta oss sammen og støtte laget, som jeg tror de fleste her ihvertfall, er  veldig glad i. Nå er det på tide at vi i plankehaugen , ser til helv.... å tar oss sammen. Stemningen rundt laget, blant oss, og med hele rammen rundt kampene blir bare dårligere og dårligere. At Zoran velger å gi seg som forsanger, er hans valg, men vi er da 300 - 400 andre som alle har stemmer. Jeg har alltid vært en av dem som har sunget mest og prøvd å dra igang,senest mot Lyn, forsto at det var noen som lurte på hvem jeg var,.og det er jeg som sto ved siden av dama ti Keiko. Lars Bekken heter jeg. Jeg har fulgt FFK fast siden 1987,uansett divisjon og plassering.  Etter Eggens inntreden i klubben, så har FFK for første gang i historien blitt en helprofesjonell klubb. Tror dere virkelig at 3 år i eliteserien, med begrensede midler, vil gjøre oss til en toppklubb med en gang. Dette tar tid. Se på Rosenborg, Vålerenga, Lillestrøm.eller Man U. Ting tar faktisk mer tid enn 2-3 år. Og hvorfor tror dere Eggen setter høye mål, til mediene og til laget? For at spillerne skal ha tro på det de driver med, og prestere deretter. Jeg er helt enig om at plasseringsmessig, så har sesongen til nå vært for dårlig, men utifra marginer i visse kamper, hvor vi har spilt bra,samt hvor mange poeng  opp det er til topp 7 som var målsetningen i år, så har jeg absolutt ikke mistet trua på laget og klubben FFK. Se på VIF, RBK, LSK, Brann, og Viking, de opererer alle med budsjetter som er høyt over det nivået FFK ligger på.Derfor er disse klubbene også mere attraktive for gode spillere, enn det FFK er pr dags dato. Administrasjonen i FFK har gradvis blitt utvidet siden opprykket , selv om det på langt nær er godt nok pr dags dato. Tror Morgan Andersen kan være rett mann til rett tid, men sine kontakter og uredde lederstil.  Det å finne spillere er heller ingen lett oppgave, spesielt ikke når man ikke har nok midler til å hente "klassespillere", da blir det til at man henter fra "nest øverste hylle"
Nå må vi slutte å sutre, å heller "blø" litt for laget. Vi bør skamme oss over innsatsen og holdningene våre i det siste. Vi er FFK og plankehaugen for helv....Forventer bedring mot Viking. God kamp..........Lars 

---------------------------

Støtter FFK i medgang og i motgang!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 21 jul 06, 12:42
Opprinnelig postet av dracula
VIf blir nok favoritt, men det er bestandig morsomt med en tur til Ullevål og møte VIF og klanen.
Noe gymyttelig over disse møtene.
Vi kan jo håpe på seier, for fotballen er fortsatt rund.


Hehe.. Pass på nå Dracula! 

Det er fare for at du kan bli oppfattet som optimistisk og positiv :)     

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 21 jul 06, 13:14
Endret: 21 jul 06, 14:35
Er nøktern.
Men håper bestandig på FFK.
Et ordtak har vært " Den man elsker tukter man", tror det er rett for flere når det gjelder FFK.
Man håper, har visjoner, men opplever ( sett fra mitt ståsted) at for mange (bl.a KTE) ofte leker struts.

Tilbake til cup`en VIf har heller ikke overbevisst så jævli, men må være favoritt.
Ting kan skje som f.eks RBK-FFK  0-1 i fjor.

PS. Godt at du er fornøyd Lars.

Optimisme, negativ eller positiv alle flotte ord.
Husker jeg blei sett på som overoptimistisk av mange, de fikk også rett når jeg tippa FFK på øvre halvdel ifjor.
Inrømmer at resultatet ble feil, men likevel mener jeg fortsatt at FFK før sesongen i fjor burde vært gode nok til en topp 6.
Derfor en sånn litt rar måte og innrømme feil på, ser det, men håper at det blir likevel godtatt på en eller annen måte.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 21 jul 06, 14:44
Og til de som måtte tvile: Nå er det også offisielt at vi får bortekamp.

Marensius

Juniorspiller

Ble medlem: 20 okt 04
Innlegg: 111

Lagt til: 21 jul 06, 15:19
kan ikke være mer enig med Lars29 Er også dritt lei all denne sytingen og klagingen, må da være mulig å støtte laget på en bedre måte enn å være så j... nagative. 
Kanskje fått i gang litt støtte fra tribunen på flere plasser enn plankehaugen og (innimellom) hovedtribunen. hadde vært voldsom støtte til spillere å trenere hvis hele tribunen kunne vært med i et rop/sang for eksempel. 

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 21 jul 06, 17:14
Jeg støtter innlegget ditt 110 % Lars 29!

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 21 jul 06, 17:19
Opprinnelig postet av Marensius
kan ikke være mer enig med Lars29 Er også dritt lei all denne sytingen og klagingen, må da være mulig å støtte laget på en bedre måte enn å være så j... nagative. 
Kanskje fått i gang litt støtte fra tribunen på flere plasser enn plankehaugen og (innimellom) hovedtribunen. hadde vært voldsom støtte til spillere å trenere hvis hele tribunen kunne vært med i et rop/sang for eksempel. 


Fullstendig enig i det med at hele tribunen burde være med, men det er et seriøst luftslott å håpe på. Da må man vel nesten spre klynger med PH medlemmer rundt som opptrekkere og motivatorer, men det igjen vil svekke PH-feltet kollosalt, og er vel kansje heller ikke praktisk gjennomførbart.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 jul 06, 17:30
Opprinnelig postet av Snæbbis
Opprinnelig postet av Marensius
kan ikke være mer enig med Lars29 Er også dritt lei all denne sytingen og klagingen, må da være mulig å støtte laget på en bedre måte enn å være så j... nagative. 
Kanskje fått i gang litt støtte fra tribunen på flere plasser enn plankehaugen og (innimellom) hovedtribunen. hadde vært voldsom støtte til spillere å trenere hvis hele tribunen kunne vært med i et rop/sang for eksempel. 


Fullstendig enig i det med at hele tribunen burde være med, men det er et seriøst luftslott å håpe på. Da må man vel nesten spre klynger med PH medlemmer rundt som opptrekkere og motivatorer, men det igjen vil svekke PH-feltet kollosalt, og er vel kansje heller ikke praktisk gjennomførbart.


Men de som står på midten ( harde kjernen ) har heller ikke vært med og bidratt til å heve nivået på synginga. Det er flere krefter der som kunne gjort mye mer ut av seg, men de har vel blitt mye mer trivielle av seg de også slik som mange andre har gjort seg. Blir heller mye mer snakk seg i mellom enn og tenke på den jobben man er der for, nemlig å støtte guttane verbalt.


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3