Husk meg
Brukernavn
Passord

Forsterkninger på vei... Hørt det før??

Flat Trådet Nøstet
Side 40 av 61 40

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 09 aug 06, 22:55
Jeg hørte at Høili bestemte det i dag da Morgan kommer allerede nå.

Jeg er helt enig. Høres for godt ut til å være sant, så jeg tar dette med knusende ro, men interessant om det er noen på barneskolen som har hørt det og ikke bare barnehagen. Kanskje mer troverdig da-:)

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 09 aug 06, 22:57
Ryktet er nok satt ut av en med en ønskedrøm enn av att det er noe i det. Men ingenting hadde gledet meg mer.

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 09 aug 06, 23:11

Jeg tipper Morgan og Terje kommer til å bli et slagkraftig par i fotballnorge.
Trenger ikke være synsk for å forstå det......... 

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 09 aug 06, 23:22
Morgan og Terje KUNNE BLITT et slagkraftig par i fotballnorge. Det er en forskjell på det og BLIR

Ikke få for store håp nå. Hyggeligere å våkne opp til F-b.no om morgenen å lese om at "Drogba kom med fly i går kveld og rekker trolig kampen mot lillestrøm førstkommende helg". Eller noe sånt.. 

P.s. (jeg sier du/dere har for store forhåpninger

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 09 aug 06, 23:52
Da det ble kjent at Morgan skulle til FFK verserte det rykter fra flere hold at det var Høili som fikk morgan til FFK...
Og de er gode venner...

---------------------------

Heia FFK


SveinHjalmar

Juniorspiller
Ble medlem: 18 mai 06
Innlegg: 101

Lagt til: 10 aug 06, 00:48
Opprinnelig postet av Hubro7
spillere i en "annen klasse" enn en halvfet brasilianer.
Ronaldo?:-P

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 10 aug 06, 02:14
HVIS det er sant at Høili og Mr.Andersen danner et aldri så lite team og det blir spyttet inn litt penger til forsterkninger,så håper jeg for all del at det ikke blir Espen Olsen... Står fortsatt på Jeff Cunningham

Men syntes det virker litt merkelig med at Lyn først dropper E.Olsen for så å sparke Morgan!!  Håper ikke at det er Morgan som kansellerte hele driten for så å ta det med seg til FFK... 

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 10 aug 06, 06:10
Hvis det stemmer at Terje Høili skal spytte inn 10 mill til spillerkjøp blir vi gode i høst!
Men tviler på at detta stemmer, men blir veldig glad hvis det gjør det!
Og hvis vi vi har 10 mill å kjøpe for så satser vi nok på noe bedre enn Espen Olsen!!!

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 10 aug 06, 10:03
Hei, dette blir komikveld.
Selger M.R "billig" til Kamma, han skyver E.Olsen på benken, vi kjøper E.O "dyrt".
Dette er rot på høyeste nivå, og dersom dette har ett snev av sanhet bør jammen KTE gå i seg sjøl.

Hadde selvsagt vært flott om T.Høili kom på banen igjen. (Har sagt og mener fortsatt at mye av profesjonaliteten i FFK forsvant med han. )
Dersom disse ryktene er sanne skulle det ikke forundre meg om Morgan A & Terje H allerede nå speider etter ny trener etter dette sesongen.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


lars E

Knøttespiller

Ble medlem: 23 feb 05
Innlegg: 67

Lagt til: 10 aug 06, 10:51
Leser  i Aftenposten at Molde er på spillejakt. Det er jo ganske naturlig med tanke på deres tabellposisjon. De ønsker seg blant annet en spiss. Det skal bli spennende å se om de Molde har mer hell på overgangsmarkedet (ikke fordi jeg ønsker det).

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 10 aug 06, 11:51
Opprinnelig postet av ffkmufc
Hvis det stemmer at Terje Høili skal spytte inn 10 mill til spillerkjøp blir vi gode i høst!
Men tviler på at detta stemmer, men blir veldig glad hvis det gjør det!
Og hvis vi vi har 10 mill å kjøpe for så satser vi nok på noe bedre enn Espen Olsen!!!


Høres ut som 10 mill. er så mye. Er ikke sikkert man får svære kar`n får den prisen heller. I hvertfall ikke en spiss som er garantist for 10++. Med disse pengene må man vel fortsatt lete blant bosmanspillerne. Kunne man enda lagt på 5 mill. til så hadde det ligna no. Azar Karadaz ligger vel rundt den prisen ( 15 mill. ). Det er på dette nivået jeg kunne tenkt meg å få tak i en spiss.

lars E

Knøttespiller

Ble medlem: 23 feb 05
Innlegg: 67

Lagt til: 10 aug 06, 12:00
Endret: 10 aug 06, 12:00
Dersom det ikke blir penger på bok, bør man vel snart vurdere å leie inn en spiller resten av sesongen. I utgangspunktet mener jeg det er synd å leie inn spillere fra andre klubber i serien, men i denne situasjonen kanskje vi må ty til desperate midler... Derimot vet jeg ikke om konkrete spillere som kan være et alternativ for ffk. Øyvind Storflor, A. Strand, Myklebust, eventuelt fra andre land?

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 10 aug 06, 13:17
Dersom vi skal låne, bør vi absolutt se mot England! Der har mange av de både store og mellomstore laga veldig mange spisser! Mange av dem sliter stort sett kun tribunen. Da burde det være interessant både for spillerne og klubb å leie ut spiller fram til jul! Da kan spilleren få matchtrening og klubben får tilbake en spiller som vil være bedre enn når han dro!

Er man i tillegg fleksible å sørger for at spilleren kan dra tilbake på kort varsel ved behov, så burde dette være fullt mulig i mange klubber så høyt som i PL! Vet at Brøndby var i dialog med Man Utd angående to lovende spillere, trur dem er på plass tilogmed..
Hadde vi vært litt raskere ute kunne vi kanskje henta Crespo

lars E

Knøttespiller

Ble medlem: 23 feb 05
Innlegg: 67

Lagt til: 10 aug 06, 14:25

Den tanken jeg og tenkt. Spilletid i tippeligaen må være gunstig for mange reserver i england


FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05
Innlegg: 286

Lagt til: 10 aug 06, 14:33
Håper dem henter Roger Risholt

---------------------------

"Vær forandringen du vil se..."


Fattern

Juniorspiller
Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 96

Lagt til: 10 aug 06, 14:44
Opprinnelig postet av FFKgutten
Håper dem henter Roger Risholt


Nå har jeg faktisk sett Roger Risholt spille for AGF Aarhus i sommer, og slik han fremsto i den kampen er han langt fra den "forsterkningen" enkelte tror.  Kanhende han har vært skadet for alt jeg vet, men han virket sur, grinete og lite innspirert, og ble helt riktig byttet ut.

---------------------------

... et lenke er ikke sterkere enn det svakeste ledd ...


innvandrer

Juniorspiller

Ble medlem: 27 sep 05
Innlegg: 208

Lagt til: 10 aug 06, 15:09
Opprinnelig postet av Fattern
han virket sur, grinete og lite innspirert
Akkurat som vanlig MAO.

---------------------------

Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet. (FFK-VIF 2006)


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 10 aug 06, 15:52
Opprinnelig postet av innvandrer
Opprinnelig postet av Fattern
han virket sur, grinete og lite innspirert
Akkurat som vanlig MAO.


under Drillo ja. Før det var Roger den desidert beste spilleren jeg har sett på stadion. Merk,dette er min mening og ikke lansert som fakta

---------------------------

Hovedtribunen Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 10 aug 06, 16:16
Opprinnelig postet av Vlad
Opprinnelig postet av innvandrer
Opprinnelig postet av Fattern
han virket sur, grinete og lite innspirert
Akkurat som vanlig MAO.


under Drillo ja. Før det var Roger den desidert beste spilleren jeg har sett på stadion. Merk,dette er min mening og ikke lansert som fakta


Og han virka ikke sur, grinete og lite inspirert når han var i sin beste form under KTE.

Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 10 aug 06, 21:47
Cunningham scoret 2 til i natt! Han skulle jeg gjerne sett i FFK altså! 

Han var ikke tatt ut på All-start laget som slo Chelsea 1-0 forrige helg.
Merkelig synes jeg.

http://real.saltlake.mlsnet.com/MLS/news/team_news.jsp?ymd=20060810&content_id=68692&vkey=news_rsl&fext=.jsp&team=rsl


---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN



Flat Trådet Nøstet
Side 40 av 61 40

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24