Husk meg
Brukernavn
Passord

Forsterkninger på vei... Hørt det før??

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 61 1

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 18 jul 06, 00:25
Endret: 19 nov 06, 22:44
Ja, Eggen går igjen ut og sier at forsterkninger er på vei... her er artikkelen og intervjuet det er snakk om: http://f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060718/FFK/107180026/1009 

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 jul 06, 00:29
ja å det kommer

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


FFK-Supporter

Juniorspiller
Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 189

Lagt til: 18 jul 06, 00:30
Hørt det før men vi må smøre oss litt med tålmodighet nå da....
Kanskje de tenker litt kvalitet denne gangen!  
Personlig tror jeg vi kommer til å bli fornøyde når de forsterkningene endelig kommer. Tror de snart ikke tørr å skuffe supportere og andre med enda fler "bomkjøp".

---------------------------

FFK knuser ALL motstand!! :)


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 18 jul 06, 00:30
Opprinnelig postet av keiko99
ja å det kommer


Tror det jeg også... Og jeg tror på deg jeg Keiko... hehe husker da Myhre kom hit, som jeg ikke trodde han kom, men du sa han kom, og brått så spilte han for oss gitt

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 18 jul 06, 07:16
Opprinnelig postet av keiko99
ja å det kommer


Hørt før fra din side før Keiko, men håper du har rett. Spørs bare hvor lenge det er til.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 jul 06, 07:56
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av keiko99
ja å det kommer


Hørt før fra din side før Keiko, men håper du har rett. Spørs bare hvor lenge det er til.
Det vet jeg ikke, men jeg vet det kommer så for du si hva F du vil

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 18 jul 06, 09:16
Håper at KTE får rett denne gangen,han snakker jo tydeligvis om kvalitet nå.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 jul 06, 10:02
Jeg tviler sterkt på at det kommer forsterkninger. At det kommer nye spillere tar jeg for gitt, men de kommer nok ikke til å være vesentlig bedre enn de vi har fra før.

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 18 jul 06, 11:04
Hvis de jobber konkret med et par spillere så er jeg litt overraska av at ingen har hørt om det.
(FFK lurte jo alle med Drillo, men klarer de med spillere?)
Hvem jobber de med som kan gå rett inn i elleveren?

Gjerningsmannen

Juniorspiller

Ble medlem: 07 mai 05
Innlegg: 78

Lagt til: 18 jul 06, 13:43
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg tviler sterkt på at det kommer forsterkninger. At det kommer nye spillere tar jeg for gitt, men de kommer nok ikke til å være vesentlig bedre enn de vi har fra før.


Og det vel nesten sånn at du håper at du selv får rett? Bare for å kunne si "hva var det jeg sa"? Det er jo viktigere enn styrking av stallen.

---------------------------

"beating, often with blunt weapons, asphyxiation with a gas mask"


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 18 jul 06, 15:20
Rune, ja oss la tvilen komme tiltalte til gode.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 jul 06, 16:25
Opprinnelig postet av Gjerningsmannen
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg tviler sterkt på at det kommer forsterkninger. At det kommer nye spillere tar jeg for gitt, men de kommer nok ikke til å være vesentlig bedre enn de vi har fra før.


Og det vel nesten sånn at du håper at du selv får rett? Bare for å kunne si "hva var det jeg sa"? Det er jo viktigere enn styrking av stallen.


Synes du smiletrynet ser sånn ut ?? Vi har jo for pokker ikke fått noen ordentlige forsterkninger siden 2004. Ikke kom med Jonna nå. Eneste som jeg synes har forsterka vårs er Raio. Ikke en gang West synes jeg er noen forsterkning.  Hadde Mommo fått større tillit så kunne han gjort jobben vel så bra.

Jeg håper jeg også i likhet med dere, men jeg tror det ikke før jeg får se det.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 18 jul 06, 16:29
så du syns ikke rami var en forsterkning heller??  og hvorfor nøyaktig er ikke bjørkøy en forsterkning?

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 jul 06, 16:38
Opprinnelig postet av Husgutt
så du syns ikke rami var en forsterkning heller??  og hvorfor nøyaktig er ikke bjørkøy en forsterkning?


Rami har ikke imponert meg noe større. Greit at han har mer ro i spillet sitt, men hva hjelper det når det ikke smitter over på de foran. Ikke har han hatt noen matchvinnerredninger heller ( bortsett fra mot Brann ), så vi hadde nok skaffet disse poenga vi har nå med Sørlie i mål også.

Bjørkøy er dårligere enn Risholt. Risholt på sitt beste rydda i stor stil foran 4`ern. Men at Bjørkøy er en av de beste nå forteller heller sitt.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 18 jul 06, 16:44
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Husgutt
så du syns ikke rami var en forsterkning heller??  og hvorfor nøyaktig er ikke bjørkøy en forsterkning?


Rami har ikke imponert meg noe større. Greit at han har mer ro i spillet sitt, men hva hjelper det når det ikke smitter over på de foran. Ikke har han hatt noen matchvinnerredninger heller ( bortsett fra mot Brann ), så vi hadde nok skaffet disse poenga vi har nå med Sørlie i mål også.

Bjørkøy er dårligere enn Risholt. Risholt på sitt beste rydda i stor stil foran 4`ern. Men at Bjørkøy er en av de beste nå forteller heller sitt.


Enig med deg Rune, akkurat som jeg skulle ha skrevet det selv.
Synes Rami har skuffet de siste kampene, var ok i begynnelsen, men akkurat nå er ikke han noen superkeeper som de fleste vil ha det til. Thomas Myhre var nok bedre.

Risholt var nok bedre enn Bjørkøy på siste beste

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 jul 06, 18:56
Risholt bedre en bjørkøy det er lett å se at dere snakker om noe  dere ikke har greie på.. At Rami er svak det er greit

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 jul 06, 19:21
Opprinnelig postet av keiko99
Risholt bedre en bjørkøy det er lett å se at dere snakker om noe  dere ikke har greie på.. At Rami er svak det er greit


Forklar keiko99, forklar ??

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 18 jul 06, 19:25
Risholt på sitt beste er en langt mer markant spiller enn Bjørkøy og kan dominere kamper på en helt annen måte, både defensivt og offensivt. Risholt hadde evnen til å være "outstanding" i noen kamper, men helt borte i andre (en humørspiller). Bjørkøy presterer mer på det jevne, ganske bra, men dominerer aldri kampene.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 18 jul 06, 19:36
Enig i det med Rami, han har mistet statusen sin som nyinnkjøpt gud i takt med at måla har trillet inn med like høy frekvens som fjoråret, da er det ikke bare forsvaret gitt, da er heller ikke keeperen på hugget. I pressen blir Rami unnskyldt for det meste som: utagbart, ikke hans feil osv. Føler meg allikevel av en eller annen grunn sikrere med han en med Sørlie.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 jul 06, 19:48
Opprinnelig postet av Costanza
Risholt på sitt beste er en langt mer markant spiller enn Bjørkøy og kan dominere kamper på en helt annen måte, både defensivt og offensivt. Risholt hadde evnen til å være "outstanding" i noen kamper, men helt borte i andre (en humørspiller). Bjørkøy presterer mer på det jevne, ganske bra, men dominerer aldri kampene.


Og hvem ville du i såfall velge ?? For meg så er det innlysende. De gangene Risholt "var borte " kunne man bare sette inn en annen spiller. Nå har vi ingen som presser de tre i midten ( Brenne, Ramberg og Bjørkøy ). For meg så er det et stort svakhetstegn.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 61 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3