Husk meg
Brukernavn
Passord

Bertelsen selges!!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Jon_Kaizer

Knøttespiller
Ble medlem: 07 aug 05
Innlegg: 37

Lagt til: 14 jul 06, 18:32
vel... nå går ryktene på vgforum om at LSK har gjort to STORE signinger, men navn vil ikke trådstarter si noe om...setter vi dette i sammenheng med bolstad sitt innlegg, så virker dette skumlere og skumlere

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 jul 06, 18:34
på LSK forumet tror dem  at dette er løse rykter

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 14 jul 06, 18:35
Fant noe her på vg 
http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=118&Group=Fotball+%2D+Norsk&ThreadID=1045923&Thread=Kanarifans%21%21+Stjernespiller+p%E5+vei%21&Page=4

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!


sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 14 jul 06, 18:36
Hvis dette ikke stemmer, så er det en viss Kristian B som fortjener å få postkassa si stappa med hundebæsj.

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 14 jul 06, 18:38
Jeg nekter å tro at dette ryktet stemmer. Om det skulle gjøre det er FFK nødt for ha noen STORE signinger klare. For det er ikke bare å erstatte Bertelsen sånn uten videre. Kommer det ikke noe stort noe er jeg villig til å sette penger på at FFK spiller i Adecco neste år.

---------------------------

FFK og Leeds United


sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 14 jul 06, 18:38
Opprinnelig postet av GurrBass
Fant noe her på vg 
http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=118&Group=Fotball+%2D+Norsk&ThreadID=1045923&Thread=Kanarifans%21%21+Stjernespiller+p%E5+vei%21&Page=4


Latterlig. De skriver at det går rykter her. Det neste blir at vi skriver at det går rykter der, og vips er det ingen som vet hvor ryktet stammer fra. Faans sladrekjærringer.

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 14 jul 06, 18:40
Endret: 14 jul 06, 18:40
Opprinnelig postet av GurrBass
Fant noe her på vg 
http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=118&Group=Fotball+%2D+Norsk&ThreadID=1045923&Thread=Kanarifans%21%21+Stjernespiller+p%E5+vei%21&Page=4

Den tråden er såvidt jeg vet en parodi på en del Vålerenga-supportere hvor det er lovet klassespillere omtrent annenhver uke, etter å ha hatt såkalte "sikre kilder"...


Jon_Kaizer

Knøttespiller
Ble medlem: 07 aug 05
Innlegg: 37

Lagt til: 14 jul 06, 18:40
Opprinnelig postet av JonFT
Jeg nekter å tro at dette ryktet stemmer. Om det skulle gjøre det er FFK nødt for ha noen STORE signinger klare. For det er ikke bare å erstatte Bertelsen sånn uten videre. Kommer det ikke noe stort noe er jeg villig til å sette penger på at FFK spiller i Adecco neste år.


hvis ikke erstatteren heter Lahm,så ser jeg ikke helt grunnen til at de skal finne seg enn annen back... det er jo nok av andre plasser å ta tak i...enn på venstreback hvor vi har (hadde) en veldig god og rask spiller,som fremdeles er veldig ung...

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 14 jul 06, 18:41
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av GurrBass
Fant noe her på vg 
http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=118&Group=Fotball+%2D+Norsk&ThreadID=1045923&Thread=Kanarifans%21%21+Stjernespiller+p%E5+vei%21&Page=4

Den tråden er såvidt jeg vet en parodi på en del Vålerenga-supportere hvor det er lovet klassespillere omtrent annenhver uke, etter å ha hatt såkalte "sikre kilder"...



Jeg håper du har rett,Costanza

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 14 jul 06, 18:44
Opprinnelig postet av Jon_Kaizer
vel... nå går ryktene på vgforum om at LSK har gjort to STORE signinger, men navn vil ikke trådstarter si noe om...setter vi dette i sammenheng med bolstad sitt innlegg, så virker dette skumlere og skumlere


1: Det er sikkert en megabløff
2: Hvis det var sant så var det nok større navn en Bertelsen de skulle hente inn.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 14 jul 06, 18:44
Opprinnelig postet av Jon_Kaizer
hvis ikke erstatteren heter Lahm,så ser jeg ikke helt grunnen til at de skal finne seg enn annen back... det er jo nok av andre plasser å ta tak i...enn på venstreback hvor vi har (hadde) en veldig god og rask spiller,som fremdeles er veldig ung...


Vi får hente Marius Johnsen i Start da, så får vi jo med en toppscorer som vi mangler med i samme person...

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 14 jul 06, 18:45

Logisk sett er dette tullprat

1. Eggen har mast om forsterkninger i forsvarsleddet i hele år

2. Bertelsen er ung, banker på døra til landslaget

3. Bora gikk

4. alternativer på v.back har manglet

5. Bertelsen er (tiltross for noen svake kamper, innledningsvis) vår bestemann i forsvar

 

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Jon_Kaizer

Knøttespiller
Ble medlem: 07 aug 05
Innlegg: 37

Lagt til: 14 jul 06, 18:46
Opprinnelig postet av Bjørnen
Opprinnelig postet av Jon_Kaizer
vel... nå går ryktene på vgforum om at LSK har gjort to STORE signinger, men navn vil ikke trådstarter si noe om...setter vi dette i sammenheng med bolstad sitt innlegg, så virker dette skumlere og skumlere


1: Det er sikkert en megabløff
2: Hvis det var sant så var det nok større navn en Bertelsen de skulle hente inn.


ja det er jo klart, det å hente en ffk spiller kan jo ikke være rare signingen...

Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 14 jul 06, 18:50
Opprinnelig postet av Jon_Kaizer
Opprinnelig postet av Bjørnen
Opprinnelig postet av Jon_Kaizer
vel... nå går ryktene på vgforum om at LSK har gjort to STORE signinger, men navn vil ikke trådstarter si noe om...setter vi dette i sammenheng med bolstad sitt innlegg, så virker dette skumlere og skumlere


1: Det er sikkert en megabløff
2: Hvis det var sant så var det nok større navn en Bertelsen de skulle hente inn.


ja det er jo klart, det å hente en ffk spiller kan jo ikke være rare signingen...


Ikke så hårsår nå! Ordlyden i den tråden på VGD skulle tilsi at det var snakk om internasjonale stjerner. Ikke talenter i en klubb som sliter i TL.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 jul 06, 18:51
Endret: 14 jul 06, 18:52

Det er jo ikke umulig at de vurderer TEB.

De er jo på jakt etter en dansk v.back. Kanskje de har fått nei fra denne spilleren og prøver seg på Trond Erik isteden.
http://www.fxt.no/tippeligaen/lillestrom/article684372.ece


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 14 jul 06, 18:53
Opprinnelig postet av Bjørnen
Ikke så hårsår nå! Ordlyden i den tråden på VGD skulle tilsi at det var snakk om internasjonale stjerner. Ikke talenter i en klubb som sliter i TL.

Hallo! Den tråden er en parodi på Vålerenga-supporternes tråder om forsterkninger på VGD...

Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 14 jul 06, 18:55
Nettopp, Costanza. Ække uenig med deg i det jeg.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 14 jul 06, 19:12
Opprinnelig postet av Patrioten

Det er jo ikke umulig at de vurderer TEB.

De er jo på jakt etter en dansk v.back. Kanskje de har fått nei fra denne spilleren og prøver seg på Trond Erik isteden.
http://www.fxt.no/tippeligaen/lillestrom/article684372.ece



Jeg håper du tar feil

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 jul 06, 19:51
Endret: 14 jul 06, 19:54
Fikk en god melding i sta, Trond Erik Bertelsen skal ikke selges. Da kan vi slappe av alle sammen og glemme alle spekulasjonene. Meg inkludert, som gikk på limpinnen til denne Kristian som det ikke var noe i hold i.

Dette er i fra en 100% sikker kilde. 

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 14 jul 06, 19:58
Prøver Kristian B. å bli dette forumets svar på "Hjælmen"? (notorisk kjent for å spre usanne rykter/løgner på Kråkevingen sitt forum)





Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24