Husk meg
Brukernavn
Passord

Gullballen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 06 jul 06, 22:29
Endret: 06 jul 06, 22:32
Hvem tror/håper dere vinner?

Jeg holder en knapp på Cannavaro eller Buffon. Begge har vært helt enestående i dette VM.

Kandidatene står på denne siden: http://fotball.aftenposten.no/vm/article60119.ece

For øvrig håper jeg inderlig Italia vinner mot Frankrike på søndag også. Italia har i motsetning til Frankrike vist tendenser til angrepsvilje, mens franskmennene ikke våger noe som helst. Heia Italia!

---------------------------

"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much more important than that!"
-Bill Shankley


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 06 jul 06, 23:23
Cannavaro eller Zidane.

Faktisk er Italia og Frankrike de to lagene jeg liker minst av de store fotballnasjonene, men har veldig sans for de to spillerne jeg nevnte ovenfor.

Jeg håper det laget som spiller best fotball i finalen blir verdensmestere. Tror det blir Italia.


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 07 jul 06, 01:13
Cannavaro fortjener gullballen!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 07 jul 06, 06:21
Zidane bør etter min mening få gullballen! Merkelig at Ballack er nominert, han har ikke vært noe god i VM!

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 07 jul 06, 07:22
Zidane.

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 07 jul 06, 13:46
Cannavaro er min soleklare favoritt...

Tror Klose får den...

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 07 jul 06, 14:12
Opprinnelig postet av Superboy
Hvem tror/håper dere vinner?

Jeg holder en knapp på Cannavaro eller Buffon. Begge har vært helt enestående i dette VM.

Kandidatene står på denne siden: http://fotball.aftenposten.no/vm/article60119.ece

For øvrig håper jeg inderlig Italia vinner mot Frankrike på søndag også. Italia har i motsetning til Frankrike vist tendenser til angrepsvilje, mens franskmennene ikke våger noe som helst. Heia Italia!


Enig med deg, Zidane har kun vist storhet i de siste kampene og det holder ikke.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 07 jul 06, 15:11
Endret: 07 jul 06, 15:11
Synes da Zidane var stor i den første kampen i gruppespillet også.

Men det er hipp som happ for meg om det blir Cannavaro eller Zidane. Begge har vært strålende. Men helt klart "enklere" å prestere stabilt som midtstopper enn kreativ, offensiv midtbanespiller som alle motstandere hele tiden forsøker å ta ut av kampen.



fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 08 jul 06, 01:54
zidane! helt klart! fantastisk å se slike spillere som han i aksjon!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 11 jul 06, 01:50
Gratulerer Zidane!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 11 jul 06, 21:10

Synd at det ikke ble Cannavaro... Hadde avstemingen funnet sted etter springskallen, tror jeg det hadde blitt han... Zidane kan jo egentlig bare brenne, en så rutinert spiller bør ikke gjøre slike hasardiøse avgjørelser i en VM-finale..

---------------------------

"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much more important than that!"
-Bill Shankley


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 11 jul 06, 21:26
Syntes så absolutt at Zidane fortjente gullballen.. Zidane er kongen på midten,ingen over og ingen vedsiden av... Bortsett fra Brenne,Bjørkøy og Ramberg!!

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!


FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05
Innlegg: 286

Lagt til: 12 jul 06, 16:47
Jeg syns også Zizou vant fullt fortjent...

---------------------------

"Vær forandringen du vil se..."


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 13 jul 06, 23:10
Opprinnelig postet av FFKgutten
Jeg syns også Zizou vant fullt fortjent...


Og Zizou gir seg fordi han føler han ikke har grepet lenger...

Fantastisk spiller. Han har en ro med ballen som jeg aldri har sett før.

Makeløs.

Soleklar gullball-vinner.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 14 jul 06, 12:28
Meget god spiller. Overasket virkelig i de første kampene. Ikke like god i final. At han har mistet grepet er det vel ingen tvil om?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 14 jul 06, 17:07

Hva synes dere om at Mr. Blatter driver en personlig kampanje mot Zidane, slik at han skal miste trofeet igjen æ?

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 16 jul 06, 01:28
Opprinnelig postet av danieltr

Hva synes dere om at Mr. Blatter driver en personlig kampanje mot Zidane, slik at han skal miste trofeet igjen æ?


Jeg tror Sepp Blatters oppførsel og uttalelser i alle saker beviser på den mest effektive måte at han personlig IKKE kommer til å bringe fotballen videre, og at hans egen stormannsgalskap er det som skal til for at verdens fotballnasjoner begynner å avgi stemme på en fornuftig måte etterhvert...

Blatter står jo ikke på sida til sine egne engang, bare se hvordan han har uttalt seg om dommere... Helt utrolig: Det ene øyeblikket sier han at videodømming blir over hans døde kropp, og det andre sier han at dommerene er dårlige... Så da har man slått fast at dagens ordning ikke fungere, og man gidder heller ikke gjøre noe med det.

Hvor mye lenger sitter Blatter? Ikke mer enn et par år, garantert. Sveitsisk politi har gjennomført razziaer, og forsøker å få opp ting for retten...

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 17 jul 06, 15:16
Opprinnelig postet av Asgeir
Opprinnelig postet av danieltr

Hva synes dere om at Mr. Blatter driver en personlig kampanje mot Zidane, slik at han skal miste trofeet igjen æ?


Jeg tror Sepp Blatters oppførsel og uttalelser i alle saker beviser på den mest effektive måte at han personlig IKKE kommer til å bringe fotballen videre, og at hans egen stormannsgalskap er det som skal til for at verdens fotballnasjoner begynner å avgi stemme på en fornuftig måte etterhvert...

Blatter står jo ikke på sida til sine egne engang, bare se hvordan han har uttalt seg om dommere... Helt utrolig: Det ene øyeblikket sier han at videodømming blir over hans døde kropp, og det andre sier han at dommerene er dårlige... Så da har man slått fast at dagens ordning ikke fungere, og man gidder heller ikke gjøre noe med det.

Hvor mye lenger sitter Blatter? Ikke mer enn et par år, garantert. Sveitsisk politi har gjennomført razziaer, og forsøker å få opp ting for retten...


så dere den dokumentaren om fifa som gikk på tv2 for litt siden? Der kom det fram mye intresant om fifa i det store og hele, med blatter i spissen, her lukter det smøring og bestikkelser lang vei i hele systemet! Tror ikke noen får fjernet blatter før han selv velger å gå av! desverre, han ødeleger slik han holder på nå!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3