Husk meg
Brukernavn
Passord

hvem kommer ?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 6 2

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 20 jun 06, 12:09
Hvorfor klarer klubben nesten utelukkende å hente spillere fra utenfor EU/EØS til prøvespill....
 

kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 20 jun 06, 12:20
Slike spillere kan man få for et slikk og ingenting. Og er man riktig heldig, så får man en gullgruve tilbake....

---------------------------

Ære være plankebyen!


sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 20 jun 06, 12:28
Jeg trodde vi skulle ha en ny forsvarer jeg. Ikke enda en midtbanespiller som kan bekle andre roller. Eggen har en forkjærlighet for å sette inn spillere på plasser de ikke hører helt hjemme. Når det er sagt er jeg spennt på hvem den nye spilleren er.

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 20 jun 06, 12:39
Kan ikke si jeg hopper i taket.... Da hadde det kanskje til og med vært bedre med Solli, som også er uhyre oppskrytt...
Men snakker han engelsk å sånn a? Da måtte det jo vært bedre å henta costa ricanern,...? Eller enda bedre, hent hit Paolo Wanchope!! Han skal visst teappe ned i den hjemlige serien, da kan vi kaste litt penger på bordet å få en klassespiss hit!

spartasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 188

Lagt til: 20 jun 06, 12:55
http://www.nordstrands-blad.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20051104/NOSPORT/111040009/0/NONYHETER

Fikk ikke kontrakt etter å ha trent med Frigg og Oslo Øst i vinter.

Var sjåfør og guide for Hotel Cæsars Anette Hoff.

Han kan jo selvsagt ha blitt mye bedre!

---------------------------

- sammen for Sarpsborg


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 20 jun 06, 13:02
Endret: 20 jun 06, 14:57
Dette lukter stallfyll, og bortkastede kroner lang vei.........sorry!

Han er ikke registrert i FIFAs Oversikt over spillere som har spilt VM-Kvalik de siste 2 årene.

"Skal prøvespiller i 3 uker" --> fin ferie det i Norge!

Hva skjer i FFK om dagen?
Det må da være bedre å bruke de pengene man har på en spiller. Kvalitet fremfor kvantitet!

(håper jeg må bite i meg mine ord!)

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 20 jun 06, 13:12
Blitt veldig mye bedre på noen måneder. Jeg er meget skeptisk, men vi skal aldri si aldri.

---------------------------

Fredd


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 20 jun 06, 14:56
Endret: 20 jun 06, 14:57
TV2Nettavisen skriver i sin sak:

"TV 2 Nettavisen har forsøkt å finne nærmere informasjon om Odruago uten å lykkes. Spilleren er ikke registrert i FIFAs oversikt over de burkinerne som har spilt VM-kvalifiseringskamper for Burkina Faso de siste to årene."

Jeg fikk heller ingen treff da jeg forsøkte å google spilleren. Når man legger til at han ikke er blitt vurdert god nok av klubber som Oslo Øst og Frigg, så er det ikke rart at man er ganske skeptisk. Men Eggen har kanskje sett noe spesielt ved ham...


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 20 jun 06, 14:59

Her virker det som om man skyter etter fly med sprettert!

Dette holder ikke mål slik det "kommer frem" i media, ikke lovende.

Men igjen, håper jeg tar feil!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 20 jun 06, 15:03
Er dette nok en lykkejeger, kan man spørre seg om klubben går for lut og kaldt vann.........

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 20 jun 06, 15:13
Kanskje det er "Emile Baron" som har tipset klubben igjen :-) Det var vel han som (eller en som utga seg for å være ham) som anbefalte sørafrikaneren som fikk seg Fredrikstad tur sist vinter da Eggen innrømmet tabben for sent... og han måtte få flybillett hjem igjen.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 20 jun 06, 15:29
Opprinnelig postet av aavdst
da Eggen innrømmet tabben for sent....


Godt sagt!

Jeg forstod på artikkelen i FB at dette er en spiller de hadde hatt på trening i vinter, at de likte det de så og at de nå ville se nærmere på ham. Da kan det vel ikke være en lykkejeger.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 20 jun 06, 15:44
Han spiller i den øverste ligaen, sier Eggen. Det skulle faen bare mangle....... Han bør ha ett tosifret antall landskamper.......minst

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 20 jun 06, 15:46
Opprinnelig postet av Costanza
TV2Nettavisen skriver i sin sak:

"TV 2 Nettavisen har forsøkt å finne nærmere informasjon om Odruago uten å lykkes. Spilleren er ikke registrert i FIFAs oversikt over de burkinerne som har spilt VM-kvalifiseringskamper for Burkina Faso de siste to årene."

Jeg fikk heller ingen treff da jeg forsøkte å google spilleren. Når man legger til at han ikke er blitt vurdert god nok av klubber som Oslo Øst og Frigg, så er det ikke rart at man er ganske skeptisk. Men Eggen har kanskje sett noe spesielt ved ham...



De skriver også,

skal være anbefalt av Rosenborgs Yssouf Kone


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 20 jun 06, 15:50
Opprinnelig postet av Costanza
Hvorfor klarer klubben nesten utelukkende å hente spillere fra utenfor EU/EØS til prøvespill....
 


Rami Shabaan, Øyvind Hoås, Christian Berg, Jon Anders Bjørkøy, Mihaly Toth, Martin Wiig, Bora, Piroja, Simen Brenne, Brian West, Gherland MacDonald, Hans Erik Ramberg, Jose Garro......
Nesten utelukkende spillere fra land utenfor EU/EØS?

I Norge bor det ca 4,5 mill. I Afrika f.eks bor det 880 mill. Det er grunn til å tro at det er nesten 200 ganger så mange fotballspillere i Afrika som holder minimum tippeliganivå. FFK kan kun ha 2 spillere i troppen fra land utenfor EU/EØS. Pr i dag er MacDonald skadet og har ikke vært noe soleklart førstevalg når han har vært skadefri, Garro er foreløpig ikke aktuell på midtbanen og West er så skadeutsatt at han stort sett bare er i troppen 50% av kampene.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 20 jun 06, 15:56
Noen som har hørt om Richard Henriksson (24).Skal vistnok spille for FFK  mot Djurgården i morgen iflg FB hvis jeg misforstår det riktig.

solgaard

Juniorspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 77

Lagt til: 20 jun 06, 15:56
Er dette en sen april-spøk? Jeg vet ikke om jeg skal sprekke ut i latter eller sinne her nå...

Dette minner meg om de gode, gamle dager i 2.div da vi hentet fantastiske Sulymane Sane...

---------------------------

Pontus


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 20 jun 06, 16:09
...tipper at snæbb er å ser på`n nå jeg...enten er det her et realt cupp eller så føyer det seg inn i rekken av FFK fadeser

Vi må huske at klubben antagelig vis får endel henvendelser fra spillere som har lyst på å vise seg frem.
Han har jo ikke blitt presentert som den nye dribblefanten ennå....

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 20 jun 06, 16:21
Endret: 20 jun 06, 16:31
Opprinnelig postet av jashin
Noen som har hørt om Richard Henriksson (24).Skal vistnok spille for FFK  mot Djurgården i morgen iflg FB hvis jeg misforstår det riktig.

Jepp. Jeg er mye mer spent på han! Kan visst spille både venstreback og midtstopper, har flere kamper i Allsvenskan for Djurgården i ung alder (var med å vinne serien), samt kamper for det svenske U21-landslaget. Spennende!

Det siste året har han vært i AGF, uten å imponere nevneverdig, men også vært en del skadet. Er nå bosmanspiller så blir eventuelt en gratis overgang.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 20 jun 06, 16:40
Endret: 20 jun 06, 16:48
Kanskje Gudbrand fra Tyskland er like bra som denne afrikaneren?


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 6 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24