Husk meg
Brukernavn
Passord

Blir det ny publikumsrekord?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 sep 03, 20:49
Kan vi forvente ny publikumsrekord mot
Ham-Kam, rart om det ikke kommer mer enn 6800
Tipper det kommer 8400, hva tror dere

Solvang

Juniorspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 124

Lagt til: 21 sep 03, 20:51
7000-7500 er mitt tips.

---------------------------

Fredrikstad Fotballklubb - tilbake i det gode selskap!


Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 21 sep 03, 21:11
Vet ikke helt, kommer litt ann på vær og hva ellers som skjer rundt i verden. Er det Stjernen kamp ( det tror jeg det ikke er, ettersom de hadde hjemmekamp i dag ) så faller nok tilskuertallet en god del. Kommer vel neppe så veldig mange bortesupportere til denne kampen heller, og da tror jeg nok at vi skal slite med å dra inn mer enn 6000. Men jeg håper jo at byen virkelig viser seg fra sin beste side og stiller opp !!

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 21 sep 03, 21:24
Stjernen skulle opprinnelig hatt hjemmekamp, men den er visst flyttet til mandag.

Med oppholdsvær tror jeg på 6-7000 tilskuere.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 21 sep 03, 22:37
Endret: 21 sep 03, 22:38
Hvis vi skal sammenligne kampen mot Hamarkameratene med fjorårets kamp mot Kvik Halden, så skal man jo tro at det skal være mulig å slå det resultatet. Det kom riktignok mellom 1000 -1500 tilskuere fra Halden den gangen. Men, hvis det kommer 100 stykker fra Hamar så skal vi være fornøyde. Men det er vel kanskje flere FFK-patrioter i vår egen by som kommer. Nå spiller vi tross alt for opprykk til det gjeve selskapet. Tenkt dere. 16 Mai til året. FFK har hjemmekamp mot RBK, etter dagens prestasjon av RBK har jeg vel vansklig for å tro at FFK allerede til året kan hamle opp med et slikt lag. Men nå ser det ut som om vi går fra 2 div, til eliteserien på kortest mulig tid. Så alt kan jo skje...tørr vi håpe på å se sju tallet til søndan, tror det kan bli litt vel opptimistisk. men men......

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 21 sep 03, 22:41
Tror ikke rekorden ryker på søndagen, men mot Hønefoss ryker den...

Ellers kan det jo være at vi alle bommer skikkelig og rekorden ryker mot Oslo Øst... Kan være mange som ønsker å være med på en evt opprykksmarsj etter kampen:D:D:D

Håper selvsagt at vi kan ta den marsjen mye tidligere...

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 22 sep 03, 01:36
Går jeg litt ut av topic emne her, men tenkte på det hvis det blir kvalikk på dere. Og slik det ser ut pr dags dato er det Enga dere møter!! Da blir`e jo et hælvette!! Da må det vel bli rekord, så sant dere får spella på stadion!!

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 22 sep 03, 01:59
Det blir et helvete - eller helvetes morsomt om du er fra fredrikstad - med 8500 innenfor Stadion-murene og veldig trøkk. Ser på det som en selvfølge at vi får spille på Stadion, hvorfor skulle vi ikke det?

Men det er lenge frem dit.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 22 sep 03, 07:18
Endret: 22 sep 03, 07:19
Kan jo hende NFF får det plutselig for seg at Fredrikstad stadion ikke har kapasitet telll å ta i mot så mye folk!!

Skulle ikke forrundre meg om de setter opp kun 1 kamp! På Ullevaal! Vinner`n er i eliteserien!! Mini-cup finale!!

Veit aldri hva de høye herrer kan finne på når døm ser muligheten for at pengesekken kan vokse!!

Neida, blir nok på stadion. Men klanen kommer nok tell å stå for det meste av stemmninga!!

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 22 sep 03, 08:52
Endret: 22 sep 03, 08:52
Det blir nok ingen kamp mot enga for oss, vi skal rett opp ;) :ffk:

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


Krumtapp

Juniorspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 156

Lagt til: 22 sep 03, 10:30
Dersom klanen kommer på besøk, kommer vel også Kråkevenga for å gi støtte til Østfolds beste lag??? Sollidaritet!

---------------------------

Any given sunday


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 22 sep 03, 11:26
Hehe. Dream on! Rykker dere opp nå, så bytter vi nok plass etter neste sesong. Alt for tidlig for dere å rykke opp. Mye bedre om dere fulgte Østfolds stolthet opp etter 2004-sesongen.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 22 sep 03, 11:37
Moss kommer aldri opp igjen nå, desverre.

:D

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 22 sep 03, 13:45
Det er aldri for tidlig å rykke opp, Bjørnen. Rykker vi opp i år er det fordi vi er gode nok.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Jon

Juniorspiller

Ble medlem: 26 jun 03
Innlegg: 142

Lagt til: 22 sep 03, 14:14
Hadde vært gøy med Enga på Stadion eller Ullevål, hvis det skulle bli slik. Håper selvfølgelig på direkte opprykk ;)

Tilskuertall mot Hamkam: 5377

:ffk:

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 22 sep 03, 14:47
Personlig håper jeg på direkte opprykk, kvalikken kommer til å bli et sant helvette uansett motstand da man møter et lag med større tempo i beina og mer å tape enn FFK.

Nei, direkte opprykk hadde vært genialt, men det er mange poeng igjen å spille om, så dette er ikke avgjort... Og skulle det nå bli sånn at man i løpet av 2 kamper er sikret minimum kvallik, så håper jeg at Guttane senker skuldrene og spellær ball, da har de tross alt intet å tape, og resultatene kommer til å komme av seg selv...

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 22 sep 03, 15:09
Ønsker meg mist av alt Enga i kvallik.
De er et cuplag, og presset på dommere osv vil bli vanvittig, "hele" fotballnorge ønsker jo Enga i Tippeligean. Klanen vil lage et sinnsykt trøkk, i alle fall hjemme. På Stadion bør vi bestemme...
Når det er sagt tror jeg vi blir blant de to beste.
Vi har tatt masse poeng i en spillemessig svak periode, jeg tror at formen kommer og stallen nå er sterk nok til å sikre direkte opprykk. Dessuten har vi en trener som har alle forutsetning til å få laget til å prestere (les vinne) slik situasjonen er blitt.
Tipper seier mot Kamma, at Hønefoss avgir poen mot Start, og at vi er blant de to sesongen ut.
Rett opp!!!!

Krumtapp

Juniorspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 156

Lagt til: 22 sep 03, 15:24
Glem ikke at fotball-Norge også ønsker FFK opp i eliteserien. Enga mot FFK vil bli en knallkamp.

Jeg tror ikke det ville bli lett å "bestemme" selv på Fredrikstad stadion. Klanen er i en klasse for seg.

---------------------------

Any given sunday


Jonpk

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 03
Innlegg: 242

Lagt til: 22 sep 03, 16:00
Tilbake til topicen :-)... Går ikke denne kampen også på Tv. Da er det vel sannsynlig at noen velger å se den hjemme. Altså ingen publikumsrekord!

---------------------------

En ærlig FFK supporter!


sholm

Knøttespiller
Ble medlem: 15 mai 03
Innlegg: 26

Lagt til: 22 sep 03, 16:36
Det er vel kampen mot Hønefoss som skal tv- sendes tror jeg. Vi satser på publikumsrekord og høy stemning til søndagen. Gutta trenger publikum i ryggen på vei mot tippeligaen..:)


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3