Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva med Somen fra Odd?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 jun 06, 15:42
Odd ønsker å leie han ut til Bryne, kunne dette vært noe for oss?

Somen til Bryne...?


Somen A. Tchoyi

Etter hva oddgrenland.no erfarer, har det i formiddagstimene i dag vært kontakt mellom ODD og Bryne med tanke på et eventuelt utleie av Somen A. Tchoyi til førstedivisjonsklubben. Somen har slitt med formen den siste tiden, noe som har resultert i lite spilletid på førstelaget. For en ung spiller som Somen, vil det være av stor verdi for videre utvikling å få spille førstelagsfotball.

I så måte kan en utleieperiode til en klubb på nest høyeste nivå, være gunstig for både Somen og ODD. Dette er jo tidligere forsøkt med hell, bl.a. med Tarjei Dale og Pors.

Så vidt oddgrenland.no forstår, stiller både klubben, trenere og ikke minst Somen selv, seg positiv til en slik løsning. Det vil jo også forenkle en eventuell kontraktsituasjon med to av prøvespillerne, som jo kommer utenfra EU


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 04 jun 06, 15:48
Trenger ikke flere spillere utenfor Eu.
Syns det er idiotisk at i den Norske ligaen så kan det max være 2 spillere utenfor Eu, men i Spania og andre land så er det vel nesten ubegrenset.


Urettferdig vil jeg kalle dette. Håper vi kan få de samme reglene her i landet.

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF ULTRAS!!


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 04 jun 06, 15:55
Endret: 04 jun 06, 15:55
Opprinnelig postet av FFK Forever
Trenger ikke flere spillere utenfor Eu.
Syns det er idiotisk at i den Norske ligaen så kan det max være 2 spillere utenfor Eu, men i Spania og andre land så er det vel nesten ubegrenset.


Urettferdig vil jeg kalle dette. Håper vi kan få de samme reglene her i landet.


I Primera er det kun lov å ha 4 ikke-EU spiller i stallen, i Segunda og nedover er det kun lov med to ikke-EU spillere. Er vel ganske likt over hele fjøla.

---------------------------

På tribunen bestemmer vi!!


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 04 jun 06, 15:56
Opprinnelig postet av bønna
Opprinnelig postet av FFK Forever
Trenger ikke flere spillere utenfor Eu.
Syns det er idiotisk at i den Norske ligaen så kan det max være 2 spillere utenfor Eu, men i Spania og andre land så er det vel nesten ubegrenset.


Urettferdig vil jeg kalle dette. Håper vi kan få de samme reglene her i landet.


I Primera er det kun lov å ha 4 ikke-EU spiller i stallen, i Segunda og nedover er det kun lov med to ikke-EU spillere. Er vel ganske likt over hele fjøla.


Nettopp. Så kan man stille spørsmålet. Hvorfor skal vi ha andre regler enn Spania?

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF ULTRAS!!


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 04 jun 06, 16:01
Ja, det er jo selvfølgelig kjipt med disse reglene.

Grunnen til at det er lov med 4 ikke-EU spillere i Spania kan jeg tenke meg er pga de mange utlendingene som allerede var der.

Somen kunne absolutt vært en spennende spiller, men er jo ikke et sikkert kort med tanke på formen hans.

---------------------------

På tribunen bestemmer vi!!


Jon_Kaizer

Knøttespiller
Ble medlem: 07 aug 05
Innlegg: 37

Lagt til: 06 jun 06, 01:10
i dag var han svinaktig god... fatter ikke hvorfor han ikke spilte fra start...


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3