Husk meg
Brukernavn
Passord

Odd-FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 13 6

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 05 jun 06, 18:51

3-0 til pause, helt ufortjent. Hadde vi putta på døm sjansene i starten hadde kampen vært helt annerledes. Vi må skjerpe oss veldig. Kan ikke gi bort mål på den måten vi gjør på bortebane. Neste kamp må Staw stå, ellers skjønner jeg ingenting.


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 05 jun 06, 18:51
Hva faen er det som skjer?
Hvorfor får vi ALLTID deng på bortebane selvom vi fører kampen?! Det er så fantastisk elendig. Fortsetter vi sånn som dette bærer det rett ned igjen. Det MÅ kunne gå an å putte den jævla kula i nettet riktig vei for en gangs skyl.
Jeg er så jævlig forbanna akkurat nå. Orker ikke å høre mer. Er nesten glad jeg ikke hadde tid og penger til å dra til Skien. :(

---------------------------

NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 05 jun 06, 18:51
Endret: 05 jun 06, 18:52

Det laget her trenger en omgang RUNDJULING

Null respekt for supporterne

NOEN MÅ GÅ!!!!!!!!

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 05 jun 06, 18:52
Opprinnelig postet av FFK1903
3-0???

Hva faen er det som skjer egentlig?


Vi suger så ekstremt i forsvar at det er helt sinnsykt.  Det er VIRKELIG behov for å forsterke laget bakover. Dagens lyspunkt - om enn noe - er Peters.

Vi scoret 5 mot TIL forrige runde - vi får gå helt i kjelleren og putte fem, så får vi vist Odd hvor skapet skal stå...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 05 jun 06, 18:52
Nå skal en være forsiktig med å legge for mye vekt på det VG og Dagbladet skriver i livedekninga si, men hvordan er det mulig å ligge under 3-0 etter å tidvis ha vært best i omgangen?? Hvordan er dette mulig???

---------------------------


Bjørn Jervell Hansen


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 05 jun 06, 18:53
De to siste måla kom jaggu kjapt!!
Var på dass og pissa,plutselig sto det 3-0 til Odd!!
Like før jeg gikk i bakken  
Men men,vi begynner jo å bli vant til dette nå!!

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 05 jun 06, 18:54
Opprinnelig postet av bjervell
Nå skal en være forsiktig med å legge for mye vekt på det VG og Dagbladet skriver i livedekninga si, men hvordan er det mulig å ligge under 3-0 etter å tidvis ha vært best i omgangen?? Hvordan er dette mulig???


Ja der sier du noe, hvordan er det mulig??? Det er bare vi som klarer det, det er jeg helt sikker på!!!

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 05 jun 06, 18:54
Opprinnelig postet av bjervell
Nå skal en være forsiktig med å legge for mye vekt på det VG og Dagbladet skriver i livedekninga si, men hvordan er det mulig å ligge under 3-0 etter å tidvis ha vært best i omgangen?? Hvordan er dette mulig???


Godt spørsmål.  Vi burde scoret ett eller to mål i løpet av de første 10 minuttene. Etter de femten første begynner Odd å komme mer og mer inn i kampen - men uten å dominere. 

Plutselig scorer Odd et mål (flott, for all del - men jeg lurer på om Steinar sover litt) og så rakner vi helt i forsvar. 

Odd er ikke noe bedre enn oss, det er bare det at vi ikke scorer og at vi samtidig gir bort mål til Odd.  Minner stygt om Sandefjord-kampen.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 05 jun 06, 18:55
Endret: 05 jun 06, 18:55
Jaja. 3-0 etter en omgang vi kanskje har vært det beste laget spillemessig. Men som vanlig - på bortebane - har vi ikke flyt foran noen av målene. Ganske typisk at Peters skyter stang ut. På hjemmebane ville den gått inn...

Det er jo også ganske utrolig at vi har sluppet inn tre mål. Det første et skudd fra over 30 meter som Sørlie står og ser går inn i hjørnet. Grusomt. Det andre kommer etter at Czwartek sover og Joyce - som på dette tidspunktet faktisk burde vært utvist (har aldri sett en så ufin spiller før, både det han gjorde mot Piiroja og Peters kvalifiserte til kort) header innlegget i mål. Deretter et håpløst selvmål.

Fantastisk.

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 05 jun 06, 18:55
Raio Piiroja headet i eget mål, på 2 - 0 målet så glapp bjørkøy i markeringa og de ornelas kunne score, og da var Bergstrøm oppgitt ja.... 
Vi skal aldri si aldri, ballen er rund og det er en omgang igjen, men sorry folkens vi taper denne kampen og går til sommerferie rundt kvalikk plassen... Og dersom detta her fortsetter i høstsesongen, så blir det nedrykk

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 05 jun 06, 18:55
Opprinnelig postet av A9$h

Det laget her trenger en omgang RUNDJULING

Null respekt for supporterne

NOEN MÅ GÅ!!!!!!!!



Slutt opp med det null respekt for supporterne PISSET ditt!!!

Hvis ikke folk har skjønt at forsvaret vårt suger hestemøkk før nå, så har dere ikke fulgt med ass. Og når i tillegg tryllekunstneren desverre ikke er bedre, ja da blir det dårlig.
Vi ække bedre, rett og slett!!!

---------------------------

I år skal vi slå klart ned på holding for å få bort problemet en gang for alle!! HAHA!!! TIDENES APRILSPØK!!! UT med norske dommere!! For FAEN!!!


Woldsky

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 jun 06
Innlegg: 14

Lagt til: 05 jun 06, 18:56
Detta er bare tragisk, fra å spille såpass bra i de første minuttene, så får vi juling igjen...

3-0 ja, vi får håpe at gutta kan samle seg litt ihvertfall og redusere noe, men er ikke optimist nå...
Det ville vært å væra naiv...

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 05 jun 06, 18:56
Opprinnelig postet av Costanza
Jaja. 3-0 etter en omgang vi kanskje har vært det beste laget spillemessig. Men som vanlig - på bortebane - har vi ikke flyt foran noen av målene. Ganske typisk at Peters skyter stang ut. På hjemmebane ville den gått inn...

Det er jo også ganske utrolig at vi har sluppet inn tre mål. Det første et skudd fra over 30 meter som Sørlie står og ser går inn i hjørnet. Grusomt. Det andre kommer etter at Czwartek sover og Joyce - som på dette tidspunktet faktisk burde vært utvist (har aldri sett en så ufin spiller før, både det han gjorde mot Piiroja og Peters kvalifiserte til kort). Deretter et håpløst selvmål.

Fantastisk.


Du glemte selvmålet, hvor piiroja headet i eget nett :(

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 05 jun 06, 18:56
Opprinnelig postet av GurrBass
De to siste måla kom jaggu kjapt!!
Var på dass og pissa,plutselig sto det 3-0 til Odd!!
Like før jeg gikk i bakken  
Men men,vi begynner jo å bli vant til dette nå!!

Ja, det er jo egentlig det verste...

Men et sånt ras som på slutten av denne omgangen hører til sjeldenhetene, selv for FFK!

Blir vanskelig å få noe gøy ut av andre omgang nå, men som den evige optimist jeg er satser jeg alt på at vi får en tidlig redusering i andre. Og så er det kamp igjen :-)

---------------------------


Bjørn Jervell Hansen


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 05 jun 06, 18:57
Opprinnelig postet av SirLion
Opprinnelig postet av Costanza
Jaja. 3-0 etter en omgang vi kanskje har vært det beste laget spillemessig. Men som vanlig - på bortebane - har vi ikke flyt foran noen av målene. Ganske typisk at Peters skyter stang ut. På hjemmebane ville den gått inn...

Det er jo også ganske utrolig at vi har sluppet inn tre mål. Det første et skudd fra over 30 meter som Sørlie står og ser går inn i hjørnet. Grusomt. Det andre kommer etter at Czwartek sover og Joyce - som på dette tidspunktet faktisk burde vært utvist (har aldri sett en så ufin spiller før, både det han gjorde mot Piiroja og Peters kvalifiserte til kort). Deretter et håpløst selvmål.

Fantastisk.


Du glemte selvmålet, hvor piiroja headet i eget nett :(

Gjorde jeg?

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 05 jun 06, 18:57
Lurer på om alle dem som kommer med frasen "det løsner snart, og da kommer poengene" er like optimistisk ennå jeg... Er så drittlei av å høre på folk som er blindt positivt til alt, det er slike som ikke reagerer før vi har rykket ned. Håper inderlig ikke ledelsen er like tålmodig som enkelte her inne, for da er jeg redd det er for sent før noen reagere.

Det kan ikke lengre kalles uflaks når vi bommer og bommer kamp etter kamp etter kamp, da er det pur og ren udyktighet, ikke noe annet. Nå må vi begynne å få opp øya, sette fingern på problemet, og ikke minst gjøre noe med det.

Øvre halvdel? Glem det!

Heldigvis pleier vi å være mye bedre på høsten, men det finnes grenser for hvor mange år vi skal klare å unngå nedrykk i siste liten også, et år går det feil...

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 jun 06, 18:58
Endret: 05 jun 06, 18:59
Opprinnelig postet av bjervell
Nå skal en være forsiktig med å legge for mye vekt på det VG og Dagbladet skriver i livedekninga si, men hvordan er det mulig å ligge under 3-0 etter å tidvis ha vært best i omgangen?? Hvordan er dette mulig???


Vi trenger en som kan omsette sjanser ikke noe annet, Simen Brenne hadde to sjanser i begynnelsen av kampen, hvor det lett kunne stått 1-0, eller 2-0.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 05 jun 06, 18:58
Og i skrivende stund ligger vi atter en gang på kvalik

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 05 jun 06, 18:59
utrolig.. skjer gang på gang.. Egentlig en jevnspilt 1. omgang, men siden det er FFK som spiller er det jo en vane at vi ligger under på bortebane.. 
Skulle nesten tro uansett hvordan FFK spiller på bortebane blir det tap og det med drøssevis av mål imot.. 
Har sluppet inn 20 mål nå.. og Sørlie har sluppet inn 10 av dem..

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 05 jun 06, 18:59
Opprinnelig postet av FFK1903
Lurer på om alle dem som kommer med frasen "det løsner snart, og da kommer poengene" er like optimistisk ennå jeg... Er så drittlei av å høre på folk som er blindt positivt til alt, det er slike som ikke reagerer før vi har rykket ned. Håper inderlig ikke ledelsen er like tålmodig som enkelte her inne, for da er jeg redd det er for sent før noen reagere.

Det kan ikke lengre kalles uflaks når vi bommer og bommer kamp etter kamp etter kamp, da er det pur og ren udyktighet, ikke noe annet. Nå må vi begynne å få opp øya, sette fingern på problemet, og ikke minst gjøre noe med det.

Øvre halvdel? Glem det!

Heldigvis pleier vi å være mye bedre på høsten, men det finnes grenser for hvor mange år vi skal klare å unngå nedrykk i siste liten også, et år går det feil...


enig.. har sagt hele tiden at vi trenger en spiss som scorer hjemme OG borte...
Hva skjer med forsvaret vårt? Trenger vi en ny høyreback nå??

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 13 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3