Husk meg
Brukernavn
Passord

Fotball VM

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 8 6

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 20 jun 06, 23:13
Sverige hadde egentlig fortjent 3 poeng idag,men må nok nøye seg med 1 poeng og en utrolig tøff kamp mot Tyskland..
Jeg har faktisk trua på at Sverige kan slå ut Tyskland,men håper ikke de gjør det!!

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 jun 06, 00:06
håper ikke sverige tar tysk land... jeg vil ha hjem  rami 

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 jun 06, 12:47
Opprinnelig postet av keiko99
håper ikke sverige tar tysk land... jeg vil ha hjem  rami 


Enig med deg keiko99. Ut med Sverige nå, og vekk med Tyskland i neste runde.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 21 jun 06, 15:18
igår kunne england takke seg selv for at de ikke vant, står helt passive å ser på at larson (eller om det var han andre) får benet opp i hue  høyde, og knotte ballen i mål! fortjent i forhold til 2 omgang, fader, england må skjerpe seg, sverige hadde 6 cornere i 2 omgang, 1 gikk i mål, 4 i tverligger, og en redning på strek! England burde også avgjort kampen i  1 omgang, totalt unødvendig å falle så langt tilbake etter en nesten perfekt utført 1 omgang, kunne vel også fort stått med ett par tre scoringer etter 1 omgang england.... men greit nok alt i alt, sverige ryker mot tyskland, og england klarer vel kanskje å kjempe inn en seier over paraguay (ble det ikke mot døm æ??) bra at england vant gruppa, men jævlig synd med owen... viktig spiller!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 21 jun 06, 15:31
England skal vel møte Ecuador i neste kamp, tenker jeg.. De går lett videre.

---------------------------

"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much more important than that!"
-Bill Shankley


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 21 jun 06, 15:55
Opprinnelig postet av Superboy
England skal vel møte Ecuador i neste kamp, tenker jeg.. De går lett videre.


selvfølgeli ecuador var det... hehe, mange land å huske, så lite plass å lagre på...

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 jun 06, 17:02
De presterer å si at headinga til Fonseca er i verdensklasse. Hallo, sånne mål har jeg scora mange av. Det skal mye til før jeg tar av slik som disse kommentatorene gjør i dette mesterskapet.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 21 jun 06, 19:40
Opprinnelig postet av Rune Haugen
De presterer å si at headinga til Fonseca er i verdensklasse. Hallo, sånne mål har jeg scora mange av. Det skal mye til før jeg tar av slik som disse kommentatorene gjør i dette mesterskapet.


da betyr vel det at du er i verdensklasse da rune...  betal lisens å begyn på FFK!!! hehehe

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 jun 06, 19:50
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Opprinnelig postet av Rune Haugen
De presterer å si at headinga til Fonseca er i verdensklasse. Hallo, sånne mål har jeg scora mange av. Det skal mye til før jeg tar av slik som disse kommentatorene gjør i dette mesterskapet.


da betyr vel det at du er i verdensklasse da rune...  betal lisens å begyn på FFK!!! hehehe


Jeg scora et nesten identisk mål her om dagen.Men å begynne på FFK nå, nei det er jeg for gammal til.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 21 jun 06, 20:45
Endret: 21 jun 06, 22:59
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Opprinnelig postet av Rune Haugen
De presterer å si at headinga til Fonseca er i verdensklasse. Hallo, sånne mål har jeg scora mange av. Det skal mye til før jeg tar av slik som disse kommentatorene gjør i dette mesterskapet.


da betyr vel det at du er i verdensklasse da rune...  betal lisens å begyn på FFK!!! hehehe


Jeg scora et nesten identisk mål her om dagen.Men å begynne på FFK nå, nei det er jeg for gammal til.


man er ikke eldre en man føler seg selv vet du, ffk kunne trengt en målgjører i verdensklasse...



Hvem vinner i kveld da folkens?? må si jeg holder en knapp på nederland jeg da, men blir vel en tett og tøff kamp tenker jeg..


EDIT: 
 jaja, 0-0 i en jevn men litt kjedelig forestilling, begge lag virket fornøyde med at de allerede var klare for 8dels finalen, og et helt greit resultat også. Selvom begge lag hadde sine muligheter på slutten til å score....

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 22 jun 06, 20:50
Hja .... nå begynner det og jeg er nervevrak ..............  

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 22 jun 06, 20:51
Heia Australia og Brasil!!

---------------------------

"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much more important than that!"
-Bill Shankley


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 22 jun 06, 23:06
Endret: 22 jun 06, 23:06
australia videre til 8 dels finalen etter en dramatisk fotball kamp, ihvertfall på slutten hvor sjansene haglet på lik linje med gule og røde kort, australia snytt for ihvertfall ett soleklart straffespark, men får ett til litt senere på en  ganske så klar hands, noe som gjentok seg i 2 omgang, og da skulle egentlig australia hatt en straffe til.... 3 røde kort, masse kjappe overganger og alt ialt en ganske så bra fotball kamp. Jeg liker bestandig at underdogs lag kommer videre, så også med australia, selvom jeg skjønner at dette må være tungt for klokan... men helt ærlig, jeg synes australia fortjente uavgjort  idag, selvom det kunne bikka begge veier mot slutten.




og sånn for å være litt slem nå klokan.... du skylder meg en øl.... (sorry, kunne ikke la være...)

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 22 jun 06, 23:35
kjekt at moderatorene her sletter totalt uskyldige  poster.. hvis bildet var for stort, finnes det muligheter for å linke.. ikke at jeg bryr meg så jævlig.. men det blir for dumt.. 

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 22 jun 06, 23:38
enig med deg her... og den pondus stripa er jo en av de bedre...

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 23 jun 06, 00:08
Det var jo nesten da Zoran, men Kroatia hadde flaks i dag. Poll(dommer`n) kan umulig ha vært med sine fulle 5 i dag. Dømminga i dag var jo helt på jordet men så lenge Australia gikk videre er jeg fornøyd. Synes Australia har vist en fantastisk moral under VM.

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 23 jun 06, 12:18
Nesten og nesten ... Når du blir rundspilt mot Australia slik Kroatia gjorde i første omgang da er det like greit å bli slått ut. merkelig nokk men jeg tokk det ikke så ille som jeg fryktet.. Må være alderen vel (he he 40 om par uker) .... 

Det var en som kommenterte dømming... Jeg synes at Poll hjalp Kroatia med minst to straffer men må bare nevne at vi som har peiling på fotball skjønner at det andre målet til Australia er offside.... 

Og dem der  gule korta til Simunic erdet vel ingen som skjønner hva har skjedd med 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 23 jun 06, 13:20
2-2 målet til australia er helt klart offside ja..

Men det med det røde kortet blir håpløst av dommeren, ikke ha kontroll på hvem som har fått gult kort tidligere i kampen er skandale! Tenk om han hadde satt inn 3-2 målet til croatia, da hadde det blitt haraball og livat der nede tenker jeg... overså to klare straffespark til australia også, så egentlig er det vel litt fortjent at de fikk godkjent målet, selvom det skulle vært offside...

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 23 jun 06, 13:38
Noen som skjønte noe av det som skjedde helt på slutten? Australia scorer.. Dommeren blåser for noe å peker mot straffemerket..? Så brått er det bare kaos å han låser av kampen!!!

Jeg hadde tippet at det skulle bli MER enn 10 simple skudd på mål og manglet kun denne for en pen sum, men neeeeida! Det ender med 10 skudd på mål, og da teller ikke det siste skuddet som egentlig gikk inn, men jeg ikke fatter hva ble annulert for??
Jævla dommerfaen! Trodde det skulle være dommere som ikke gjorde noen nevneverdige feil i VM jeg, hørtes sånn ut på Blatter.... Latterlig mann!

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 23 jun 06, 13:48
Australia kampen var jo ikke annet en katastrofe dømming hele veien.  Og det som gjør det faktisk er litt morsomt er at Blatter, samme mann som mente at Hauge var en elendig dommer og som sa at slik dømming ikke kom til å skje i VM faktisk forsvarer Poll.

Snakk om å kaste stein i glasshus.

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 8 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3