Husk meg
Brukernavn
Passord

Super-Toth

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 30 mai 06, 23:38

Nå skal jeg helle litt kaldt vann i blodet Deres.

Jeg har også blitt imponert av Toth mot Stabæk, VIF og nå sist Tromsø. Synes også han har gjort greie bortekamper for FFK. Men jeg tar ikke av før mannen har laget et tosifret antall mål for klubben. Ja han har vært godkjent for FFK i år, men ikke til å ta av seg hatten for i forhold til West, Hoås eller fordensakskyld Ringberg når han var i FFK.

Men han skal ha for sine 3 siste hjemmekamper

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 31 mai 06, 13:09
Opprinnelig postet av oleberg

Nå skal jeg helle litt kaldt vann i blodet Deres.

Jeg har også blitt imponert av Toth mot Stabæk, VIF og nå sist Tromsø. Synes også han har gjort greie bortekamper for FFK. Men jeg tar ikke av før mannen har laget et tosifret antall mål for klubben. Ja han har vært godkjent for FFK i år, men ikke til å ta av seg hatten for i forhold til West, Hoås eller fordensakskyld Ringberg når han var i FFK.

Men han skal ha for sine 3 siste hjemmekamper



Hvis Toth fortsetter å levere målgivende pasninger og samtidig scorer jevnt og trutt bryr jeg meg fint lite om han ender på 8, 10, 12 eller fjørten mål.   Selv om jeg selvsagt håper han blir toppscorer i eliten.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 31 mai 06, 13:19
Opprinnelig postet av oleberg

Nå skal jeg helle litt kaldt vann i blodet Deres.

Jeg har også blitt imponert av Toth mot Stabæk, VIF og nå sist Tromsø. Synes også han har gjort greie bortekamper for FFK. Men jeg tar ikke av før mannen har laget et tosifret antall mål for klubben. Ja han har vært godkjent for FFK i år, men ikke til å ta av seg hatten for i forhold til West, Hoås eller fordensakskyld Ringberg når han var i FFK.

Men han skal ha for sine 3 siste hjemmekamper



Er det  ikke litt gammeldags å mene at spissen skal score alle målene? Ikke nødvendigvis galt å være gammeldags sånn generelt, men kanskje i denne sammenheng.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


innvandrer

Juniorspiller

Ble medlem: 27 sep 05
Innlegg: 208

Lagt til: 31 mai 06, 13:56
Opprinnelig postet av Bob Page
Og tenk, Drillo syntes han ikke var god nok...

Grunnen til at han ikke ble brukt i fjor, var vel at han ikke var i form når han ankom FFK. Så sånn sett, var han nok ikke god nok ifjor.

---------------------------

Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 31 mai 06, 14:03
Opprinnelig postet av oleberg

Nå skal jeg helle litt kaldt vann i blodet Deres.

Jeg har også blitt imponert av Toth mot Stabæk, VIF og nå sist Tromsø. Synes også han har gjort greie bortekamper for FFK. Men jeg tar ikke av før mannen har laget et tosifret antall mål for klubben. Ja han har vært godkjent for FFK i år, men ikke til å ta av seg hatten for i forhold til West, Hoås eller fordensakskyld Ringberg når han var i FFK.

Men han skal ha for sine 3 siste hjemmekamper



Er ikke alle for gitt å skåre over 10 mål i TL.

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 31 mai 06, 23:13
Etter min mening er Tõth en meget god spiller som er spesielt bra til å binde opp stoppere. Han bør drilles inn i en fast formasjon sammen med Tarik. West er det bare å selge mens vi får penger for ham, har aldri i mitt bare liv sett en større kylling. Han er jo bestandig helt eller delvis skadd, timeprisen begynner å bli rimelig høy for hans aktive tjenester! Tõth ser ut som han kan spille med brukket ben, mannen er jo en tanks.

---------------------------

-Det er min forbannede rett å skrike når jeg har kjøpt billett-


frecjoha

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 05 jun 06, 20:57
Så skåret "Super-Toth" igjen... Morsomt

---------------------------

Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 05 jun 06, 21:41
Opprinnelig postet av frecjoha
Så skåret "Super-Toth" igjen... Morsomt


Ååååh så fortjent også!  Toth har god innstilling stort sett i alle kamper og jobber og sloss.  Håper vi klarer å holde scoringssnittet oppe etter ferien - da kan det bli morsomt...  Men det bør vel ikke bli sånn at vi må score 3 mål i hver kamp for å få poeng...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Jon_Kaizer

Knøttespiller
Ble medlem: 07 aug 05
Innlegg: 37

Lagt til: 06 jun 06, 01:06
Hyll hyll... Toth er verdens  råeste spiss... takk for enda en scoring...bynner å løsne nå
 

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 06 jun 06, 09:08
Hyll hyll Atilla!

---------------------------

NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 06 jun 06, 09:48
hyggelig at han leverer , håper det fortsetter.

Nå kan Eggen konsentrere seg om forsterkning av forsvaret, spissplassen er  reservert fremover


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24