Husk meg
Brukernavn
Passord

Super-Toth

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 29 mai 06, 23:21
Etter en dag med lyn, torden og øsende regn i perioder - et merkelig vær - hadde jeg gleden av å se en utrolig merkelig fotballkamp på stadion i knallfint sommervær. 

(Bra innledning, ikke?)

I den anledning vil jeg trekke frem Mihaly Toth for den måten han spiller på. Mulig var Raymond Super i dag, men jeg er ikke snauere enn at jeg sier: Javel. Da har vi to Super-spillere på banen. :)

Toth har vist over tid at han virkelig er en knallgod fotballspiller: Han er sterk, arbeidsvillig, god til å spille fri medspillere - og nå har han jaggu meg begynt å score mål også! Dagens scoring var en perle - i motsetning til målet mot Vålerenga som viste krigeren Toth. 

Vi får håpe den gode, offensive, trenden fortsetter til neste kamp - men da håper jeg vi blir litt mer på hugget der bak også. Å slippe inn tre mål mot Tromsø i dag var ikke bra - Tromsø hadde vel omtrent én sjanse... 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 29 mai 06, 23:25
Endret: 29 mai 06, 23:26

Det er fint å se at Toht kler navnet sitt.. eller mellomnavnet Atilla..

http://www.hyperhistory.net/apwh/bios/b3atilla_p1dz.htm


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 29 mai 06, 23:49
Toth er konge

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 29 mai 06, 23:55
Sjefen over alle sjefer..

Jeg har hvertfall fått en ny yndling

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


frecjoha

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 30 mai 06, 09:18

Gikk skåring nr.1 via Toth, eller blir det å regne som selvmål?
Skåring nr.2 er det ikke mange som gjør etter han, med en mann i ryggen.

---------------------------

Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 30 mai 06, 09:20
Vil også slenge meg på som Toth supporter.  Han er en skikkelig kriger.  Nå må det bare snart løsne for stakkars Tarik.  Han gjør jo så mye riktig, men ikke det siste.  Kvisvik - stor igår.

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 30 mai 06, 09:30
Må innrømme å si at jeg var skeptisk til kjøpet av Toth i fjor,men feil kan mann ta og glad er jeg for det 
Bare håpe formkurven stiger og at måla kommer på løpende bånd!!

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!


knaggen

Knøttespiller

Ble medlem: 19 apr 06
Innlegg: 74

Lagt til: 30 mai 06, 09:39
Opprinnelig postet av frecjoha

Gikk skåring nr.1 via Toth, eller blir det å regne som selvmål?
Skåring nr.2 er det ikke mange som gjør etter han, med en mann i ryggen.



Så den i reprise noen ganger i går - og uten touchen fra Årst hadde nok ikke ballen gått inn, så ja - det blir nok regnet som ett selvmål av Årst. Men kredit både til Tòth og Kvisvik på den corneren der - glimrende slått og glimrende møtt.

Henger meg ellers på de superlativene som allerede er brukt om Tòth - en meget bra kamp i går, kjemper som en løve og sterk som en bjønn! Håper det har løsnet for alvor nå...!

---------------------------

Øvre halvdel 2006 !


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 30 mai 06, 09:52
Endret: 30 mai 06, 09:57
Opprinnelig postet av knaggen
Øvre halvdel 2006 !

Øvre 14. del 2007 ;D

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


Jon_Kaizer

Knøttespiller
Ble medlem: 07 aug 05
Innlegg: 37

Lagt til: 30 mai 06, 11:07
Toth har vært min favoritt siden brassesparket i treningskampen mot VIF på sommern i fjor. Det holdt for meg, der viste han at det bodde svært mye der. En fryd å se at det blir bedre og bedre. I førsten av sesongen mistenker jeg mange for å ikke se hans kvaliteter som oppspillspunkt og tilrettelegge, mange måler kun spisskvalitet i mål. Morro at han at han begynner å putte og nå, fortjener mer oppmerksomhet... Toth er FFKs og tippeligaens Wayne Rooney

JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 30 mai 06, 11:56
Må henge meg på her jeg også. Toth er per dags dato min favorittspiller i FFK. Synes han gjør utrolig mye riktig! Han fortjener virkelig all positiv oppmerksomhet han kan få. Herlig å se han score mål .
Moro å registrere at holdingen til Toth blant de som sitter rundt meg på hovedtribunen har forandret seg radikalt. I fjor ble han omtalt som årets bomkjøp, fullstendig talentløs o.s.v. I år derimot er det stikk motsatt, nå er han lagets beste, lokomotivet, eller som en like ved meg sa i går "Hadde alle på FFK bare vært like innsatsfylte som Piiroja og Toth hadde alt vært mye bedre.." :)
Måtte Toth hamre inn mål fremover!

---------------------------

FFK og Leeds United


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 30 mai 06, 12:02
Toth er en av min favoritter også nå. Det bor et villdyr i ham. hehe, ingen midtstoppere klarer å herse med den mannen. Toth er slem slem slem  og tar igjen hvis han får en døyt. Det synes jeg er moro, at han setter motstanderne i respekt. Men selvfølgelig ikke på samme stygge måte som Rob Friend gjør da.. 
Han har bare så utrolig flotte pasninger og flikker videre til medspillere.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 30 mai 06, 13:45
Så ikke kampen i går, men mener fortsatt at Toth ikke har overbevisst meg som spiss.
Greit at han kan flikke og  møte og faktisk score i ny og ne ( sjøl blind høne kan finne korn), men målfarlig spiss eller "super" spiss, njet.
Sjøsagt min mening, og med full respekt for annerledes tenkende).

Bedre å være uspiselig enn seigkæll...

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 30 mai 06, 13:59
Nå har han begynt å score også! Har lenge sett på han som et glimrende oppspillspunkt og en god tilrettelegger. Når de rundt han fungerer som i går, så kommer det mye bedre fram hvor god spiller han er. Med en sånn spiller på topp så er det utrolig viktig med god bevegelse rundt han og at kantene starter riktig på løpene. Nå trur jeg det skal bli vanskelig for Hoås å spille seg in på laget igjen, Toth har værtfall på ingen måte spilt seg ut!

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 30 mai 06, 14:05
Til dracula. Vet du om en bedre møtende spiss i Tippeligaen enn Toth? Hvis han ikke har overbevist deg så tror jeg det kommer av at du kanskje ikke er så veldig for denne spisstypen. Må være helt jævlig for en midtstopper å møte en så kompakt og sterk spiss med ett så lavt tyngdepunkt. Tror han scorer en del på at det er få av den typen spisser rundt om. Fjørtoft og Sørloth var jo av samme typen. Binder opp begge midtstopperne og gir rom på kant og midtbane på løp. Kanskje ikke akkurat FFK spillestil men? Han får mye juling, men han gir mer. Med den spillestilen er det kanskje ikke så lett å komme til sjanser, derfor er det viktig at han har en høyere uttelling enn det han hatt hittill. Det tror jeg kommer. Hvis det løsner for Tarek i tillegg da, så blir det ett dødelig angrep.
Jeg synes Toth har vært god og tror vi får mye glede av ham framover. På tide at gutten får en sang.

---------------------------

03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1


sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 30 mai 06, 15:29

Toth er veldig god. Ikke minst til å gjøre medspillerne gode.
I de kampene han har vært lite synlig har det vært fordi spillerne rundt ham har  vært svake.
Tror ikke vi kan satse på at Toth blir noen toppscorer, men han kommer til å få sabla mange assists
i tillegg til måla han putter.

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


Lasse Båtstad

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 154

Lagt til: 30 mai 06, 19:11
betyr ikke toth død på tysk da?? eller?...

---------------------------

Lasse Båtstad


Slabbedasken

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 06
Innlegg: 177

Lagt til: 30 mai 06, 19:31
Har også fått veldig sansen for Toth. 
Måten han kjempet seg tvers IGJENNOM to kæll før han scoret mot Enga, det lange raske løpet før han serverte en PERFEKT pasning til West med utsiden av foten i kampen mot Stabæk og selvfølgelig det flotte målet i går mot Tromsø. Ingen tvil. Kællen kan sparke fotball han.

---------------------------

Vin og blomster på bordet...


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 30 mai 06, 21:10
Og tenk, Drillo syntes han ikke var god nok...

---------------------------

I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp.
Når guttane går på banen står vi i samla tropp.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 30 mai 06, 22:06
Toth er og blir en viktig brikke i årets FFK, selvom han ikke er toppscorer (enda) så er han en fantastisk spiss! Han jobber og jobber og jobber, gir seg aldri! Hele tiden løper han mot keeper for å presse, mannen har jo kondis som er en langdistanse løper verdig! Og til dere som kun måler kvaliteten på en spiss etter antall scoringer.... det kommer det kommer, mannen har akkurat blitt varm i trøya når det gjelder å score, årets toppscorer i FFK blir Toth, det er jeg overbevist om!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3