Husk meg
Brukernavn
Passord

Elendig av TV 2!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 07 mai 06, 23:18
Endret: 07 mai 06, 23:23
På TV 2s sending "Etter runden" i dag, fikk vi se FFK scoringer, VIFs scoring og sjansene fra kampen. Men hva kom etter det??? Et intervju om at Rekdal truer med å slutte og et par intervjuer med Dos Santos og Wæhler. Ingen av FFKs spillere. eller noen i trenerteamet ble så mye som spurt om noe. At VIF taper er nå én ting, men TV 2 er en NORSK kanal. Vi bør kunne forvente medidekning av andre lag en kun VIF! FFK tok tross alt årets første TL-seier. Jeg er dypt skuffet over TV 2, herved kalt VIF-TV!

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 07 mai 06, 23:19
Enig, tenkte akkurat det samme.

Pettho

Knøttespiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 48

Lagt til: 07 mai 06, 23:22
Helt enig, det føltes ut som om jeg satt og så på Enga Lokal-TV.

---------------------------

Pettho


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 07 mai 06, 23:25
He he og jeg som skryter av TV2 i et annet tråd... 

Som jeg sa der... ja dårlig journalistik det men hva fikk du se av sånne ting i fjor ??? ingenting så jeg synes vi bør vare i hvertfall takknemlig for å få sett noe av tippligaen etter at vi kommer hjem fra kampen... 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 07 mai 06, 23:28
Tror nok ikke at TV 2 har kommet seg over det at de ble til de grader lurt av Planklehaugen og Kvisvik, slik at de boikotter FFK pga det.
La de boikotte så mye de vil, det viser jo hvor furtne de enda er og de viser jo hvor god fleipen var.

Vi får vel bare brette opp armene og vinne, vinne og vinne. Om de ikke har noe positivt FFK nytt, er det bare til å kjøre dem i TIFO eller et stunt til.


---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
HOLYGANS


kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 07 mai 06, 23:32

Vel folkens... Her inne har vi nok ffk-supportere ja....

Men strengt tatt, hva er viktigst av at et bunnlag/middelhavsfarer vinner en kamp, eller at treneren til regjerende mestern snakker om å gå av?

Hadde selvfølgelig mye mer lyst til å høre intervjuer med Brenne og Eggen selv, men sånn  er en gang TV2....

---------------------------

Ære være plankebyen!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 07 mai 06, 23:34
Det er da helt naturlig at de fokuserer på Vålerenga etter denne kampen. Det er tross alt de regjerende seriemesterne som vakler noe veldig med en profilert trener som går ut og snakker om at han muligens vil trekke seg. Det er klart at sånt blir ekstra interessant for riksmedia. Dette er jo ikke noe nytt. I de kampene hvor de typisk "store" lagene som f.eks. Rosenborg og Vålerenga møter noen av de "mindre" lagene, så vinkler media det som regel ut fra storlagenes ståsted. Hvis man legger merke til intervjuer og diskusjon etter de andre kampene i FotballXtra også, så er det gjerne slik at de velger ut ett av lagene de fokuserer på. De har begrenset tid å bruke pr. kamp og velger derfor ofte å legge fokus på det største laget, det laget de antar at flest i Norge interesserer seg for. Kjedelig for oss når vi møter lag som RBK, Vålerenga og Brann, men det er nå en gang slik at disse lagene gjerne er mer interessante for media. Både når de gjør det bra og når de gjør det dårlig.

Jeg er mest enig med Klokan i at TV2 leverer et godt produkt som ikke minst kan sees av alle oss som faktisk drar på kampene! Jeg er hvert fall storfornøyd med resultatet av TV-avtalen.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 07 mai 06, 23:37
tv2 har kun full dekkning på Brann de
Neida,men hadde ikke gjort noe å hørt litt om FFK,dette er trossalt vår første 3 poenger so far!!

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 07 mai 06, 23:58
Var vel mye av det samme i fjor også når vi rundspilte Rosenborg, alt fokus ble lagt på krisen i RBK, og når alt kommer til alt, det er jo kriser som selger, ikke at det skjer noe positivt i en klubb. det er i hvert fall sjeldent.

Vi får glede oss over seieren, la media få gjøre som de vil. Er nok flere som gleder seg over at Enga er i krise, enn at FFK endelig vant sin første kamp.

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 08 mai 06, 00:01
Jeg hadde en aldri så liten utblåsning på VGD om dette. Det ikke annet enn hårreisende at ikke EN ENESTE fra FFK får vise trynet sitt på TV engang. Fokuseres KUN på morroklumpen Rekdal og Vålerenga.

Tromsø slo Lyn: Normark og Årst intervjues. Henning Berg fra Lyn.
Odd slo Ham-Kam: de Ornelas og Svindal Larsen intervjues.
Uavgjort mellom Brann og Stabæk: Intervjuer i begge leire.
Men når FFK rundspiller VIF, da er ikke det noe interessant.

Skjønner at VIF-kriser og Gla`-Kjetil`s artige kommentarer kanskje er mer interessant å lage saker om, men hærregud`æ. Må kunne gå an å få pressa inn én fra FFK iallefall.

---------------------------

NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 08 mai 06, 00:03
Veldig irriterrende dette.. Værste var at NRK ikke hadde noenting, har sendt en mail jeg nå, med spørsmål om hvorfor de gjorde det slik...

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 08 mai 06, 08:33
Opprinnelig postet av SirLion
Veldig irriterrende dette.. Værste var at NRK ikke hadde noenting, har sendt en mail jeg nå, med spørsmål om hvorfor de gjorde det slik...


Les innlegget til Costanza så har du svaret. 

Jeg synes også at TV2s dekning av kampen var veldig tabloid - men årsakene er like enkle som de ikke går i vår favør.

Selvsagt er det mer interessant at Reka truer med å slutte sammenliknet FFKs første seier.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 08 mai 06, 10:06
jeg visste ikke om denne tråden, og startet derfor en egen tråd om TV 2´s dekning (manglende sådan) når det gjelder FFK under kategorien "Fredrikstad Fotballklubb". Det er ikke bare i går det var slik. Jeg synes at FFK får manglende dekning/ analyse etter alle kamper. Det er ingen som snakker om at FFK spiller godt og overbeviser - og at kanskje de har et lag å regne med. Neida, når de vinner så er det motstanderlaget som har hatt en svak kamp... og da fokuseres det på dette. Svært slett journalistsikk!!!

---------------------------

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -

www.holygans.com / www.nettpuben.blogspot.com


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 08 mai 06, 10:20
Ufattelig svakt av tv2, men helt greit at hovedfokus er negativiteten rundt VIF...vi får jobbe i fred og vi slipper tv2 reporterne rekende rundt nerpå stadion som spiser gratis lunch.

Tipper de hadde hevet seg over oss som gribber hvis vi hadde tapt.

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


alansmith

Knøttespiller

Ble medlem: 21 apr 04
Innlegg: 51

Lagt til: 08 mai 06, 10:27
Ja, det er tragisk! Alt vi ser er en grinete Rekdal som kaller FFK et "ordinært" lag! Blæ! Vi hadde en fantastisk kamp der vi overkjørte et tafatt VIF! :D HAHAHAHAHAHAHA!!

---------------------------

Heia Fredrikstad!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 mai 06, 11:23
Opprinnelig postet av alansmith
Ja, det er tragisk! Alt vi ser er en grinete Rekdal som kaller FFK et "ordinært" lag! Blæ! Vi hadde en fantastisk kamp der vi overkjørte et tafatt VIF! :D HAHAHAHAHAHAHA!!


Hvis Rekdal kaller FFK et "ordinært lag ", hva skal han kalle sitt lag da ?? " ordinært lag langt under pari " ??

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 08 mai 06, 11:41
Opprinnelig postet av alansmith
Ja, det er tragisk! Alt vi ser er en grinete Rekdal som kaller FFK et "ordinært" lag! Blæ! Vi hadde en fantastisk kamp der vi overkjørte et tafatt VIF! :D HAHAHAHAHAHAHA!!


Det var ikke ordet ordinært han brukte men middelmådig, men det gjør jo ikke saken bedre.

Er helt enig med Rekdal i at det er ting som er galt med Vålerenga. Etter min mening er det to hovedfeil med Vålerenga, den ene feilen er at Vålerenga kun er et middelmådig lag og den andre feilen er Ketil Rekdal.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 08 mai 06, 12:04
Endret: 08 mai 06, 12:05
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av alansmith
Ja, det er tragisk! Alt vi ser er en grinete Rekdal som kaller FFK et "ordinært" lag! Blæ! Vi hadde en fantastisk kamp der vi overkjørte et tafatt VIF! :D HAHAHAHAHAHAHA!!


Det var ikke ordet ordinært han brukte men middelmådig, men det gjør jo ikke saken bedre.

Er helt enig med Rekdal i at det er ting som er galt med Vålerenga. Etter min mening er det to hovedfeil med Vålerenga, den ene feilen er at Vålerenga kun er et middelmådig lag og den andre feilen er Ketil Rekdal.


Under intervjuet med tv2 brukte han ordet ordinært snæbbus

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 08 mai 06, 13:48
Opprinnelig postet av Costanza
Det er da helt naturlig at de fokuserer på Vålerenga etter denne kampen. Det er tross alt de regjerende seriemesterne som vakler noe veldig med en profilert trener som går ut og snakker om at han muligens vil trekke seg. Det er klart at sånt blir ekstra interessant for riksmedia. Dette er jo ikke noe nytt. I de kampene hvor de typisk "store" lagene som f.eks. Rosenborg og Vålerenga møter noen av de "mindre" lagene, så vinkler media det som regel ut fra storlagenes ståsted. Hvis man legger merke til intervjuer og diskusjon etter de andre kampene i FotballXtra også, så er det gjerne slik at de velger ut ett av lagene de fokuserer på. De har begrenset tid å bruke pr. kamp og velger derfor ofte å legge fokus på det største laget, det laget de antar at flest i Norge interesserer seg for. Kjedelig for oss når vi møter lag som RBK, Vålerenga og Brann, men det er nå en gang slik at disse lagene gjerne er mer interessante for media. Både når de gjør det bra og når de gjør det dårlig.

Jeg er mest enig med Klokan i at TV2 leverer et godt produkt som ikke minst kan sees av alle oss som faktisk drar på kampene! Jeg er hvert fall storfornøyd med resultatet av TV-avtalen.


Det er gode argumenter du kommer med her. Samme hvor begrensa tid TV 2 har, så hadde det kanskje kostet dem et halt minutt å intervjue KTE om at han fornøyd med kampen osv. Vi hadde ikke trengt noe lange greier, men som sagt gjerne bare et halvt minutt. Normark ble jo intervjuet etter deres første seier, selv om de har slitt mer enn oss syns jeg medidekninga var litt på jordet. Jeg er også strålende fornøyd med TV-avtalen, men de har alltids forbedringspotensiale.

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 mai 06, 22:01
Opprinnelig postet av A9$h
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av alansmith
Ja, det er tragisk! Alt vi ser er en grinete Rekdal som kaller FFK et "ordinært" lag! Blæ! Vi hadde en fantastisk kamp der vi overkjørte et tafatt VIF! :D HAHAHAHAHAHAHA!!


Det var ikke ordet ordinært han brukte men middelmådig, men det gjør jo ikke saken bedre.

Er helt enig med Rekdal i at det er ting som er galt med Vålerenga. Etter min mening er det to hovedfeil med Vålerenga, den ene feilen er at Vålerenga kun er et middelmådig lag og den andre feilen er Ketil Rekdal.


Under intervjuet med tv2 brukte han ordet ordinært snæbbus


Ordinært er det ordet som ble brukt. Og det er jeg ganske så sikker på også, for jeg tok opp den sendinga, og har kjørt denne sekvensen flere ganger.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3