Husk meg
Brukernavn
Passord

Genialt av Plankehaugen og Kvisvik......

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 27 apr 06, 11:29
Opprinnelig postet av Costanza
Ifølge VG skal saken faktisk også tas opp på styremøte og det snakkes om mulige konsekvenser for Kvisvik. Helt bak mål spør du meg. Han burde fått en klapp på skulderen.




Hehe tror du virkelig at han får på pukkelen for det..... og han er desuten foreberet på eventuelle tilbakemeldinger

---------------------------

Er det noen som klarer det er det du D


innvandrer

Juniorspiller

Ble medlem: 27 sep 05
Innlegg: 208

Lagt til: 27 apr 06, 11:35
Det er vel snarere TV2 som må ettergå sine rutiner, og ikke FFK. At de i det hele tatt gadd å lage sak om temaet sier vel litt om seriøsiteten til TV2.

---------------------------

Riktig dømming er viktig for riktig resultat. La teknologien komme til fotballen også, slik den har gjort sin intogsmarsj i resten av samfunnet. JA!! til video-dømming!


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 27 apr 06, 11:49
jeg forventer en spiller som yter mye mer en gjennomsnittet i FFK pga kostnadene .
Pr nå er han lang under gjennomsnittet.. Han har hatt  et par kamper som er pari, resten er lang under "pari" om vi skal bruk Eggens spillervurdering på Toth.

eLSKer

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 apr 06
Innlegg: 1

Lagt til: 27 apr 06, 12:15
Fantastisk!!!! Kvisvik er helt etter dette!!!!!!!!

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 27 apr 06, 12:39
Endret: 27 apr 06, 12:42
Nettavisen skriver at det blir en styresak i FFK. 
Hvilket debattforum har døm vært inne på nå æ?



TAKK GUTTÆR!
Det her er jo hva fotball dreier seg om: Humor, ironi og lek.

TV2 har jo tillatt seg å syp på både den ene og den andre, Nils Arne Eggen, Kongehuset, Kjell Mangne Bondevik, Jagland og mange andre både i Rikets røst, nytt på nytt og senkveld.

TV2 har bare seg selv og takke!

Dem jeg takker er Ulf Berg med Plankehaug folka og ALLE ELSKER Raymond!!


Dette bør komme med i oppfølgeren: Lange flate ballær 2.


---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
HOLYGANS


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 27 apr 06, 12:39
Denne saken håper jeg det er flere som har lært av. Ikke bare fikk vi se hvordan hjernedøde oppslag som "løs kvisvik fra kontrakten" kan skade klubben, men også hvor dårlig journalistikk tunge medier kan bedrive. Jeg føler at både Innlegget (nevnt ovenfor) som en av mange idiotisk-klagende ffk-supportere har skrevet, samt TV2, fikk smekk på pung som fortjent. Dette minner meg litt om kylling-mannen i fra Åpen Post som først ble kritisert slik Raymond blir av tv2 nå, men hedret siden. 

Genialt Raymond, stå på videre (på banen)! 

Takk til plankehaugen som må ha stilt med proffe skuespillere!

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 27 apr 06, 13:33
Helt rått. Tv2 fikk rett og slett som fortjent, de får lære seg og sjekke opp seriøsiteten i en sak før de trykkern elller sender den.. Uansett så er det vel ikke så mange som tar tv2 så seriøst uansett..

ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 198

Lagt til: 27 apr 06, 13:42
Endret: 27 apr 06, 13:48
Ansvarlig redaktør i TV2 Nettavisen, Gunnar Stavrum eier tydeligvis ikke sans for humor men sier at Kvisvik har mistet troverdigheten.. vil vel si det er Nettavisen som sliter med det problemet:
http://stavrum.nettblogg.no/270406072100_gambleren_kvisvik.html

Hvis du ikke fikk med deg innslaget på TV2-sporten, kan man se det gratis på WebTV:
http://webtv.tv2.no/webtv/?treeId=5055&progId=73179

Video av PH som er i gang å rive huset til Kvisvik:
http://www.vg.no/video/videoplayer/player.hbs?id=3009

---------------------------

Jeg bor i Moss nå, og bor i Moss neste år.. og jeg skal pendle til Fredrikstad også neste år!
-Knut Thorbjørn Eggen (og ximo) (..ikke Myhre)


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 27 apr 06, 13:51
Endret: 27 apr 06, 13:52
Guttæne køddæru`kke med !!

Et rykte sier at  TV2 skal sladde Kvisvik, som en protest, vi skal bare se ballen og ikke kællen.....kødda.

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 apr 06, 14:06
vet ikke om denne er lagt ut før, men her er det en: http://www.dagbladet.no/sport/2006/04/27/464640.html

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 27 apr 06, 14:06
Endret: 27 apr 06, 14:08
Opprinnelig postet av Superboy
Personlig synes jeg hele spøken var latterlig, og som han burde holdt seg for god for. Synes også det er direkte håpløst å "hylle" Kvisvik for denne spøken, slik det blir gjort på forumet.


Hvorfor er denne saken latterlig? Det er ikke primært for å ha det morsomt at Kvisvik gjorde dette stuntet, men mer for å få en viktig ting frem i søkelyset, nemlig hvor dårlig arbeid media gjør før dem legger ut artikler. Her har altså Nettavisen skrevet en hel artikkel basert på ett enkelt debattinnlegg, av en anonym person som kan være hvilken som helst person.

Denne personen trenger ikke å være en FFK-supporter engang for alt vi, og Nettavisen, vet. Det kan med andre ord ha vært hvilken som helst person som vil skade klubben eller rett og slett bare lage kvalme som skrev dette innlegget. Og dette bruker Nettavisen for alt det er verdt, og skriver i tillegg at flere ser seg enige i denne uttalsen av trådstarter. Faktum var at ingen overhode sa seg enig i at Kvisvik burde løses fra kontrakten. Da blir det rett og slett lavmål av TV2 Nettavisen å skrive denne artikkelen.

Og hvis det ikke hadde blitt reagert på, slik som Kvisvik gjorde, så hadde de fortsatt å skrive usannheten om klubben ved å bruke samme metode neste gang. Men du mener altså at ingen skulle ha reagert overfor TV2 Nettavisen i denne saken, at all PR er god PR?

Dette ble en lærepenge for TV2, jeg tviler på at dem ved en senere anledning bruker samme metode, Kvisvik har med andre ord reddet oss fra å bli servert slikt oppgulp i fremtiden, og da er en hyllest på sin plass.

Med forbehold om at du faktisk mente det du skrev i innlegget ditt...

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 27 apr 06, 14:15
Tidligere har vel både Tv2 og NRK blitt offer får spøk av landslaget. DA ble det tatt med ett smil. Nå skal Tv2 prøve og rette opp feila de har gjort ved å indirekte true Kvisvik og da FFK og PH skal bli skadelidende for denne morsomheten. Hadde Tv2 vært ærlige hadde ikke dette skjedd i det hele tatt. 

Foresten ett veldig bra innlegg 1903

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 27 apr 06, 14:20
Ja en ting er at det er en lærepenge for tv2, men en annen ting er at det er slikt ihvertfall jeg vil ha. Fotballen er jo blitt overseriøs og dette var et glimrende stunt uansett om det egentlig var ment som mediekritikk. Fotball er for mye analyser, penger, supportervold og debatt. Fotball skal være lek, fotball er kultur - ikke kjedelig toppidrett, fotball og øl hører sammen! Jeg vil ha slike fotballspillere i klubben min som har det morsomt. Det er slikt som dette som har gjort Kvisvik til helt i bergen - spillopper og humor. Han skal ikke bare dømmes for hva han viser på banen, men for hva han også betyr for humøret i klubben. Dette spleiser gutta! Enerly var også full av spillopper på banen - helt konge. Se på Ronadinho - bare leker og er verdt matchen alene. Myggen! Leken på banen, livsnyter utenfor - et godt forbilde! Ølmann!

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 apr 06, 14:42
er dette enda mere lureri: http://f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060427/FFK/60427004/1017

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


innvandrer

Juniorspiller

Ble medlem: 27 sep 05
Innlegg: 208

Lagt til: 27 apr 06, 15:03
KTE har sans for humor ihvertfall.
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060427/FFK/104270023/1009

---------------------------

Riktig dømming er viktig for riktig resultat. La teknologien komme til fotballen også, slik den har gjort sin intogsmarsj i resten av samfunnet. JA!! til video-dømming!


ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 198

Lagt til: 27 apr 06, 15:37
Opprinnelig postet av keiko99
er dette enda mere lureri: http://f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060427/FFK/60427004/1017

Neida, leste også i VG at de skal ta det opp på styremøtet.. sjefer og ledere er ikke alltid så glad for at ansatte spøker og tuller vet du. Men tror nok ikke det blir noen konsekvenser for Raymond, annet enn at de ber han om å ikke lure pressen i framtiden.

---------------------------

Jeg bor i Moss nå, og bor i Moss neste år.. og jeg skal pendle til Fredrikstad også neste år!
-Knut Thorbjørn Eggen (og ximo) (..ikke Myhre)


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 27 apr 06, 16:28
Opprinnelig postet av Superboy

Utfallet blir sikkert bare at klubben setter opp nye retningslinjer for enkeltspilleres kontakt med media, noe som for så vidt er på sin plass. Tviler strekt på at dette får konsekvenser for Kvisvik, med unntak at seriøsiteten til spilleren kan trekkes i tvil. Personlig synes jeg hele spøken var latterlig, og som han burde holdt seg for god for. Synes også det er direkte håpløst å "hylle" Kvisvik for denne spøken, slik det blir gjort på forumet. 



Er det du som er han Tv2nettavisen-journalisten kanskje?? Man må iallefall være rimelig gretten av natur for å ikke greie å se litt humoristisk på dette...

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 27 apr 06, 16:32
Nå er det vel ikke han journaisten som er den "slemmeste" i denne saken da...

http://www.ffksupporter.net/forum/emne.php?trad=80272&side=17#80831

(Innlegget til FFK1903)

---------------------------

Er en grunn til at jeg kaller meg A.Scheie og ikke D.Wathne....

God bedring, Dagfinn!


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 27 apr 06, 16:51
Så den i ettertid jeg og. Det var vel en brukbar forklaring det :)

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 27 apr 06, 17:12
TV2 snakker om å lure 400-500.000. Disse ser nok det humoristiske i denne saken. Og det gjør jeg å. Denne hadde passet meget bra 1.april.Det kan nok hende de fikk mer oppmerksomhet også, mer enn de liker til og med. Er det noen som har grunn til å klage i all denne viraken så er det jaggu Raymond. Hadde ikke TV2 begynt, så hadde dette aldri skjedd.


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3