Husk meg
Brukernavn
Passord

Lars Petter fortsetter i samme spor :-(

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 14 sep 03, 19:15
Endret: 14 sep 03, 19:24
"Til slutt skyter Lars Petter Hansen utenfor fra veldig godt hold"

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


sholm

Knøttespiller
Ble medlem: 15 mai 03
Innlegg: 26

Lagt til: 14 sep 03, 22:11
Det var en ganske spydig uttalelse om en spiller som bidro sterkt til at FFK tok steget opp til 1. divisjon i fjorårs-sesongen. Vil ha LP tilbake til FFK med litt mer selvtillit i bagasjen, og håper at han scorer masse for Bærum mot ag som ligger rundt FFK...:p

moxi

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 03
Innlegg: 150

Lagt til: 14 sep 03, 22:58
Jeg synes det var synd at LP ikke satt på benken til FFK i dag. Når alle de høye ballenekom, var det få eller ingen som gikk på løp, utenom Bjørnar.
Lars Petter tilbake i rødt og hvitt !!!

---------------------------

moxi-V

FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!


Rebekka

Knøttespiller

Ble medlem: 17 apr 03
Innlegg: 42

Lagt til: 15 sep 03, 07:41
Endret: 15 sep 03, 07:41
Nå som Welton trolig er ute resten av sesongen, så har vi egentlig bare to "super-spisser". Og hvis Markus får et gult kort nå, ja da sitter vi igjen med en spiss da.. Hvor er Lars Petter når vi trenger han? Hadde vært fint med han på benken ja :):ffk:

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 15 sep 03, 12:07
Opprinnelig postet av sholm
Det var en ganske spydig uttalelse om en spiller som bidro sterkt til at FFK tok steget opp til 1. divisjon i fjorårs-sesongen.


Det var ikke spydig ment i det det hele tatt. Hadde jeg ønsket det hadde jeg avluttet headingen med :-) og ikke :-(

Jeg håper jo selvfølgelig at han spiller seg kraftig opp i Bærum og finner tilbake til storformen, særlig med tanke på at Bærum har igjen en kamp mot Raufoss. Hvis vi skal spille i 1.div neste år også, så vil en LP i godt slag være veldig viktig for FFK....

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 15 sep 03, 13:56
Sint og skuffet Lars Petter HansenLes her http://www.budstikka.no/redaksjonelt/sport/fotball_barum/


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3