Husk meg
Brukernavn
Passord

Forsanger!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 26 apr 06, 16:35
Etter at jeg var på Briskeby og så Zoran fikk med seg samtlige av folka på tribunen vår til å hoppe tenkte jeg "hvorfor skjer ikke dette hjemme i Fredrikstad?".

Det er to grunner fant jeg ut i ettertid. 1. Folk er mer klar for å synge og skråle på bortebane(man burde vel være like klare på hjemmebane såvel som bortebane). 2. Zoran sto helt foran og fikk kontakt med alle! Hva om vi forsøker det til neste hjemmekamp? Eller at eventuelt Dag tar seg av de foran mens Zoran holder fortet bak?

---------------------------

Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 26 apr 06, 17:11
det skulle vi prøvd mot LSk vettu.... jeg har stått i haugen, og må ærlig innrømme at jeg ikke har sunget så mye, men der skal jeg skjerpe meg
Bra forslag Bønna, tror det kan bli bra, hvis Zoran og eventuelt Dag blir med på det da

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 26 apr 06, 18:25
Opprinnelig postet av bønna
Etter at jeg var på Briskeby og så Zoran fikk med seg samtlige av folka på tribunen vår til å hoppe tenkte jeg "hvorfor skjer ikke dette hjemme i Fredrikstad?".


Som det fremgår av den stadig pågående diskusjonen hvorvidt en del på PH-feltet bare er der fordi billetten er billigere. Jeg kan ikke tenke meg at så mange av disse da gidder å dra på bortekamper. På bortekamper drar imidlertid mange av dem som av ulike årsaker står i Klokkesvingen eller sitter på hovedtribunen. Tror det er mye lettere å få med disse folka på å lage liv. Jeg kan bruke meg selv som eksempel; sitter på hovedtribunen hjemme, men når jeg drar på bortekamp samles jo alle FFKsupporterne. Og når jeg først står blant PH, da synger jeg.

Tror også at dette kan være en mulig forklaring. 

---------------------------

God bedring, Dagfinn!


FFK-pus

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 214

Lagt til: 26 apr 06, 18:32
Endret: 26 apr 06, 18:34
Jeg tror også at man kan satse bedre på å få med seg Gressvik-tribunen. Står mange sang glade der å  At en av de med bøse, sterke stemmer kommer dit å. Det kan bli ille bra tror jeg 

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!


Silje

Knøttespiller

Ble medlem: 10 mar 06
Innlegg: 25

Lagt til: 26 apr 06, 20:57
Opprinnelig postet av FFK-pus
Jeg tror også at man kan satse bedre på å få med seg Gressvik-tribunen. Står mange sang glade der å  At en av de med bøse, sterke stemmer kommer dit å. Det kan bli ille bra tror jeg 


Vi har jo prøvd dette tidligere, at Dag står foran Gressviktribunæ.. Men hvis du tar en grundig titt bort dit vil du innse at gjennomsnittsalderen på den tribunæ er 14-15 år.. Prøv å få tohundre fjortiser til å synge med..!!
Hvis du får det til skal jeg  rakkern mæ danse i bryllupet ditt..

---------------------------

Tråkk på`n, han lever ennå!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 26 apr 06, 23:49
Opprinnelig postet av bønna
Etter at jeg var på Briskeby og så Zoran fikk med seg samtlige av folka på tribunen vår til å hoppe tenkte jeg "hvorfor skjer ikke dette hjemme i Fredrikstad?".

Det er to grunner fant jeg ut i ettertid. 1. Folk er mer klar for å synge og skråle på bortebane(man burde vel være like klare på hjemmebane såvel som bortebane). 2. Zoran sto helt foran og fikk kontakt med alle! Hva om vi forsøker det til neste hjemmekamp? Eller at eventuelt Dag tar seg av de foran mens Zoran holder fortet bak?


Nå er det slikt at Zoran kommer ikke på kamp mot Lillestrøm og jeg synes at du bønna og anish bør kunne ta ansvaret og "få litt orden på rekker" .... Derre er unge og her hejrtet på rette sted og det er bare å kaste seg inn i dette... 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 27 apr 06, 12:21
Opprinnelig postet av Klokan
Nå er det slikt at Zoran kommer ikke på kamp mot Lillestrøm og jeg synes at du bønna og anish bør kunne ta ansvaret og "få litt orden på rekker" .... Derre er unge og her hejrtet på rette sted og det er bare å kaste seg inn i dette... 


Det hadde vært kult å prøve

---------------------------

Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 27 apr 06, 19:44
Opprinnelig postet av bønna
Opprinnelig postet av Klokan
Nå er det slikt at Zoran kommer ikke på kamp mot Lillestrøm og jeg synes at du bønna og anish bør kunne ta ansvaret og "få litt orden på rekker" .... Derre er unge og her hejrtet på rette sted og det er bare å kaste seg inn i dette... 


Det hadde vært kult å prøve


Det er ikke kult å prøve.......

Dette er ditt kall mann! Jeg kjenner deg som en kar med stor interesse for  supporterkultur fra hele europa.

Så , som Zoran sier, " det er bare å kaste seg inn i dette"!

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 27 apr 06, 23:23
Endret: 27 apr 06, 23:24
Takk for støtten! Har selvfølgelig lyst å ta på meg det ansvaret om ingen har så veldig mye imot det.

Og selvfølgelig, Anish skal også henge med

---------------------------

Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 28 apr 06, 18:02
Opprinnelig postet av bønna
Takk for støtten! Har selvfølgelig lyst å ta på meg det ansvaret om ingen har så veldig mye imot det.

Og selvfølgelig, Anish skal også henge med


Helt glimrende gutter!

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 28 apr 06, 18:18
Opprinnelig postet av bønna
Takk for støtten! Har selvfølgelig lyst å ta på meg det ansvaret om ingen har så veldig mye imot det.

Og selvfølgelig, Anish skal også henge med


hehe, skal jeg det?

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 28 apr 06, 18:51
Ace, det vet du

---------------------------

Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 28 apr 06, 23:56
Bra gutta, håper dere tar det her særiøst, noe jeg ikke tviler på at dere kommer til å gjøre!:)

Da vil jeg komme med ett ønske, og det er den sangen med topic "everybody clap your hands". At vi prøver denne, tror det hadde blitt sinnsykt kult. Jeg kan pugge litt, og prøve å få med meg de rundt meg. Lettere hvis noen kan den fra begynnelsen av. 
Pluss at vi tar "heia Fredrikstad" over til HT, noe vi ikke har gjort på mange hjemmekamper.

---------------------------

Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 29 apr 06, 00:06
Opprinnelig postet av Martin_
Pluss at vi tar "heia Fredrikstad" over til HT, noe vi ikke har gjort på mange hjemmekamper.




Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 29 apr 06, 00:07
Hva er så spørrende med det?

---------------------------

Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 01 mai 06, 11:02
Endret: 01 mai 06, 11:02
Jeg håper du kommer tilbake til neste hjemmkamp Zoran, for de guttungene som prøvde seg i går var ikke i nærheten av ditt kaliber. De klarte ikke å engasjere på langt nær så mye, til dels på grunn av at de var "nye" og til dels for de stemmene deres ikke er like sterke. De skal ha honnør for at de sto der og prøvde, og jeg innbiller meg ikke at det er enkelt å få med hele PH på å synge når man er helt "fersk". De prøvde, men etter min mening holdt det ikke. Ja til Zoran på neste hjemmekamp.

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 01 mai 06, 11:09
Opprinnelig postet av Scout
Jeg håper du kommer tilbake til neste hjemmkamp Zoran, for de guttungene som prøvde seg i går var ikke i nærheten av ditt kaliber. De klarte ikke å engasjere på langt nær så mye, til dels på grunn av at de var "nye" og til dels for de stemmene deres ikke er like sterke. De skal ha honnør for at de sto der og prøvde, og jeg innbiller meg ikke at det er enkelt å få med hele PH på å synge når man er helt "fersk". De prøvde, men etter min mening holdt det ikke. Ja til Zoran på neste hjemmekamp.


Som sagt, Zoran kunne ikke og spurte om vi kunne vikariere for han, og når vi kom til plankehaugen, var det ikke akkurat mange som var villige til å gå opp der å sette i gang, hvorfor aner jeg i grunn ikke. Så da måtte jo noen gjøre det... Uansett, så er Zoran forhåpentligvis tilbake neste kamp og river folka med seg

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



Finn

Juniorspiller

Ble medlem: 26 mai 03
Innlegg: 149

Lagt til: 01 mai 06, 11:55

Synes Bønna og Ash gjorde en super jobb jeg! Bra gutta! 


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 01 mai 06, 11:57
Dere fikk litt refs fra oss igår, jeg og brodern og en til sto og sang som bare det vi.... dere prøvde guttær, men feltet vikra ikke helt som om de fikk med seg det dere sa, vi måtte flere ganger spørre dere om hva vi skulle synge.......
Vi prøvde å få med oss noen vi også på å synge, og hjelpe dere litt igang, men det var ikke lett....

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 01 mai 06, 15:48
Opprinnelig postet av SirLion
Dere fikk litt refs fra oss igår, jeg og brodern og en til sto og sang som bare det vi.... dere prøvde guttær, men feltet vikra ikke helt som om de fikk med seg det dere sa, vi måtte flere ganger spørre dere om hva vi skulle synge.......
Vi prøvde å få med oss noen vi også på å synge, og hjelpe dere litt igang, men det var ikke lett....


Den unnskyldninga der godtar jeg ikke i det hele tatt. PL-feltet var ikke med på de sangene som gikk heller. Max. 50 som er med om gangen ( hvis det i det hele tatt er så mange ). Folk hører godt hva som synges, men gidder ikke å åpne kjeften. Dere 3 høres ut som de som sto bak meg, ( og hvis så er, så er jeg imponert over synginga deres, for jeg ga opp til slutt ). Jeg orker ikke å stå å gaule alene lenger.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3