Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-LSK

Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 10 10

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 01 mai 06, 15:36
Etter kampen, så sa KTE på Radio Fredrikstad at vi fortsatt kom til å ende på øvre halvdel. Da sier jeg tilbake, " jeg har slutta å tru på julenissen".

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 01 mai 06, 18:07
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Greit nok, det. Sitt og vær fornøyde med det spillet som blir prestert og vær i lykkerus over nok en nær nedrykk opplevelse. Jeg forventer mer, mye mer. Spesielt hvis det skal være hold i de utallige påstandene om at Eggen er en så forbannet god trener. At man taper poeng på bortebane er forsåvidt greit, men at de spiller så til de grader ræva hjemme er ikke på langt nær godt nok. De er ikke innstilt på å underholde i det hele tatt, og grunner er enkel nok: De har ikke artister. At Klokan mener det er mange negative folk her får stå for hans egen kappe. For så høyt elsket han klubben at han dro fingeren utenfor stadion...


Uffamej så lei seg at drillo fikk et bedre tilbud i enga agett,og sa endel rare ting for ikke å bli fremstilt som judas pga klubb bytte  ;O)
Du klager på att spillerne ikke vil underholde. Hva var det drillo sa?"Sånt fjas som underholding skal vi ikke ha"eller noe i den duren.
Er helt enig i at Eggen nok feilvurderer systemet om dagen og burde spilt 4-4-2, men DET gjør IKKE egil roger til en bedre trener.


Stjernengutt som ikke kommer til og tygge noen av sine uttalelser om om drillo,og som står på at han ikke er noen klubbtrener.
Ferdig med egil roger nå vel.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Fugla4ever

Bedriftsspiller
Ble medlem: 28 apr 06
Innlegg: 3

Lagt til: 01 mai 06, 20:36
hei ffk dere er gode!!

nei det er dere ikke!! RÆÆÆÆVAA.. dere rykker rett ned!! utspilt på tribunen og på banen!! og slutt å syt på dommern a!! hjelper dere ikke!!

vakke straffe uansett!!!

VII HAR LAGA FLIIIS AV PLANKEBYYYYYN....

---------------------------

syng som en fugl ikke som en planke!!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 01 mai 06, 21:10
næmen, synes jeg ser littegrann hår på tissen jeg fugla4ever??  nei,forresten.. var bare noe navlelo.... ho hoh oh ho

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 01 mai 06, 21:18

Tramp Tramp Tramp på en Fugl!
Fjortizz!

---------------------------

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 mai 06, 22:44
at han er 17 år og sent utviklet  mellom øra  kan vi ikke bare se på det han skriver her, men også dette. Favorittlag: Hva trur du a?? ffk? haha Blææ

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 01 mai 06, 22:46
Det er godt vi har minusknappen sier jeg bare

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 01 mai 06, 22:49
Opprinnelig postet av Fugla4ever
hei ffk dere er gode!!

nei det er dere ikke!! RÆÆÆÆVAA.. dere rykker rett ned!! utspilt på tribunen og på banen!! og slutt å syt på dommern a!! hjelper dere ikke!!

vakke straffe uansett!!!

VII HAR LAGA FLIIIS AV PLANKEBYYYYYN....


Anders Rambekk tok nesten kverletak på Øyvind Hoås, etter reglemanget så skal spillere som blir holdt INNENFOR 16 meteren ha straffe... Dommern igår var en kanarifugl forkledd i svart og han mangla dessuten briller... Enig at vi var elendige til å synge på PH feltet, men det blir bedre etterhvert... FFK rykker nok ikke ned, bare dere som hadde utrolig flaks, med det flaksemålet deres... egentlig skulle det vært ett poeng til begge lag... men men....

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


veiron

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 jan 04
Innlegg: 25

Lagt til: 02 mai 06, 09:59
Endret: 02 mai 06, 10:00
Fugla4ever, slutt å drite ut deg sjøl og ikke minst andre LSK supportere. Rein idioti å hovere og slenge dritt på forumet til andre lags supportere uten grunn, din tosk! Forza Fugla!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 mai 06, 12:57
Opprinnelig postet av Fugla4ever
hei ffk dere er gode!!

nei det er dere ikke!! RÆÆÆÆVAA.. dere rykker rett ned!! utspilt på tribunen og på banen!! og slutt å syt på dommern a!! hjelper dere ikke!!

vakke straffe uansett!!!

VII HAR LAGA FLIIIS AV PLANKEBYYYYYN....


Jeg tier i hjel sånne innlegg jeg. Er ikke verdt å kommentere.

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 02 mai 06, 14:09
Opprinnelig postet av veiron
Fugla4ever, slutt å drite ut deg sjøl og ikke minst andre LSK supportere. Rein idioti å hovere og slenge dritt på forumet til andre lags supportere uten grunn, din tosk! Forza Fugla!

 

---------------------------

NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!



Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 10 10

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3