Husk meg
Brukernavn
Passord

Løs Kvisvik fra kontrakten!

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 9 7

Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 26 apr 06, 19:19
På et par av kampene jeg var på Brann Stadion fikk han lite hyggelig tilrop fra egne supportere iallefall..

---------------------------

"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much more important than that!"
-Bill Shankley


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 26 apr 06, 19:20
Opprinnelig postet av SK Brann
Ting blir fort skrevet i provakasjon... Så en skal jekke 90 % vekk fra det der ;P

Men for å roe ting litt ned så er det fantastisk idiotisk av dere å si at han bør løses fra kontrakten!  Han er en fantastisk spiller :) Ta vare på han dere... Er det smarteste dere kan gjøre akkuratt nå... Tom Sanne var heller ingen klassespiller, og det var ikke store hetsing på branns forum... Var vel en 5 sider diskusjon om han skulle spille på kant/midt og om han skulle være på benken!



rororororororororo

SK Brann

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 apr 06
Innlegg: 5

Lagt til: 26 apr 06, 19:21
Ja, og hva skjedde? På supportersider ble folk fly forbanna fordi noen skjelte ut egne spillere! Her ler jo folk og mener jo at en skal løse han fra kontrakten!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 apr 06, 19:21
Endret: 26 apr 06, 19:23
Kvisvik har hevnet seg til de grader http://www.demokraten.no/lokalsport/article2063866.ece

Demokraten kan det tydeligvis det med siste nytt saker, FB henger ikke med lenger

SK Brann

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 apr 06
Innlegg: 5

Lagt til: 26 apr 06, 19:22
Jaja ;) Du får ta det som du vil du! 

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 26 apr 06, 19:25
26aprilsnarr

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 26 apr 06, 19:26
Opprinnelig postet av SK Brann
Ja, og hva skjedde? På supportersider ble folk fly forbanna fordi noen skjelte ut egne spillere! Her ler jo folk og mener jo at en skal løse han fra kontrakten!


Kanskje ikke den skarpeste kniven i skuffen du?

Les i denne tråden du så kan du se at han som satte dette igang ikke akkurat var populær. Du kan da også lese at journalisten i nettavisen har beklaget at han lagde sak ut av en anonym enkeltpersons frustrasjon en time etter at FFK har tapt for HamKam. Så jeg ser ikke helt store forskjellen. 

Men for å slenge ballen litt tilbake, stemmer det at Brannspillerne ikke alltid har vært like populære i barnetoget på 17.mai eller? haha...

---------------------------

God bedring, Dagfinn!


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 26 apr 06, 19:27
Opprinnelig postet av SK Brann
Men for å roe ting litt ned så er det fantastisk idiotisk av dere å si at han bør løses fra kontrakten! 
Her beviser du jo bare nok en gang at du svelger alt rått.
Det var EN person som skrev et idiotisk innlegg her på forumet, og det ble snappet opp av guruene i TV2sporten. Så lagde de en sak utav og blåste det ut av proporsjoner for å skape et negativt bilde.
Og det virket tydeligvis.

---------------------------

NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 26 apr 06, 19:29
haha så jævli eid! :D

---------------------------

Svensk Magi


soggy

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 apr 06
Innlegg: 1

Lagt til: 26 apr 06, 19:33
Hei!

Bare å gratulere med å glitrende gjennomført spøk. Nå lager tom 100 % fotball en sak http://fotball.bt.no/eliteserien/article55050.ece

NettavisenTv2 journalister (og forøvrig er stor del andre journalister) fortjener dette i høyeste grad. Her i Bergen sliter vi bla med iBergen.no(del av Nettavsien) som skriver artikler fritt etter fantasien.

Kanskje man slipper en del useriøse fotballartikler fremover, nå må jo "journaslitene"  passe på at de farer med fakta..

Genialt av både Plankehaugen og Kvisvik selv :)

FFK-pus

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 214

Lagt til: 26 apr 06, 19:34
Endret: 26 apr 06, 19:34
Det er jo litt kult gjort da Å kjøre en practical joke på journalistene altså

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 26 apr 06, 19:42
http://www.dagbladet.no/sport/2006/04/26/464579.html

ny link av at han lurte tv2

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 26 apr 06, 19:44
Opprinnelig postet av Patrioten
Kvisvik har hevnet seg til de grader http://www.demokraten.no/lokalsport/article2063866.ece

Demokraten kan det tydeligvis det med siste nytt saker, FB henger ikke med lenger

Det er kanskje ikke så rart at Kvisvik har alliert seg med Demokraten ettersom han fortsatt boikotter FB...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 apr 06, 19:48
Endret: 26 apr 06, 19:49
Ganske enkelt genialt! Endelig fikk de altoppslukende sensasjonshungrige TV2-journalistene smekk på pungen så det sang. Kanskje de engang for alle lærer. Brann-supporterens innlegg og det faktum at en ikke ukjent mossing også gikk på spøken får vi ta som ren bonus...

Ble selv litt usikker når det havner som hovedoppslag på TV2, men et eller annet skurret hele tiden, og det faktum at Kvisvik var hovedpersonen i dette gjorde det ikke mindre utroverdig i mine øyne. Fantastisk, rett og slett

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


polvott

Juniorspiller

Ble medlem: 04 nov 04
Innlegg: 91

Lagt til: 26 apr 06, 19:48
Snakket med folk i PH før i dag og da jeg hørte om dette tenkte jeg. De er jo ikke så dumme att de går på denne spøken, men hmm fy f. nå skjønner man jo hvor dumme de folka i den tv ruta er lissom. Konge bra jobba gutta. Hærlig spøk

---------------------------

Laget vårt, byen vår!!!!


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 26 apr 06, 19:49
Opprinnelig postet av A9$h
http://www.dagbladet.no/sport/2006/04/26/464579.html

ny link av at han lurte tv2

Konge! :-D
Lenge siden jeg lo så godt! Nå blir det spennende å se hvordan TV2 skal komme seg ut av denne...

---------------------------


Bjørn Jervell Hansen


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 apr 06, 19:50
Opprinnelig postet av bjervell
Konge! :-D
Lenge siden jeg lo så godt! Nå blir det spennende å se hvordan TV2 skal komme seg ut av denne...


De er vel så årvåkne at de sender samme sak i sportssendingen etter 21-nyhetene...

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 26 apr 06, 19:51
Hehe. Nå er saken fjernet fra FXT`s forside.
Det er nok NOEN der borte som føler seg bittelittegranne flaue og lettlurte nå?

---------------------------

NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!


Fattern

Juniorspiller
Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 96

Lagt til: 26 apr 06, 19:55
Endret: 26 apr 06, 19:56
Trodde først at TV2 Sporten "var med på" denne, men når det i ettertid viser seg å være lurt, gjør jo det saken enda mer genial.  Ganske utrolig at en mediekanal, som dessverre har enerettigheter på norsk fotball, går så til de grader på limpinnen.  Nok en gang, all honør til PH og RK for denne.

---------------------------

... et lenke er ikke sterkere enn det svakeste ledd ...


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 26 apr 06, 19:57
Nå har vi en sak til ute: Link ;)

---------------------------

NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 9 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3