Husk meg
Brukernavn
Passord

Løs Kvisvik fra kontrakten!

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 9 4

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 24 apr 06, 23:02
Opprinnelig postet av 1978
lei seg ? nei nå du gi deg ! han er en godt betalt arbeidstaker som rett og slett ikke gjør jobben sin. hvis han ikke tåler kritikk for han bare slutte. og det er mange rundt i fredrikstad som er VELDIG skuffet over kvisviks manglende insats og ståpå vilje under kampene. kan ikke forstå hvordan han skal kunne forsvare en plass på laget framover..


Sist var det også noe usaklig overdrevne greier som rammet Kvisvik, han tok seg nær av det. Kun det jeg mente.
At han ikke har prestert tåler han helt sikkert å høre men det får være måte på da...

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 24 apr 06, 23:28
Nå vil jeg be moderatorer låse denne tråden. Det er helt utrolig hvor mye elendighet kan komme ut etter kun en dårlig kamp. Ja jeg var negativ selv i går men ikke p.g.a. prestasjoner men fordi gutta takket ikke for kampen. Skjønner faktisk ikke hva får folk til å skrive så mye dumt her. Å gå til en slik skitten angrep på en enkelt spiller helt uten grunn det skjønner jeg ikke. Raymon slet med skader og jeg synes ikke han spilte mye dårligere enn andre i går... 
Ja og så egentlig så synes jeg ikke det er noe vits om å skrive om mine meninger. Jeg vil bare be moderatorer for å låse denne tråden for den er skam for hele klubben, byen og Plankehhaugen. Og til Raymond... Vi skal vise deg til søndag hvor mye vi støtter deg . Så stå på gutten , vi skal klare dette sammen....... 


Og en liten ting til han kommuniste Marx da... Om du får betalt fra diverse medier for å skape slike ting så hold deg langt unna oss for dette her hører til noen av verste provokasjoner som har blitt skrevet her. 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 24 apr 06, 23:35
Helt Enig Lås denne tråden nå !

Ikke noe som tilsier at vi skal angripe enkelt spillere noen gang !

Har et tips til dere j..... slutt å sytt 

la dem vise dere gjennom hele sesongen nå

---------------------------

Er det noen som klarer det er det du D


Lasse Båtstad

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 154

Lagt til: 24 apr 06, 23:37
Endret: 24 apr 06, 23:41
når vi snakker om lagmoral og spiller glede hadde vi får vi i fjor fikk kvisvik,dagfinn enerly som humørspreder noe etter det jeg mener alle lag burde ``må`` ha,som dere alle vet har vi ikke dagfinn her, og etter det jeg mener har den ``blide kvisvik mye av skylden for den gode lagmoralen og for att spillerne gleder seg til å sammles!! og når du er inne på klippekort, hvem vil du skal gjøre en bedre jobb en kvisvik?? mcdonald som har vert skadd (etter oprasjon) som kanskje holder 30min! eller hoås? som har kommet inn i de to siste kampene og blitt gjempt på venstre kanten?? jeg er enig at kvisvik ikke har prestert på sitt beste hittil i sesongen! men å løse han fra kontrakten er rett og slett piss preik og bare domt å si spør du meg!! og nå kan du se hva alt dette dritt pratet har ført til: http://pub.tv2.no/nettavisen/fxt/tippeligaen/fredrikstad/article618163.ece 


er det mange som synes dette er god pr for ffk, at etter tre kamper vil supporterne at de skal løse han fra kontrakten??? han har vert skadd og jeg tror ``kvisa`` kommer til å bidra mye utover i sesongen!!!

ps: kanskje ikke domt å sette han på benken ett par kamper, for å vise hn at han MÅ PRESTERE!!

ffk på toppen 2007 

---------------------------

Lasse Båtstad


Lasse Båtstad

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 154

Lagt til: 24 apr 06, 23:48
jeg og lurer på hvor mye han tv2 repportern har betalt karl_marx for at han skulle skrive noe sånt??

---------------------------

Lasse Båtstad


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 25 apr 06, 08:54
Opprinnelig postet av Klokan
Nå vil jeg be moderatorer låse denne tråden. Det er helt utrolig hvor mye elendighet kan komme ut etter kun en dårlig kamp. Ja jeg var negativ selv i går men ikke p.g.a. prestasjoner men fordi gutta takket ikke for kampen. Skjønner faktisk ikke hva får folk til å skrive så mye dumt her. Å gå til en slik skitten angrep på en enkelt spiller helt uten grunn det skjønner jeg ikke. Raymon slet med skader og jeg synes ikke han spilte mye dårligere enn andre i går... 
Ja og så egentlig så synes jeg ikke det er noe vits om å skrive om mine meninger. Jeg vil bare be moderatorer for å låse denne tråden for den er skam for hele klubben, byen og Plankehhaugen. Og til Raymond... Vi skal vise deg til søndag hvor mye vi støtter deg . Så stå på gutten , vi skal klare dette sammen....... 


Og en liten ting til han kommuniste Marx da... Om du får betalt fra diverse medier for å skape slike ting så hold deg langt unna oss for dette her hører til noen av verste provokasjoner som har blitt skrevet her. 



Hadde aldri trodd jeg skulle skrive dette om en av dine innlegg Klokan. Dette var vel talt. Kan ikke være mer enig!

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Klansskalle

Bedriftsspiller
Ble medlem: 17 mai 05
Innlegg: 11

Lagt til: 25 apr 06, 09:52
Vil bli et kjedelig forum om folk ikke får lov til å si meninga si.

Kred til moderator for å ikke henge lås på denne.

Og har egentlig Raymond bidratt med så mye for FFK da?

Som en eller annen påpekte vil i hvertfall et par kamper på benken kanskje tenne fyrverkeriet i denne egentlig gigantiske foppallspeller`n, men å løse han ut er vell i drøyeste laget så tidlig kanskje?

Uansett synes jeg det er riktig at folk skal få å øse ut sin frusturasjon og så får vi supportere bare glise når det koker over fotball-reporterene, har ikke tall på hvor mange ganger vi har måttet le av slikt ovenfor mitt eget lag.

Lykke til videre i sesongen folkens, dere har å holde ut ellers blir jeg banna som faan og så blir det ei litt stusselig åpning av nye Stadion til året.

KS.

Kamma4ever!

Knøttespiller
Ble medlem: 06 jul 04
Innlegg: 52

Lagt til: 25 apr 06, 13:43
Å løse ut Kvisvik fra kontrakten blir nesten like idiotisk som å kjeppjage Drillo ut av klubben....

---------------------------

Et lag, kamma i hjertet mitt!, vårt blod renner i grønt og hvitt!


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 25 apr 06, 14:20
ja det var jo det dumeste vi har gjort å kvitte oss med isen

---------------------------

Er det noen som klarer det er det du D


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 25 apr 06, 16:04
Kvisvik ble kjøpt fra Brann for 6 mil i fjor sommer. Det er da naturlig at å vente at en forsterking skal heve laget, ikke bare være fyllmasse.  Jeg vil ikke akuratt gå så langt som å løse han fra kontrakten sin,  men at han skal ha klippekort på laget, som han har hatt, syns jeg er urimelig. Mitt forslag er å benke ham, ev plasere han på tribunen for så å la han kjempe seg tilbake på laget.  Om det å gi ham mer tid så har han allerede vært her snart et år....

---------------------------

Here`s to alcohol, the cause of—and solution to—all life`s problems.
---
http://www.plankehaugen.no
---
Vil du ha GMail ?
Send meg en epost da vel, på frpau@hotmail.com


Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 25 apr 06, 16:31
Endret: 25 apr 06, 16:34

Kvisvik har ikke prestert noe som helst etter at han kom fra Brann. Det eneste jeg kan si at han har bidratt med er den ene fantastiske volley`n mot Lyn, som ga oss tre viktige poeng. ellers har han vært en gigantisk skuffelse. 

Tror nok at trådstarter skriver med så sterke ord bare for å sette ting på spissen, og for å understreke hvor laber innsatsen til Kvisvik har vært... Og da ikke bare de tre første kampene!
Hvis Kvisvik fortsetter å være fast i førsteelleveren uten å prestere, er det en skandale, han bør benkes snarest. Som Eggen selv sa, så aksjonsradiusen alt for lav. Mannen har med andre ord elendig kondis, og bør trene knalhardt framover...

---------------------------

"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much more important than that!"
-Bill Shankley


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 25 apr 06, 16:43
Opprinnelig postet av Superboy

Kvisvik har ikke prestert noe som helst etter at han kom fra Brann. Det eneste jeg kan si at han har bidratt med er den ene fantastiske volley`n mot Lyn, som ga oss tre viktige poeng. ellers har han vært en gigantisk skuffelse. 

Tror nok at trådstarter skriver med så sterke ord bare for å sette ting på spissen, og for å understreke hvor laber innsatsen til Kvisvik har vært... Og da ikke bare de tre første kampene!
Hvis Kvisvik fortsetter å være fast i førsteelleveren uten å prestere, er det en skandale, han bør benkes snarest. Som Eggen selv sa, så aksjonsradiusen alt for lav. Mannen har med andre ord elendig kondis, og bør trene knalhardt framover...



I vinteren så ble han intervjua på TV Østfold, og da sa han at han hadde gått ned flere kilo, og at formen aldri har vært bedre. Det så slik ut p.g.a. resultata på det tidspunktet, men hva i huleste er det som har skjedd etterpå ??

Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 25 apr 06, 16:56
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Superboy

Kvisvik har ikke prestert noe som helst etter at han kom fra Brann. Det eneste jeg kan si at han har bidratt med er den ene fantastiske volley`n mot Lyn, som ga oss tre viktige poeng. ellers har han vært en gigantisk skuffelse. 

Tror nok at trådstarter skriver med så sterke ord bare for å sette ting på spissen, og for å understreke hvor laber innsatsen til Kvisvik har vært... Og da ikke bare de tre første kampene!
Hvis Kvisvik fortsetter å være fast i førsteelleveren uten å prestere, er det en skandale, han bør benkes snarest. Som Eggen selv sa, så aksjonsradiusen alt for lav. Mannen har med andre ord elendig kondis, og bør trene knalhardt framover...



I vinteren så ble han intervjua på TV Østfold, og da sa han at han hadde gått ned flere kilo, og at formen aldri har vært bedre. Det så slik ut p.g.a. resultata på det tidspunktet, men hva i huleste er det som har skjedd etterpå ??


Godt spørsmål... Jeg også har sett at han har gjort en innsats angående vekten sin, men det må man nesten kunne forvente når man er "toppidrettsutøver". Prestasjonene på banen derimot har vært svake, og da regner jeg ikke med kampene i oppkjøringen..

---------------------------

"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much more important than that!"
-Bill Shankley


Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 25 apr 06, 17:32
Opprinnelig postet av karl_marx
Nå er det på tide å løse Kvisvik fra kontrakten, og la han begynne livet som byggmester. Ta det økonomiske tapet som dette " røverkjøpet" skapte, som uansett er tapte penger, og heller glede seg over sparte lønnskostnader. Dette begynner å bli den komplette farse! Vi har en ung, talentfull og sulten Yherland på sidelinjen, som vil kunne bidra i mye større grad.( Når han er skadefri) Man kan ikke ha klippekort bare på grunn av høy prislapp! 


Er du dum? Herregud mann! Skjerp deg!

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 25 apr 06, 18:21
Endret: 25 apr 06, 18:22

Superboy er jo inne på noe, fordi fakta er jo at Kvisvik ikke på langt nær har prestert slik vi vet han kan/har gjort tidligere.. MEN å løse han fra kontrakten er jo voldsomt drastisk da..

Jeg liker forsåvidt ideen noen har kommet med her om å benke ham noen kamper.. Går sikkert i faen i ham og da, slik at han vil yte maks for å heve seg.. En tankevekker har ingen vondt av!

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


1978

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 mar 06
Innlegg: 17

Lagt til: 25 apr 06, 18:30

Svar til lasse. jeg er enig med deg i at kvisvik er en humørspreder og at han er viktig i det sosiale samholdet,men at han for spille hver kamp selv om han ikke er god nok er demotiverene for andre som kjemper om en plass på laget Det er grunnen til at jeg tror lagmoralen kan svekkes. Prøv heller Martin w da vel...  Og jeg sa bare at vis ikke mannen tåler kritikk så for han slutte. Enig i at vi bør benke han et par kamper, slik at han kanskje presterer på et høyere nivå når han har spillt seg inn på laget igjenn..


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 25 apr 06, 20:56
Endret: 25 apr 06, 20:57
Opprinnelig postet av 1978

Svar til lasse. jeg er enig med deg i at kvisvik er en humørspreder og at han er viktig i det sosiale samholdet,men at han for spille hver kamp selv om han ikke er god nok er demotiverene for andre som kjemper om en plass på laget Det er grunnen til at jeg tror lagmoralen kan svekkes. Prøv heller Martin w da vel...  Og jeg sa bare at vis ikke mannen tåler kritikk så for han slutte. Enig i at vi bør benke han et par kamper, slik at han kanskje presterer på et høyere nivå når han har spillt seg inn på laget igjenn..



Wiig passer bedre på høyre, vi prøvde Øyvind der ifjor, det gikk vel sånn tålig bra.... Også året før, slet vi med venstre siden... Da hadde vi Håkan på Venstrekanten, og Vebjørn Hagen på venstreback....
Bertie presterte godt ifjor, men har hatt en dårlig start på sesongen.. la oss håpe at både Kvisvik og Bertie presterer utover sesongen... ellers blir det ILLE dårlig :/

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


Lasse Båtstad

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 154

Lagt til: 25 apr 06, 21:39
Endret: 25 apr 06, 21:41
kan ikke si meg mere enig med deg 1978!! ingen i fredrikstad skal ha klippekort!

---------------------------

Lasse Båtstad


ash

Bedriftsspiller
Ble medlem: 10 apr 05
Innlegg: 22

Lagt til: 25 apr 06, 21:42
Opprinnelig postet av morten
Opprinnelig postet av ash
JA maccan er jo mye bedre...kvisvik følger ikke kosthold programmet sitt...spiser burger og chips mer enn vitaminer...når de får betalt for å jobbe..så bør han begynne å jobbe !

Regner med at du kan bevise det når du sier det?
Begynner å bli lei en del av dritten som kastes rundt her inne, og da spesielt ting som spys ut uten skikkelige kilder...


Dette er ingen rettsak. Følg NOKAS saken om du er hypp på bevis og kilder.

---------------------------

FFK for Life......


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 26 apr 06, 03:12
Opprinnelig postet av ash
Opprinnelig postet av morten
Opprinnelig postet av ash
JA maccan er jo mye bedre...kvisvik følger ikke kosthold programmet sitt...spiser burger og chips mer enn vitaminer...når de får betalt for å jobbe..så bør han begynne å jobbe !

Regner med at du kan bevise det når du sier det?
Begynner å bli lei en del av dritten som kastes rundt her inne, og da spesielt ting som spys ut uten skikkelige kilder...


Dette er ingen rettsak. Følg NOKAS saken om du er hypp på bevis og kilder.


dra på symøte om du er hypp på ubegrunna sladder


Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 9 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3