Husk meg
Brukernavn
Passord

Ham/kam - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 10 8

abelone369

Bedriftsspiller
Ble medlem: 18 sep 05
Innlegg: 18

Lagt til: 23 apr 06, 19:50
Dette er ufattelig dårlig altså! Rett og slett tragisk å se på! Flaut! Og jeg er irritert nå.... Enda godt at ikke Ringberg har vært god... hehe, akkurat som det hadde vært mulig. Han er jo alltid drit dårlig han også... Tydelig at laget er avhengig av at Simen er god, men han er jo helt håpløs han også!!! Jaja, får håp det går likar te uka!!

---------------------------

Hvaskjera?


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 23 apr 06, 19:54
Opprinnelig postet av abelone369
Dette er ufattelig dårlig altså! Rett og slett tragisk å se på! Flaut! Og jeg er irritert nå.... Enda godt at ikke Ringberg har vært god... hehe, akkurat som det hadde vært mulig. Han er jo alltid drit dårlig han også... Tydelig at laget er avhengig av at Simen er god, men han er jo helt håpløs han også!!! Jaja, får håp det går likar te uka!!


Kan vi slutte å blande Ringberg inn i alt??? Må ikke falle ned på Keiko sitt nivå...
Vi var dårlige, ferdig med det!

Ixnay^

Knøttespiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 73

Lagt til: 23 apr 06, 19:55
Opprinnelig postet av abelone369
Dette er ufattelig dårlig altså! Rett og slett tragisk å se på! Flaut! Og jeg er irritert nå.... Enda godt at ikke Ringberg har vært god... hehe, akkurat som det hadde vært mulig. Han er jo alltid drit dårlig han også... Tydelig at laget er avhengig av at Simen er god, men han er jo helt håpløs han også!!! Jaja, får håp det går likar te uka!!



Jeg synes hele dette innlegget ble litt lavmål desverre.. Litt usakelig og bærer preg av drittkasting..

---------------------------

Mine tanker til Enerly!

FFK supporter midlertidig bosatt på sørlandet


abelone369

Bedriftsspiller
Ble medlem: 18 sep 05
Innlegg: 18

Lagt til: 23 apr 06, 19:56
Jada, kan seff slutte med det... Men prøver å trøste meg selv med noe jo... Må jo få lov til det

---------------------------

Hvaskjera?


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 23 apr 06, 19:56
Gudhjelpemeg...

Er det noen fler enn Bjørkøy som får godtkjent i dag eller?

Ja, og gratulerer med seieren Hamar-vesener.... Den satt ikke akkurat langt inne...

Morro at Tromsø tapte mot Sandefjord også... Lurer på hvor lenge Normark får fortsette. Teitur Thordarson hadde gjort en bedre jobb en Normark :)

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 23 apr 06, 19:57
Har på følelsen av at alle andre lag enn FFK klarer å reise seg etter et slikt tap... Nå møter vi LSK hjemme, som jo burde være en gylden mulighet. De er høyt oppe, vi langt nede. "Alle" andre lag ville ha slått tilbake i en slik kamp, men jeg frykter at det blir en ny smell, vi har jo aldri slått LSK i serien...

Ser ut som laget ikke skjønner at serien er i gang før det nesten er for sent. 

Dessuten mye frustrasjon i Østfold i kveld tror jeg. Både FFK og Moss ble ydmyket, mens også Sparta tapte.

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 23 apr 06, 19:59
Vi trenger en ny spiss tror jeg, det tror jeg i trenger ja... har hørt på kampen, syntes ikke det hørtes så veldig bra ut desverre... Men de personene som sa at Kamma rykker ned.... dem kan ta tilbake orda... jeg tror nemelig IKKE de gjør det

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


Lasse Båtstad

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 154

Lagt til: 23 apr 06, 20:00
ingen får godkjent i dag!!!! møkka kamp. men var det bare jeg som synes dommern var veldig dårlig? synes han blåste frispark hele tiden jeg!!! møkka kamp-møkka dommer

---------------------------

Lasse Båtstad


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 23 apr 06, 20:00
Opprinnelig postet av SirLion
Vi trenger en ny spiss tror jeg, det tror jeg i trenger ja... har hørt på kampen, syntes ikke det hørtes så veldig bra ut desverre... Men de personene som sa at Kamma rykker ned.... dem kan ta tilbake orda... jeg tror nemelig IKKE de gjør det

Samma gjelder vel Sandefjord som har utrolige 7 poeng!

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 23 apr 06, 20:03
Opprinnelig postet av ffkmufc
Opprinnelig postet av SirLion
Vi trenger en ny spiss tror jeg, det tror jeg i trenger ja... har hørt på kampen, syntes ikke det hørtes så veldig bra ut desverre... Men de personene som sa at Kamma rykker ned.... dem kan ta tilbake orda... jeg tror nemelig IKKE de gjør det

Samma gjelder vel Sandefjord som har utrolige 7 poeng!


Så spørs det om det var vi som var dårlige eller Hamkam som var fryktelig bra da, for det Hamkam har vist i de to første kampene tilsier at de er et bånnlag. Sandefjord har overrasket, men som en eller annen her inne sa, eller var det i TV2, så får de en god start, men så begynner nedturen...

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


Ixnay^

Knøttespiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 73

Lagt til: 23 apr 06, 20:04
Opprinnelig postet av FFK1903]


Så spørs det om det var vi som var dårlige eller Hamkam som var fryktelig bra da, for det Hamkam har vist i de to første kampene tilsier at de er et bånnlag. Sandefjord har overrasket, men som en eller annen her inne sa, eller var det i TV2, så får de en god start, men så begynner nedturen...


Så får vi håpe at det blir motsatt for oss da!

Treg start, men så begynner oppturen...

---------------------------

Mine tanker til Enerly!

FFK supporter midlertidig bosatt på sørlandet


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 23 apr 06, 20:11
Ja...nå er vi i gang igjen.... ned i søla...faen ass...
meget skuffende...

---------------------------

Heia FFK


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 23 apr 06, 20:26
Opprinnelig postet av Olavesen
Gudhjelpemeg...

Er det noen fler enn Bjørkøy som får godtkjent i dag eller?

Ja, og gratulerer med seieren Hamar-vesener.... Den satt ikke akkurat langt inne...

Morro at Tromsø tapte mot Sandefjord også... Lurer på hvor lenge Normark får fortsette. Teitur Thordarson hadde gjort en bedre jobb en Normark :)


ikke så mange andre nei, nå ser vi kanskje at vi skulle hatt konkuranse på venstre kanten, bertelsen var en av de svakeste idag synes jeg! 

Rami kan ingenting gjøre med målene, kanskje det 2 men det kommer veldig brått på, han varter også opp med en kjempe redning i 1 omgang og holder FFK inne i kampen der. 

Bertelsen derimot kunne averget begge de 2 første! Straffa var helt unødvendig laget, igjen! Og på 2-0 skulle han fulgt spilleren sin mye tettere!

Offansift så skuffer både raymond og tarik enormt, samt at west blir godt pakket inn, på midten er vi tannløse, greit det prøves stadig på noen flotte flikker med helen som ofte lykkes, men videre derifra er det for dårlig og vi gjør det for vanskelig for oss selv! Brenne var enormt skuffende idag, samme med hansi. Bjørkøy prøver og jobber kampen igjennom og er vel banens beste, kanskje med konkuranse fra rami!


Rami: 7, varter opp med en prakt redning i første omgang, kune kanskje tatt 2-1 målet, men greit nok

PAC: 5, svak i store deler av kampen, masse feilpasninger
Bora: 4, SVAK
Rajo: 5, svak, skaper endel unødvendige frispark
Bertelsen: 4, henger ikke med på 2-1 scoringen, lager en helt horribel straffe, helt korekt dømt, men totalt unødvendig! Elers svak i alt fra pasninger til offansive løp.


Bjørkøy: 7, Jobber hele kampen, kjemper og prøver, scorer sikkert på straffe
Brenne: 5 Svak, sliter med gode motspillere, ikke agresiv nok, og gir fort opp
Hansi: 6, litt bedre enn brenne, men altfor svak, virket sliten og var mye usynlig

Tarik: 5, kommer aldri inn i kampen, prøver litt men blir fort borte, virker uinteresert
West: 6, jobber greit, og skaper straffe spark, blir for liten mot store sterke kamma stoppere.
Kvisvik; 4, virker ikke som om han gidder å prøve, så ut som han var for fornøyd med at greåker vant NMgull i innebandy i helga, skuffer med alt fra pasninger  og innlegg. Har en kjempe sjanse i slutten av 1 omgang, og bare uflaks at han ikke scorer der!

Wiig
Tronseth                          ingen av innbytterne markerer seg nevneverdig, kommer inn når kampen i realiteten er avgjort!
Hoås                  

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 23 apr 06, 20:41
En fantastisk snill børs fredrikstadpatriot... INGEN fortjener mer enn 4 idag?! Det er det tammeste jeg har sett på laaaaaang tid!
Det virket rett å slett ikke ut som om de var interesserte i å spille idag.. Sukk

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 23 apr 06, 20:57
Opprinnelig postet av frekkrik
En fantastisk snill børs fredrikstadpatriot... INGEN fortjener mer enn 4 idag?! Det er det tammeste jeg har sett på laaaaaang tid!
Det virket rett å slett ikke ut som om de var interesserte i å spille idag.. Sukk


tenkte litt på det når jeg trykket på send, og kan nok være enig med deg i det, trekker herved alle spillerne ned 1 poeng! hehe  mener uansett at Rami og Bjørkøy var "gode" idag!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Kamma4ever!

Knøttespiller
Ble medlem: 06 jul 04
Innlegg: 52

Lagt til: 23 apr 06, 20:59
Tjaaaaa.... Akkurat der er verken jeg eller Aftenposten enig med deg;

"En spiller FFK hadde trengt var Markus Ringberg. Svensken var meget god mot sine gamle lagkamerater, og var innblandet i det meste Ham-Kam skapte offensivt. (©NTB) "

---------------------------

Et lag, kamma i hjertet mitt!, vårt blod renner i grønt og hvitt!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 23 apr 06, 21:02
Opprinnelig postet av Kamma4ever!
Tjaaaaa.... Akkurat der er verken jeg eller Aftenposten enig med deg;

"En spiller FFK hadde trengt var Markus Ringberg. Svensken var meget god mot sine gamle lagkamerater, og var innblandet i det meste Ham-Kam skapte offensivt. (©NTB) "



akkurat hva du og hovedstads avisene mener driter jeg en lang mars i!

Synes egentlig litt synd på deg jeg, må komme hit og hovere over at dere var bedre enn oss idag, har jo allerede sagt gratulerer!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 23 apr 06, 21:13
Tragisk dårlig. Rævva og atter rævva.

Elendig taktisk av Eggen - og forferdelig dårlig innsats

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


Kamma4ever!

Knøttespiller
Ble medlem: 06 jul 04
Innlegg: 52

Lagt til: 23 apr 06, 21:21
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Opprinnelig postet av Kamma4ever!
Tjaaaaa.... Akkurat der er verken jeg eller Aftenposten enig med deg;

"En spiller FFK hadde trengt var Markus Ringberg. Svensken var meget god mot sine gamle lagkamerater, og var innblandet i det meste Ham-Kam skapte offensivt. (©NTB) "



akkurat hva du og hovedstads avisene mener driter jeg en lang mars i!

Synes egentlig litt synd på deg jeg, må komme hit og hovere over at dere var bedre enn oss idag, har jo allerede sagt gratulerer!



Jeg har ikke hovert i det hele tatt, var bare uenig med karakteristikken Ringberg ble påskrevet.
Fikk ikke med meg at noen gratulerte, i så tilfelle mange takk.
.
Lykke til i neste match.

---------------------------

Et lag, kamma i hjertet mitt!, vårt blod renner i grønt og hvitt!


karl_marx

Knøttespiller

Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 43

Lagt til: 23 apr 06, 21:24
Opprinnelig postet av oleberg
Tragisk dårlig. Rævva og atter rævva.

Elendig taktisk av Eggen - og forferdelig dårlig innsats


Hvordan kan du skylde på Eggen for dette tapet? Han har et lag som ikke presterer i nærheten av hva man bør forvente. Dette var rett og slett en begredelig opptreden. Jeg lanserer deg som taktisk hovedansvarlig i neste kamp, din sirkusklovn! 


Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 10 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3