Husk meg
Brukernavn
Passord

Viking- FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 17 apr 06, 22:18
Kanskje det blir en ny trend i for FFK å lage mål rett etter et baklengs  Kanskje vi blir berykta for det


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 17 apr 06, 22:19
En ting som irriterte litt, eller ganske MYE, er at Bertelsen står å venter litt på at dommeren skal blåse for offside på målet deres. Hadde han konsa om spillet å løpt rett foran mål for å blokkere så hadde han nok vært der. Han er 30 cm fra å skli den unna! Men men

fidq

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 05
Innlegg: 103

Lagt til: 17 apr 06, 22:32
Det er et godt poeng. Han burde spille til situasjonen er ferdig. Hadde kanskje kunnet hindret scoringen om han hadde latt være å markere til linjemannen.... Shit happens! Ett poeng er likevel ganske greit og dette spillet er jo mye mer oppløftende enn feks da vi slo RBK (borte) i 2005. Lover godt for fortsettelsen.

---------------------------

Varme tanker til Dagfinn Enerly....


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 17 apr 06, 22:48
Jeg er imponert over hvordan ffk opptrer mot en antatt sterkere motstander på bortebane. FFK spilte seg gang på gang ut med kortpassninger gjennom midtbanen, og midtbane leddet var FFKs beste i dag. Det var ikke bare Brennes fortjeneste, han var meget god men jeg ble mest imponert over Ramberg. FFK forsøkte hele tiden å produsere sjanser og oppdrådte meget offensivt. Synd vi ikke fikk utnyttet det sjansemessige overtaket i å sette flere baller bak vikings keeper. Skuffelsen var vel avsluttningene eller mangelen på dette, ofte ble det driblet på 16 meter istedetfor å skyte. Men det kommer. poeng borte mot viking skal vi ikke kimse av.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 17 apr 06, 22:49

Moro å se at Czwartek har heva seg så til de grader!

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 17 apr 06, 22:59
Ja det er veldig moro at Pål har heva seg, er ikke lenger så usikker. Det er jo bra med et poeng i stavanger men er litt surt at vi ikke vinner detta, hadde sjanser til det. Syns også det er moro at Rajo er tilbake i 2004 formen..

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 apr 06, 23:10

Lårhøne for Kvisvik

STAVANGER: Fredrikstads Raymond Kvisvik måtte ut med en lårhøne etter en halv times spill mot Viking.

- Jeg merket med en gang at jeg ikke kunne fortsette, sier Kvisvik, som ble skadet i en duell med Fredric Lundqvist.

- Er det tvilsomt om du rekker neste runde?

- Det håper jeg ikke. Vanligvis tar det tre-fire dager før jeg kan trene etter en slik lårhøne, sier Kvisvik.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 17 apr 06, 23:10
godt fornøyd med kampen. men vi må bli mer bestemte foran mål... er vi redde for å avslutte?

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 17 apr 06, 23:26

Selv synes jeg Brenne falt litt ned fra siste kamp, han spiler seg til endel brukbare muligheter, men han må lære seg å avslutte med venstre benet! Ser ut som han er avhengi av å få ballen på høyere benet.....

Kampen var bra den, synes FFK gjør en generelt god kamp, kanskje spesielt defansivt, ikke helt fornøyd med det offansive, synd at bjørkøy ikke fikk bedre treff på den ene sjansen i 2 omgang. Toth er igjen passningslegger i forkant av målet og gjør en grei kamp.....

Rami : 7 Redder FFK fra 2-1 i slutten, men har en utboksing som ikke ligner grisen, spiller greit.

Pål Andre: 7 Spiller på rutine, trygg og god
Rajo  : 8 Rydder opp ofte bak, god kamp, skaper litt for mange frispark for viking grunnet høye armer i hodedueller.
Bora  : 6 Grei kamp, men endel svake klareringer, bommer på ballen ett par ganger som kunne blitt skumle.
Bertelsen : 8 BB Spiller trygt og godt meste parten av kampen, meget god i siste del av kampen. litt på etterskudd på vikings mål. Har farten som trengs.

Bjørkøy : 7 God, generelt grei kamp, har en sjanse i 2 omgang som han burde fått løftet over keeper.
Brenne : 7 God, men svak i perioder, roter bort ett par sjanser ved at han ikke skyter med venstre.
Ramberg : 8 God, spiller bra både offansivt og deffansivt, pent mål!

Kvisvik : (skadet) Markerer seg ikke
Wiig : 7 Spiller seg godt opp ettter et tidlig innhopp, helt grei og godkjent kamp.
Toth : 7 Legger opp til målet, litt svak idag konra mot brann, ok kamp. 
Tarik : 7 Spiller på det gjevne, god defansivt, er med på det mye offansivt, spesielt 2 omg. Må trene avslutninger.

Vi er vel heldige at Viking ikke scoreer mot slutten, når en viking spiller får gå forbi den ene etter den andre på slutten og Rami redder oss, men kunne også ha tatt ledelsen ved Bjørkøy, så alt i alt fornøyd. Litt bekymret over at det ser ut som vi trenger ett mål i baken før vi får opp dampen forran mål, kan slå skjevt ut mot lag som VIF, RBK og LSK 

En annen ting er jo at å ta 1 poeng borte mot viking er sterkt, viking har ett godt lag, og kan hevde seg blant medalje kandidatene.

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


smarkuss

Knøttespiller
Ble medlem: 19 mai 03
Innlegg: 32

Lagt til: 17 apr 06, 23:26

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 17 apr 06, 23:34
Opprinnelig postet av ffkmufc
Ja det er veldig moro at Pål har heva seg, er ikke lenger så usikker.


Egentlig ikke så overraskende, husk at dette er første gang i karrieren PAC ikke har jobb ved siden av fotballen.

---------------------------

God bedring, Dagfinn!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 17 apr 06, 23:40
synes ikke bertelsen  var banens beste.. han hadde altfor mange feilpasninger og dårlige oppspill til det.. det er i hele tatt noe han må jobbe med, for defensivt jobber han veldig bra..



ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 18 apr 06, 07:36
Opprinnelig postet av A.Scheie
Opprinnelig postet av ffkmufc
Ja det er veldig moro at Pål har heva seg, er ikke lenger så usikker.


Egentlig ikke så overraskende, husk at dette er første gang i karrieren PAC ikke har jobb ved siden av fotballen.


Ja det har nok mye å si det, men han har også en helt annen selvtillit i år. Og det kommer ikke av at han har slutta å jobbe, trur nok tillitten han får av Eggen har veldig mye å si. At Eggen gikk ut å sa at han var et klart førstevalg kan ha vært bra for Pål Andre for nå kan han senke skuldrene hver kamp.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 18 apr 06, 08:42
Opprinnelig postet av smarkuss

Fotballmagasinets referat:

http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&id=2859&title=Poengdeling_i_Stavanger



Jøss!  De kåret Alexander Ødegaard til banens beste... Jeg synes han var en kjempestor skuffelse (hvilket er fint, siden jeg tross alt holder med FFK ) og at han stort sett var usynlig kampen igjennom. 

Mulig det bare er meg, men... 



---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 18 apr 06, 11:03
Opprinnelig postet av denialsander


Jøss!  De kåret Alexander Ødegaard til banens beste... Jeg synes han var en kjempestor skuffelse (hvilket er fint, siden jeg tross alt holder med FFK ) og at han stort sett var usynlig kampen igjennom. 

Mulig det bare er meg, men... 





Var nok ikke bare deg    latterlig å si at han var banens beste.. Men jeg bryr meg egentlig ikke om hva alle de forskjellige skriværne putter på sidene...


Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24