Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-Brann

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 10 apr 06, 15:58
Jeg har en god feeling... det betyr at det blir tap i dag...    Desverre folkens, men "den omvendte magefølelsen" slår sjelden feil...

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 10 apr 06, 19:06
Endret: 10 apr 06, 19:12
God stemning og god sjanse for Toth, men god redning av Opdal.

Noen flere som sitter hjemme, eller er det bare meg?`

Fankern! Tre store brente sjanser! Typisk om Brann scorer nå...

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 10 apr 06, 20:51
Helt greit med 1-1 egentlig, men er det lov å håpe at Bertelsen kan få redusert straff? Det var jo hårreisende å gi Bertie rødt kort, han var jo knapt nær motspiller der. Ellers god kamp av dommer Øverbø.

Får håpe finspillet kommer når matta ser enda bedre ut.

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


masterking

Bedriftsspiller
Ble medlem: 28 jan 06
Innlegg: 10

Lagt til: 10 apr 06, 20:52

Den 6. kampen som endte med poengdeling av 7 mulige i første serierunde.
Selv om det er tidlig i sesongen, så ser det kanskje ut som om årets serie kan bli den "gjerrigste" 
på svært lenge.


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 10 apr 06, 21:00
Jammen er denne Øvrebø en god dommer tenkte jeg nesten hele kampen....helt frem til det røde kortet som ødela hele kampbildet på slutten...argh...

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 10 apr 06, 21:15
For en keeper vi har 

Syntes dommeren gjorde en fin match,bortsett fra utvisningen av Bertelsen.
Som vi så gang på gang,så var ikke Bertie borti Martin..

Og HVIS Bertelsen må stå over neste kamp,hvem skal da ta over venstrebacken??

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 10 apr 06, 21:32
Hvis ikke Bertelsen slipper straff er det katastrofe.
Kan ikke klage på underholdningen i dag men er litt skuffet uansett. Kunne fort ledet mye tidlig med litt tur.
Brant noen ganske hårete sjanser.

Brenne og Piiroja var best i dag. Bertelsen utvilsomt mest uheldig, slet veldig til tider.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 10 apr 06, 21:42
Opprinnelig postet av GurrBass
For en keeper vi har 

Syntes dommeren gjorde en fin match,bortsett fra utvisningen av Bertelsen.
Som vi så gang på gang,så var ikke Bertie borti Martin..

Og HVIS Bertelsen må stå over neste kamp,hvem skal da ta over venstrebacken??


Blixt eller Tronseth går nok ut på v.back.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 10 apr 06, 21:57
Jeg må bare si at kampen idag var knall bra, i første er FFK mye bedre enn brann, skaper mye mer og har kontroll, så kommer denne miller da og ødelegger, trodde jeg, i ca 35 sekunder, men da kom jo bjørkøy!!!! DEILIG!!!!!!!!

Synes det var en bra kamp generelt sett, greit med poengdeling her. Rami var konge på straffa!!!!

Øvrebø gjorde en helt grei figur, og når han itilleg "beklager" seg og sier at han tok feil ang det røde kortet i ettertid, så synes jeg at jeg kan tilgi han for denn missen, (selvom den kunne kostet oss 1 poeng)

Hvem var banens beste idag??
Simen, tarik eller kanskje rami????

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


moxi

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 03
Innlegg: 150

Lagt til: 10 apr 06, 21:58
Flott serieåpning. Dette FFK laget blir ikke med i bunnstriden. Bra defensivt. Mange gode angrepsvariasjoner. Mange av spillerrne er klart bedre enn i fjor. Simen landslagsklasse, Tarik spennende lokal spiller. Rami, beste ?? keeper i Norge.
Klart vi skulle vunnet med så mange sjangser, men siden Brann kjørte 2. omgangen samt brant straffe får vi være fornøyd.
Knut Torbjørn har gjordt en kjempejobb. Det burde vært "stinn brakke", med det været og åpningskamp

Rami   7

Pål A   5
Bora   5
Raijo  6
Berti   5

Jonna 5
Simen 8 BB
Hansi 5
Raymond 4

Tarik 6
Toth  5



---------------------------

moxi-V
FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!


Dj Charlie

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 10 apr 06, 22:09
Endret: 10 apr 06, 22:39

Får være litt mer kritisk jeg da…

 

 

 

 



Rami   7

Pål A   4
Bora   5
Raijo  6
Berti   4

Jonna   5
Simen   8 BB
Hansi   5
Raymond   4

Tarik   7
Toth   6

---------------------------

Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.


Kongerapærn

Juniorspiller

Ble medlem: 06 apr 06
Innlegg: 148

Lagt til: 10 apr 06, 22:11
Endret: 10 apr 06, 22:11
Synes Toth var god i 1. omgang. Flink til å holde på ballen og veldig sterk i kroppen. Ble litt borte i 2. da men.. Vaagan Moen var ikke akkurat noe å skryte av. Merket veldig lite til han i løpet av kampen. Ellers synes jeg reddningen til Rami i første var helt rå! Det er klasse over den keepern der ja! Reddet også en ikke altfor bra slått straffe. Konge!

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 10 apr 06, 22:17
Straffe redninga til Shaaban var sheriff!!  hehe...
Hadde det vært Sørlie i mål,så hadde det vel nesten blitt en reprise fra Brann stadion i fjor

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 apr 06, 22:34
Endret: 10 apr 06, 22:45
Rami var spilleren som reddet et poeng for oss  i dag, det er det ikke noe tvil om. Hadde vi hatt like bra kvalitet på spissplassen hadde vi vunnet kampen. Synd ikke FFK har investert i en klassespiss.
Det er ikke første kampen Tarik sløser med sjanser, skjønner jo at han må spille for å få erfaring, kanskje en omgang hadde holdt, men han skal ha skryt for pasningen som førte til mål.

Ellers ble Simen Brenne kåret til banes beste på Zebra, for 1.omgang han spilte


Bare nyt http://pub.tv2.no/nettavisen/fxt/tippeligaen/article608216.ece

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 10 apr 06, 23:07
http://www.fredrikstadfk.no/default.asp?page=webtv.asp

Høydepunkter fra kampen her. Nok ett bevis på at Øvrebø var helt på jordet med utvisninga!

---------------------------

Ære være Eggen jr.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 10 apr 06, 23:13
Opprinnelig postet av Patrioten
Rami var spilleren som reddet et poeng for oss  i dag, det er det ikke noe tvil om. Hadde vi hatt like bra kvalitet på spissplassen hadde vi vunnet kampen. Synd ikke FFK har investert i en klassespiss.
Det er ikke første kampen Tarik sløser med sjanser, skjønner jo at han må spille for å få erfaring, kanskje en omgang hadde holdt, men han skal ha skryt for pasningen som førte til mål.

Ellers ble Simen Brenne kåret til banes beste på Zebra, for 1.omgang han spilte


Bare nyt http://pub.tv2.no/nettavisen/fxt/tippeligaen/article608216.ece




Helt enig. Jeg tror at skudd på mål burde stå på programmet på treningen for ham i morgen...
Rami var helt klart konge på banen i dag, verdt hver eneste krone han ble kjøpt for
Men som sagt trenger vi en klassespiss til, bare synd at Hoås ikke fikk prøvd seg i dag...

---------------------------

Here`s to alcohol, the cause of—and solution to—all life`s problems.
---
http://www.plankehaugen.no
---
Vil du ha GMail ?
Send meg en epost da vel, på frpau@hotmail.com


Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 10 apr 06, 23:18
Enig. Rami redda ett poeng for oss i dag. Det viser hvor viktig det er å ha en matchvinner i begge ender av banen. I dag hadde vi en matchinner i mål. Dessverre hadde vi ikke en i andre enden av banen. Hverken Toth, Wiig, West eller Tarik klarte å sette ballen i mål. Toth hadde et par gode sjanser som burde gitt uttelling. Positiv allikevel syns jeg, gode løp og bevegelser, flink til å komme i posisjon. Beste kampen jeg har sett av Toth. Tarik brenner en tre-fire store sjanser. Han er ung, og har mye å lære, før han holder "kylan" i dette selskapet. Veldig positiv i spillestil, gode løp, driblinger og innlegg. Flott at Eggen lar han slippe til på dette nivået allerede nå. Det er kun ved å spille på et så høyt nivå som mulig at han kan utvikle seg og bli bedre.

Ellers synes jeg 1-1 er et greit resultat, kampen sett under et. Lagene hadde en omgang hver. FFK burde ledet med et par mål før Brann scorte, Brann missa på straffe. 

Vil også gi skryt til Eggen/trenerteamet som i dag satsa offensivt og gikk ut for å ta tre poeng. Positivt også at de gjør offensive bytter i andre omgang, inntil Bertelsen blir utvist, og viser at de ønsker å gå for seier. Håper dette er en trend som vedvarer. I tilsvarende kamper i fjor gjorde man defensive bytter og satset på å forsvare det ene poenget istredet for å gå for tre poeng. Frykten for å tape ble større enn ønsket om å vinne. 

Syns også dommer Øvrebø gjorde en meget god kamp, selv om utvisningen av Bertelsen var helt feil. Han innrømte jo dette også selv når han så TV-bildene. Han fastholdt at det var rødt kort, men at feil man ble utvist. Det var jo Piroja som felte Andresen i den situasjonen. Personlig syns jeg ikke det kvalifiserte til kort i det hele tatt. Greit med frispark, men syns ikke det var i nærheten av gult kort engang. Men, men... Alt i alt en meget god kamp av Øvrebø.

En positiv serieåpning for guttane.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 10 apr 06, 23:23
http://www.dagbladet.no/sport/2006/04/10/463371.html

Er dette bildet av Enerly tatt i dag? Syns det er Lund Hansen i bakgrunnen der jeg? I så fall er det imponerende at han støtte opp om Enerly også etter at han har reist tilbake til trøndelag.

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 10 apr 06, 23:37
hvorfor skyter tarek alltid over????  steike, han må lære seg å skyte bedre.. men han er jo helt genial i trekkene før sjansene..

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 10 apr 06, 23:42
tror det er tatt idag ja... tror ikke det er tatt i høst,eller jeg vet ikke jeg.. bra av alex hvis han var der nede idag og så ENErly

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3