Husk meg
Brukernavn
Passord

Snømåkingsdugnad. For en skam!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 05 apr 06, 12:59

Enig!
Dette er jo helt på trynet amatrørmessig. Får fornemmelse av "bakgårdsklubb"....
Hadde skjønt det hvis det var Selbak eller Trosvik e.l.  som måtte  ha dugnad.

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 05 apr 06, 13:05
og en ting til da. 
Hvor mange A lagsspillerre er i stallen .... 25 -30 ... junior da 25-30 ??? Da har du brått minst 100 hender til da. 

Har ikke hatt noe å gjøre i går bortsett for å prioritere familien og det er mer enn nok for meg i hvertfall.  Og har gjort jobben min mandag da... dikta opp to nye sanger vel .... 

Har ikke dårlig samvittighet og skemmer meg ikke i det heletatt

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 05 apr 06, 15:35
Jeg slutter på jobb klokka 3, så jeg kunne jo tatt meg en tur ned...

men det gidder jeg ikke...

da skal jeg heller love å ikke klage på snø på plassen min :)

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 apr 06, 16:53

Nå laver snøen ned igjen, faen når skal vi få får


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 05 apr 06, 16:54
Endret: 05 apr 06, 16:55
Er det lagt duk over matta nå da?

Har snødd og sluddet en del tidligere i dag her i Oslo, men det har gitt seg nå. Tok vel turen sydover til Fredrikstad da.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 05 apr 06, 16:55
Opprinnelig postet av Marensius
Dette er noe klubben burde ordnet selv, hvorfor skal supporterne stille opp å måke?? Som flere også har nevnt, syntes det er dårlig at klubben ikke har tenkt på dette tidligere. Veldig optimistisk å håpe at all snøen forsvinner av seg selv.... Klubben burde i hvertfall gi de som stiller opp noen gratisbilletter til en eller flere kamper, eller en eller annen form for betaling. 
Blir liksom for dumt at en klubb i øverste divisjon må kjøre dugnad fra betalende tilskuere for å få stadion klar til kamp.

For min egen del skal jeg se CL i kveld, Reserve laget til FFK (Arsenal) skal knuse Juventus i kveld...


Som om jeg skulle sagt det sjøl. Å få trofaste, BETALENDE supportere til å gjøre gratis arbeid for en tippeligaklubb med millioner av kroner på bok blir for dumt!

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 05 apr 06, 16:59
En liten hagelskur gjør vel ikke storeskadene, se nå har det slutta igjen..

Få på beskyttelsesduken nå også blir det helt perfekt te mandan :)

thlarsen

Bedriftsspiller

Ble medlem: 15 sep 03
Innlegg: 25

Lagt til: 05 apr 06, 18:45
Må si meg enig med alle som mener at klubben burde fikset dette selv. Når jeg setter meg ned på plassen min på mandag forventer jeg at den er snøfri. Jeg betaler ikke 2-3 tusenlapper i året for å måke Stadion på fritida mi. En snøfri plass bør inngå i billettprisen..... All ære til dere som som møter opp og måker, men det burde ikke være behov for det. En Tippeliga-klubb bør ikke måtte ty til dugnadsgjenger for å få klar banen til seriestart. De som satt godt og varmt inne på styremøte i går burde ha tatt på seg pælane og begynt å måke de også....

---------------------------

“I wouldn’t say I was the best manager in the business. But I was in the top one”
Legendariske Brian Clough – manager for Nottingham Forrest & Derby County


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 05 apr 06, 22:04
Grunnen til at vi måtte måke på stadion var at når de fresa banen ble snøen/slafset sendt opp på tribuna .. og dette ble et lag ..... som mekaniske hjelpemidler ikke klarte å få bort så da måtte det hånd makt til ... og til dette så spurte vi om noen kunne hjelpe til .det er noen som er ildsjeler og stiller opp, det er veldig bra men når de nesten får pepper for det her inne er det jo ikke no kult ... 

Så i steden for å sutre over alt og ingenting 

hadde ikke P-H hjelpt til hadde det ikke blitt noen kamp på mandag !

Og oppdatering fra stadion kl 21.15 

nytt dekke lagt over matta og koko verk skal blåse inn varme i morgen så nå får vi bare håpe

---------------------------

Er det noen som klarer det er det du D


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 05 apr 06, 22:37
Opprinnelig postet av ffkerkonge
Grunnen til at vi måtte måke på stadion var at når de fresa banen ble snøen/slafset sendt opp på tribuna .. og dette ble et lag ..... som mekaniske hjelpemidler ikke klarte å få bort så da måtte det hånd makt til ... og til dette så spurte vi om noen kunne hjelpe til .det er noen som er ildsjeler og stiller opp, det er veldig bra men når de nesten får pepper for det her inne er det jo ikke no kult ... 

Så i steden for å sutre over alt og ingenting 

hadde ikke P-H hjelpt til hadde det ikke blitt noen kamp på mandag !

Og oppdatering fra stadion kl 21.15 

nytt dekke lagt over matta og koko verk skal blåse inn varme i morgen så nå får vi bare håpe


Er vel ingen som slenger dritt til ildsjelene som rydder. Det må jo være lov å stille spørsmål ved ledelsen når en Tippeligaklubb må ha disse såkalte ildsjelene til å rydde stadion for seg.

---------------------------

Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 05 apr 06, 22:41
Flott med de som har hjulpet til, folk som bryr seg om laget og klubben det. 

Blir for mye sutring av mange her! Folk skal heller være glade for at noen kanskje redder seriestarten. 
For nå har vi ventet lenge nok på dette.

---------------------------

FFK supporter fra hovedstaden


Magic18

Juniorspiller

Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 118

Lagt til: 05 apr 06, 22:47
For å si det sånn..  FFK er utrolig flinke til å være tidlig ute med å sende ut regningen for sesongkorta, DET klarer de.
Regninga kommer i jula og skal betales innen 11. Januar. Tre måneder før sesongen starter. I tillegg er de dyre.
Men å tenke på at kanskje banen bør dekkes over, og tribunene må måkes, det klarer de ikke å tenke på før den siste uka!!??

Jeg har betalt 6070 kroner for to sesongkort, så måke snø skal de få gjøre selv!! Ære være den innsatsen folk gjør for 
FFK, men en del av de er dessverre dumsnille og blir utnyttet!

---------------------------

#18™


thlarsen

Bedriftsspiller

Ble medlem: 15 sep 03
Innlegg: 25

Lagt til: 06 apr 06, 08:20
Håper ikke innlegg som mitt kvalifiserer til sutring, for det er det ikke ment som. Jeg synes at det rett og slett blir feil at en klubb som FFK må ha hjelp av dugnadsgjenger for å ha banen klar til seriestart. Som sagt så har jeg stor respekt for de av dere som har stilt opp på Stadion de siste dagene, men det hadde vært interessant å se hva som hadde skjedd hvis ingen hadde gjort det. Da hadde det kanskje fungert som en vekker for klubben og fått de til å innse at de må yte enda mer for at forholdene skal være lagt til rette for spillere og supportere.

---------------------------

“I wouldn’t say I was the best manager in the business. But I was in the top one”
Legendariske Brian Clough – manager for Nottingham Forrest & Derby County


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 06 apr 06, 08:26

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 06 apr 06, 08:30

Så det er opp til supporterne om det skal bli kamp på mandag? Tror nok klubben er i ferd med og bruke opp sin velvilje blandt oss supportere. Det har blitt snakket en del om hovedsponsor eller mangel på det. Synes det meste i admin virker ganske så tilfeldig. Dette med snørydding på tribunen føyer seg pent inn i rekken merkelige ting. 

---------------------------

03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1


spartasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 188

Lagt til: 06 apr 06, 10:02
Slutt med sytinga, folkens!Ja, vi misliker snø i april. Ja, vi vil alle helst slippe å skuffe snø. Ja, vi vil også slippe å jobbe dugnad. Men: det er nemlig noe som også heter at det er umulig å gjøre noe med været. Ingen kunne forutse at det skulle komme så mye snø, og ingen kunne forutse at det kommer til å ta så sykt lang tid for å få alt sammen smeltet.Jeg har faktisk sett på FFK og til Fredrikstad med litt misunnelse. Fordi folk bryr seg om klubben sin i større grad enn her ved fossen. Dere gikk jo som gale på kamp fra 2. divisjon. Vi fikk en light-versjon av det, selv om det var tilskuerrekorder i 2. divisjon her også. Hva med å være så glad i klubben sin at man stiller opp når den trenger deg? At det skulle liksom bare mangle? At man gladelig skuffer ørlitegrann snø med visshet om at "fankern, om bare fem dager er det Tippeliga-start!" med et svært glis om munnen og samtidig tenke tilbake på alle de stygge årene i 2. divisjon, helt uten håp. Tenk på alle de andre som bare kan drømme våte drømmer om hva dere har fått oppleve - og vil oppleve! - de siste årene. Jeg tror nok de aller fleste hjertelig hadde byttet til seg litt snøskuffing for å få lov til å kjenne smaken av de søteste drømmer som er spill i toppserien. Husk at det kunne vært verre: dere kunne vært født i Moss og vært Mosse-supportere! Opp med hakæ, guttær! Dette tror jeg da at staute Fredrikstad-gutter tåler ille bra!

---------------------------

- sammen for Sarpsborg


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 06 apr 06, 11:07
Opprinnelig postet av Patrioten
Se på dette værkaret http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/99999999/VAR/60329009


Det blir ihvertfall fint vær å mandag. Hurra!!

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 06 apr 06, 11:52
Endret: 06 apr 06, 11:54
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av Patrioten
Se på dette værkaret http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/99999999/VAR/60329009


Det blir ihvertfall fint vær å mandag. Hurra!!


Vær nå ikke sikker på det. Meterologene har tatt feil før. Regnværet kan flytte seg en dag ekstra. Det er rart om det skulle bråslutte akkurat på kampdagen.


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3