Husk meg
Brukernavn
Passord

Danmarkstur med Se & Hør

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Klansskalle

Bedriftsspiller
Ble medlem: 17 mai 05
Innlegg: 11

Lagt til: 02 apr 06, 15:55
Hører det har vært en slik tur sponsa av Se & Hør for dugnadsgjengen på kåken til Raymond.

Blir det noe reportasje fra turen å lese for oss supportere i Norge, når en besøker lege og tannlege?

Klansskalle.
Kjøper aldri Se & Hør.

Alice

Bedriftsspiller
Ble medlem: 02 apr 06
Innlegg: 5

Lagt til: 02 apr 06, 16:28
Dugnadsgjeng?? Trodde det var etter skriftelig avtale med FFK jeg, da skulle vel klubben betalt turen eller??

---------------------------

I eventyrland


Klansskalle

Bedriftsspiller
Ble medlem: 17 mai 05
Innlegg: 11

Lagt til: 02 apr 06, 22:18
Skriftlig avtale?

Dæven mannen må i så fall ha godt betalt ettersom det ikke er noe vanlig hus Plankehævven setter opp utpå Saltnes.
Uansett kunne det vært artig å sett noen bilder fra tørste supportere på Danmarkstur, Se & Hør lager nok noe snusk skal man håpe.

Alice

Bedriftsspiller
Ble medlem: 02 apr 06
Innlegg: 5

Lagt til: 02 apr 06, 22:27
Det var kraftig diskusjoner her i byen før jul, noen kritiserte vistnok dugnaden i avisa...Haugen svarte med at denne husbygginga var en avtale mellom Kvisvik, FFK og haugen for at super-Ray skulle signere for klubben. Så et bilde i supporterblekka til haugen inne hos naboen av Kvisvik og superfansen (som både er og ikke er dugnadsgjeng) tatt på danskebåten. Så der er vel ikke bare løse rykter det med Se og Hør?

---------------------------

I eventyrland


Klansskalle

Bedriftsspiller
Ble medlem: 17 mai 05
Innlegg: 11

Lagt til: 02 apr 06, 22:34

I så fall bør vell Kællen snart konse om å levere på foppallbanen etterhvert?
Så FFK slet på Hamar i dag nemlig og jeg har vaffal enda tilgode å se noe magi av ham foreløpig i den røde trøya bortsett fra den aller første skåringa, men så konser jo jeg mer om VIF også da.

Virker som han driver med allsidig idrett og bra er det om han ikke da blir så sleten at`n ikke orker å spille foppall?
Greåker har vell nydt godt av kølleføringa hans i vinter har de ikke?
Ikke skjønner jeg hvordan ledelsen i FFK tør tilate slikt med ikonet sitt, for det er vell omtrent bare i håkky det er mer skader?

Jaja det er vell uansett håp for oss nysgjerrige som ikke var på danmarkstur å få se en reportasje etterhvert da kanskje.


poppey

Juniorspiller

Ble medlem: 10 jan 04
Innlegg: 141

Lagt til: 03 apr 06, 01:55
Endret: 03 apr 06, 02:00

det er en dugnadsgjeng som gjør Plankehaugens del av arbeidet

---------------------------

PISSBOY #1
Bajs är kul :)
epostadresse er jon.kilen@tiscali.no


poppey

Juniorspiller

Ble medlem: 10 jan 04
Innlegg: 141

Lagt til: 03 apr 06, 01:58
Opprinnelig postet av Klansskalle

I så fall bør vell Kællen snart konse om å levere på foppallbanen etterhvert?
Så FFK slet på Hamar i dag nemlig og jeg har vaffal enda tilgode å se noe magi av ham foreløpig i den røde trøya bortsett fra den aller første skåringa, men så konser jo jeg mer om VIF også da.

Virker som han driver med allsidig idrett og bra er det om han ikke da blir så sleten at`n ikke orker å spille foppall?
Greåker har vell nydt godt av kølleføringa hans i vinter har de ikke?
Ikke skjønner jeg hvordan ledelsen i FFK tør tilate slikt med ikonet sitt, for det er vell omtrent bare i håkky det er mer skader?

Jaja det er vell uansett håp for oss nysgjerrige som ikke var på danmarkstur å få se en reportasje etterhvert da kanskje.


vi er fortalt at det skal komme før seriestart så det er vel ikke så lenge til det er noe og lese hos legen.

---------------------------

PISSBOY #1
Bajs är kul :)
epostadresse er jon.kilen@tiscali.no


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 03 apr 06, 11:02
Opprinnelig postet av poppey
Opprinnelig postet av Klansskalle

I så fall bør vell Kællen snart konse om å levere på foppallbanen etterhvert?
Så FFK slet på Hamar i dag nemlig og jeg har vaffal enda tilgode å se noe magi av ham foreløpig i den røde trøya bortsett fra den aller første skåringa, men så konser jo jeg mer om VIF også da.

Virker som han driver med allsidig idrett og bra er det om han ikke da blir så sleten at`n ikke orker å spille foppall?
Greåker har vell nydt godt av kølleføringa hans i vinter har de ikke?
Ikke skjønner jeg hvordan ledelsen i FFK tør tilate slikt med ikonet sitt, for det er vell omtrent bare i håkky det er mer skader?

Jaja det er vell uansett håp for oss nysgjerrige som ikke var på danmarkstur å få se en reportasje etterhvert da kanskje.


vi er fortalt at det skal komme før seriestart så det er vel ikke så lenge til det er noe og lese hos legen.


Ja det er jo fint vi har legekontorer, slik at folk kan få lest Se og Hør, for det er jo et blad som ingen kjøper.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 apr 06, 11:55
Noen som har lest det


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24