Husk meg
Brukernavn
Passord

Vidar Martinsen til Molde

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 07 mar 06, 00:28
hadde enga en  sånn spiss ifjor?

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 07 mar 06, 00:34
Endret: 07 mar 06, 00:40

Unntaket som bekrefter regelen!  
Berre scoret 9, Iversen 7.. 

Det ble generelt sett scoret færre mål av spissene i fjor enn vanlig.. Var bare 5 mann som scoret 10 mål+..

Jeg har sagt dette i en diskusjon da det ble snakket om Ringberg.. Han gjorde 11 mål i 2004, og det jeg har sagt er at jeg mener at vi ikke har en spiss pr. i dag som er kapabel til å gjøre et slikt antall..

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 07 mar 06, 00:44
nå skal det kjøpes inn bleier her...


 http://www.kraakevingen.no/kraakeboka/forum_posts.asp?TID=3197&PN=1



JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 07 mar 06, 09:33
Opprinnelig postet av danieltr
Ingen nødvendighet, men helt klart en stor fordel! Alle lagene i toppen av tabellen har en spiss som gjør 10 mål+.. Det er fakta! Tilfeldig? Neppe..


Det med at alle lag i toppen har en spiss som scorer 10+ er vel ikke fakta, men ren løgn om vi ser på fjoråret.
Av de 6 øverste lagene ifjor var det kun 2 lag med en toppscorer med 10+ mål.
Men det er kanskje tilfeldig....

Selvfølgelig er det en fordel å score masse mål, men jeg ser ikke no i veien med at det er flere enn en på laget som har evnen å score mål.

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 07 mar 06, 10:11
Endret: 07 mar 06, 10:14

Kikka på det selv, i et innlegg lenger oppe her.. I fjor scoret kun 5 mann over ti mål.. Var på tynn is der..

Nå legger vi denne død! Denne tråden handler om Vidar Martinsen, som etter sigende har takket nei til en fem års-kontrakt med Molde..

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


smarkuss

Knøttespiller
Ble medlem: 19 mai 03
Innlegg: 32

Lagt til: 07 mar 06, 14:27

Foreløpig end of discussion...

http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&id=2342


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 07 mar 06, 16:32
Merkelige klausuler man lager i kråkebyen...

Ifølge nettavisen så gjaldt klausulen mellom Martinsne og Moss kun det første budet som kom, slik at Moss nå er fritatt fra å følge den klausulen lenger....

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 07 mar 06, 16:56
Jeg ser på det som et soleklart tegn at Vidar Martinsen ved å takke nei til Molde viser at han helt klart og tydelig har lyst til å spille for Fredrikstad....


---------------------------

Ansvarlig redaktør


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 07 mar 06, 17:45
..eller ikke? Nå blir han sikkert enda dyrere enn de 3 mill det var snakk om i klausulen. Vidar satser for fullt i Moss og det er selvsagt vi mossinger strålende fornøyd med!

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 07 mar 06, 18:22
Endret: 07 mar 06, 18:23
Opprinnelig postet av Bjørnen
..eller ikke? Nå blir han sikkert enda dyrere enn de 3 mill det var snakk om i klausulen. Vidar satser for fullt i Moss og det er selvsagt vi mossinger strålende fornøyd med!


Han havner vel her når kontrakta hans går ut, og det gratis. Og da som en rutinert herremann.
Foreløpig synes jeg ikke vi har bruk for han.

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 07 mar 06, 18:24
Opprinnelig postet av Bjørnen
..eller ikke? Nå blir han sikkert enda dyrere enn de 3 mill det var snakk om i klausulen. Vidar satser for fullt i Moss og det er selvsagt vi mossinger strålende fornøyd med!


Gratulerer.
Det var sikkert "bleiestuntet" som var avgjørende for at VM valgte å bli i MFK ;)
Før det var han drittlei hele møkkalaget....... 

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 07 mar 06, 18:27
Dere vet mer enn oss mossinger om Vidar, tydeligvis. 

Arrogansen deres kan det hende dere må spise opp om et par år. Hovmod står for fall, som det heter.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 07 mar 06, 18:34
Opprinnelig postet av Bjørnen
Arrogansen deres kan det hende dere må spise opp om et par år. Hovmod står for fall, som det heter.


Det burde vel en mossing vite. Var ikke dere kvalme og udregelie mot oss når vi rykka opp i 1.divisjon? Sa at vi ville rykke rett ned igjen? Se hvem som sliter nå. Er vel dere som sitter å tygger på hatten.

---------------------------

United we stand, devided we fall!


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 07 mar 06, 18:36
Opprinnelig postet av Bjørnen
Dere vet mer enn oss mossinger om Vidar, tydeligvis. 

Arrogansen deres kan det hende dere må spise opp om et par år. Hovmod står for fall, som det heter.


På seg selv kjenner man andre, er det også noe som heter.
Husker godt hoveringen fra dere..............- også fallet:)

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


spartasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 188

Lagt til: 08 mar 06, 10:34
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Han havner vel her når kontrakta hans går ut, og det gratis. Og da som en rutinert herremann.
Foreløpig synes jeg ikke vi har bruk for han.


Det er mitt synspunkt også. Hvem skal ha ta plassen fra? Bora? Raio? Nei, liten vits i å hente en oppskrytt mossing for så mye penger for at han skal sitte på benken. Slapp av. Dere har bedre midtstoppere i dag. I gitte situasjoner kan helt sikkert både Tronseth, Czwartek, Petersen, Blixt, Magnussen, og unge Shabani spille stopper med stort hell.

La mossingene kjøpe bleier. Han er viktigere for MFK enn han vil være for FFK nå.

---------------------------

- sammen for Sarpsborg


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 08 mar 06, 13:53
Endret: 08 mar 06, 13:54
En ting er hvert fall sikkert: det er umulig å bli klok på hva slags betingelser som ligger i Martinsen sin kontrakt med Moss, partene snakker jo mot hverandre hele tiden. Etter at overgangen til Molde ikke ble noe av, så sier Vidar M til Moss-Dagblad: " - Jeg har ikke skrevet under på en ny kontrakt. Klausulen er der fortsatt, sier Martinsen." Mens til TV2Nettavisen sa en fra Moss sin ledelse at denne "3 millioners-klausulen" ikke gjelder lenger fordi han takket nei til Molde (virker som en merkelig klausul). Så hva skal vi tro?

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 mar 06, 14:53
Opprinnelig postet av Costanza
En ting er hvert fall sikkert: det er umulig å bli klok på hva slags betingelser som ligger i Martinsen sin kontrakt med Moss, partene snakker jo mot hverandre hele tiden. Etter at overgangen til Molde ikke ble noe av, så sier Vidar M til Moss-Dagblad: " - Jeg har ikke skrevet under på en ny kontrakt. Klausulen er der fortsatt, sier Martinsen." Mens til TV2Nettavisen sa en fra Moss sin ledelse at denne "3 millioners-klausulen" ikke gjelder lenger fordi han takket nei til Molde (virker som en merkelig klausul). Så hva skal vi tro?


Mest sannsynlig så har nok VM rett. Hvorfor skal en kontrakt forandre fasong når det ikke har skjedd noe spesielt ??
Men egentlig gir jeg blaffen i denne spilleren. Han er ikke god nok for oss nå uansett.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 09 mar 06, 00:54
Opprinnelig postet av Rune Haugen

ABDUL KARIM:

Viking-spiller søkk borte

Publisert 09.01.2003 kl 09:48
Viking har startet sesongoppkjøringen, men uten Abdul Karim. Han har ingen sett eller hørt fra siden han dro på ferie til Ghana.

– Karim fikk klar beskjed om at vi startet opp 6. januar, men har til nå ikke gitt lyd fra seg, sier en oppgitt Viking-direktør Bjarne Berntsen til Rogalands Avis.

Klubben tok derfor kontakt med spillerens agent, som ikke var klar over situasjonen. Han klarte til slutt å komme i kontakt med Karims kone, men hun sa at han var hos legen. Uten å kunne fortelle hvorfor.

 

Tror han kommer
Likevel regner Karims agent, Patrick Mörk, med at Karim kommer snart.

– Han har jo kontrakt med Viking. Jeg ringte også presidenten i hans tidligere klubb i Ghana. Han sa noe om at det hadde vært kluss med flybillettene. Karim kommer til Stavanger med det første, sier han.



Det er alltid trist å miste en god fotballspiller, sier Kent Karlsen som i dag måtte fristille Karim med en måneds oppsigelse.

 

 

 

 


- Fjoråret ble ingen sportslig suksess, og det må vi ta konsekvensen av, forteller FK Tønsbergs sportslig administrative leder og assistenttrener Kent Karlsen. – Vi klarer ikke å opprettholde lønnsnivået fra 2005, og klarte ikke å beholde Karim i stallen.

Karim spilte 26 kamper for FK Tønsberg i Adeccoligaen i 2005 etter at han kom vederlagsfritt til klubben. Nå har han en måneds oppsigelsestid, men flere klubber har allerede meldt sin interesse for Ghaneseren.

- Karim er en meget god og profesjonell spiller, og vi ønsker ham all mulig lykke til videre, avslutter Kent.

Sist oppdatert: 02. Mars 2006 17:59

« Tilbake Print ut artikkel


Dette skal visst være erstatteren hvis Vidar Martinsen går.
Han virker ikke som en jeg ville hatt tillit til.

Men det kan jo hende han har bedret seg siden 2003 da, selv om jeg tviler på det.


Og her er enda mer om denne fyren.

 

KONGSVINGER:

Karim har vært borte før også

Publisert 23.01.2003 kl 09:11
Vikings Abdul Karim har fortsatt ikke returnert til Stavanger, men det er ikke første gangen ghaneseren uteblir.


Da han var i Kongsvinger kom han av og til nemlig heller ikke som avtalt. Ifølge tidligere Kongsvinger-trener Erik Nystuen møtte Karim ikke opp som avtalt etter juleferien i 1998/99. Først to uker senere var han på plass. Fire måneder senere dro han for å spille U21-VM med Ghana. Siste kamp ble spilt 18. april, men først to uker senere dukket Karim opp på Kongsvinger igjen.

Les også:
  • Viking-spiller fortsatt borte
  • Flytrøbbel for Viking-spiller
  • Viking-spiller søkk borte
  • Han ble bøtelagt og advart med at han kom til å få sparken hvis det skjedde igjen.

    – Karim forklarte som regel at han hadde problemer med flybillettene og at han hadde fått en skade som måtte behandles i Ghana, sier Per Brogeland til Rogalands Avis.

    – Jeg hadde håpet at han hadde lært, sier Erik Nystuen.

    Det er noen av de samme unnskyldningene Karim har brukt overfor Viking nå. 


    Han var nok heller ingen populær mann i FK Tønsberg heller virker det som.
    Så jeg kommer til å le meg skakk hvis Moss satser på han. Det er det ryktene går ut på.

    Skrevet: Tir Feb 28, 2006 13:27    Tittel: Svar med sitat

    Var vel ingen spiller på FKT som ga bort like mange gratisballer til motstanderne..

    Hjelper ikke å være god med ballen og kunne finte seg over hele banen når han mister kula i sentrale posisjoner annen hver gang..

    Jeg forsvarte Karim i første halvdel av fjorårssesongen, men etterhvert viste han jo at det verken var tilfeldig eller en mangel på erfaring at han mista ballen hele tiden og at det var nettopp det KIL-sipporterne advarte oss mot når han gikk til oss.. det er bare slik han er..

    Hjelper ikke åvise internasjonal klasse når man koster et lag såpass mange billige baklengsmål og tapte baller i begge ender av banen..

    At han vil være en av 2.divisjons beste spillere er det dog ingen tvil om, dessverre for Notodden passer han ikke helt inn i norsk spillestil og å ha han i en defensiv posisjon på banen er direkte livsfarlig for et lag med seriøse ambisjoner..

    Det funka dårlig for oss i 1.div og kommer sikkert ikke til å fungere bedre for andre lag som måtte prøve ham ut der..

    jeg tror uansett at Langaas er et mer riktig alternativ for oss..

     

     


    Karim til Moss

    Tidligere Viking-spiller Abdul Karim er klar for Moss ut 2007-sesongen. Han håper å imponere nok til å komme til VM.

    Av Eivind Aarre, 08.03.2006 kl. 18:06



    Abdul Karim - til Moss. (Foto: Digitalsport)
    Karim ble nylig fristilt fra sin kontrakt med 2. divisjonsklubben Tønsberg. Hovedgrunnen til at han ville bort, var at han ville med i Ghanas tropp til sommerens VM.

    - Hvis jeg gjør det bra i eliteserien eller 1. divisjon er mulighetene store for å komme med i troppen. Det er ikke noe jeg går og tenker på hele tiden, men det er klart jeg drømmer om å være med, sa Karim til Tønsbergs Blad før han ble frigitt av klubben.

    Karim spilte for Viking i 2002, men fikk sparken da han kom for sent hjem fra juleferie før 2003-sesongen.

    Han kom tilbake til norsk fotball og Tønsberg i 2005.



    Jeg bare må si, at dem tør å satse på denne spilleren. Jeg ville ikke satset på `n.

    Bjørnen

    A-lagspiller
    Ble medlem: 11 sep 03
    Innlegg: 412

    Lagt til: 09 mar 06, 09:58
    Vi har lagt merke til at han har gjort en del rare ting i sin karriere. I Tønsberg var han visst veldig populær. 

    Vi er veldig fornøyd med signingen av Karim. Han er egentlig en veldig bra spiller.

    ---------------------------

    MFK - Østfolds stolthet!


    FFK1903

    Moderator

    Ble medlem: 27 nov 03
    Innlegg: 7068

    Lagt til: 09 mar 06, 10:04
    Mbulelo Mabizela hadde vel også et litt dårlig rykte før han kom til Enga, men han har jo klart å holdt seg i skinnet til nå?

    ---------------------------

    Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
    Kampbillett 120 kroner
    Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
    Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig



    Flat Trådet Nøstet
    Side 3 av 4 3

    Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

    Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

    17/02/2024 15:30 | 3147bc24