Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva i ...?!?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 24 feb 06, 17:25
Se her: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=114616     hvorfor i svarte faen tar Åge inn han jævla mammadalten Petter Rudi.. Han er en jævla sopp.. På tide å få han ut av landslaget og gi plassen til Simen Brenne... Jaja, Hareide er tydligvis ikke fornøyd med Brenne han... Hva syntes dere om det?
Er det OK at Rudi kjerringa kommer på landslaget?? Eller??

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04
Innlegg: 202

Lagt til: 24 feb 06, 17:28
Begynner å bli latterlig...Må da være mange andre som kan bli hentet inn istedenfor ham.Brenne burde absolutt vært et alternativ...Få opp øya Hareide!!

---------------------------

PÅL


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 24 feb 06, 19:07
Rudi er tydeligvis gullgutten til Hareide. At han blir valgt foran f. eks. Simen er ubegripelig.

---------------------------

NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!


du tællær ente alene

Knøttespiller
Ble medlem: 06 apr 04
Innlegg: 26

Lagt til: 24 feb 06, 20:01
skulle akkurat skrive det samme innlegget. Dette er absolutt det totale lavmål av Hareide. En forbrytelse mot menneskeheten at Rudi fortsatt er på landslaget. Det er rett og slett uforståelig, men han gir kanskje hareide noen tjenester i retur.


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 24 feb 06, 21:02
Herre min gud. Blir bare verre og verre den mannen. Jeg orker ikke Rudi noe mer nå. Han har muligens gjort TO gode landskamper i hele sitt liv. 

BRENNE ER RETT FORAN ØYA DINE. 

Oppskrytte jævel!

---------------------------

Plankehaugen avd kr.sand!!!


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 24 feb 06, 23:37
Årsaken til at Rudi kom med var vel at han allerede hadde vaksinert seg  (uten at jeg vet dette)
Carew kunne jo ikke dra fordi Lyon ikke hadde vaksinert ham i tide. Så de som skal med såpass sent må vel allerede ha vaksinen i kroppen? Hvis ikke faller jo Carews unnskyldning i fisk?

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 25 feb 06, 00:04
Ja dette er jo helt latterlig! Petter Rudi er en av de dessidert dårligste a alle norske midtbanespillere, noen som har hørt om klippekort på landslaget, rudi har trolig kjøpt seg det på en eller annen måte ihvertfall. Det må da finnes bedre alternativ en den mannen der?? F.eks. vår egen Simen Brenne!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 25 feb 06, 00:59
Opprinnelig postet av aavdst
Årsaken til at Rudi kom med var vel at han allerede hadde vaksinert seg  (uten at jeg vet dette)
Carew kunne jo ikke dra fordi Lyon ikke hadde vaksinert ham i tide. Så de som skal med såpass sent må vel allerede ha vaksinen i kroppen? Hvis ikke faller jo Carews unnskyldning i fisk?


Det var vel mange flere enn de som ble tatt ut, som i god tid fikk beskjed om å vaksinere seg. Rudi må jo dessverre ha vært en av disse.
Som alle andre så forstår jeg ikke hva Rudi gjør på et Norsk landslag. Kan ikke komme på noen annen forklaring enn at han må være i slekt med Hareide.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 25 feb 06, 01:01
Men som det er sagt tidligere i forumet; siden Brenne ikke har skrevet under ny kontrakt med FFK ennå, så skal vi egentlig bare være glad at han ikke blir tatt ut på landslaget eller havner i diskusjonen gjennom riksmedia. Da blir han fort veldig vanskelig å holde på, tror jeg.


---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 25 feb 06, 01:12
Opprinnelig postet av Costanza
Men som det er sagt tidligere i forumet; siden Brenne ikke har skrevet under ny kontrakt med FFK ennå, så skal vi egentlig bare være glad at han ikke blir tatt ut på landslaget eller havner i diskusjonen gjennom riksmedia. Da blir han fort veldig vanskelig å holde på, tror jeg.



Sant nok, enig med deg der.
Men allikevel, Petter Rudi har ingenting på landslaget å gjøre.

---------------------------

Plankehaugen avd kr.sand!!!


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 25 feb 06, 02:10
Mother-scan-fucking-dale...

K1M

Knøttespiller

Ble medlem: 01 aug 05
Innlegg: 46

Lagt til: 25 feb 06, 13:42
Få inn Norges beste mitdbanespiller; Runar Berg!

---------------------------

Glimt i mitt hjerte!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 25 feb 06, 23:27
Morten Gamst Pedersen er fått seg strekkskade og må muligens stå over landskampen, kanskje S Brenne tar hannes plass

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 26 feb 06, 00:10
Tror nok ikke Simen Brenne har fått den nødvendige vaksinasjonen for Afrika-tur...

Men dersom Gamst Pedersen er blitt såpass skadet at han må melde avbud, så styrker det kanskje sjansene til Bertelsen om spill fra start. For da kan det fort bli til at Riise skyves opp på venstre midtbane og Bertelsen får sjansen på venstre back!

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 feb 06, 15:00
Håland erstatter muligens Gamsten, Simen Brenne blir ikke tatt ut denne gangen heller.

Det er foreløpig usikkert hvem Håland erstatter i troppen, men det er mulig at Morten Gamst Pedersen melder avbud etter strekkskaden han pådro seg i oppgjøret mot Arsenal i går.

I tillegg til Atle Roar Håland har også Petter Rudi blitt kalt inn i troppen etter at Grindheim måtte melde avbud.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24